Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Pentru punctul de lucru din Orasul Buzias, Jud: Timis Cerinte : Studii tehnice. Responsabilitati: coordoneaza executie lucrari ( 6-8 persoane ). -urmareste si pune in aplicare planul de productie, - supravegheaza utilajele de luru, - cunostinte tehnice si mecanice, - cunostinte de operare calculator ( Excel si Word ) nivel incepator, - organizeaza si coordoneaza activitatile desfasurate in cadrul punctului de lucru, - tine evdenta marfii,intocmeste rapoarte si alte documente referitoare la activitatea desfasurata in cadrul punctului de lucru. Mai multe informatii si detalii la numarul afisat !

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • 26

    Firma in continua expansiune cauta sa isi mareasca echipa !!!! Noi oferim: - un mediu de lucru placut - un colectiv format dintr-o echipa tanara si dinamica - posibilitati de dezvoltare - instruire constanta - un program de lucru stabil - un pachet salarial super atractiv Cautam o persoana care : -Are cel putin studii medii ( studiile superioare pot constitui un avantaj ) -Are bune abilitati de comunicare -Cunoaste limba engleza la un nivel conversational ( mediu scris si vorbit) -Are cunostinte bune de operare pe calculator -Cautam persoane care isi doresc un loc de munca stabil , placut si dinamic si care ne pot incanta cu seriozitatea , dorinta de lucru, perspicacitatea si mai presus de toate bunul lor simt ! Domeniul nostru de activitate se desfasoara pe ramura transporturilor respectiv incheierea si intermedierea contractelor de transport , este unul placut ce poate stimula dorinta de dezvoltare a oricarui angajat iar activitatea se desfasoara in cadrul sediului nostru impreuna cu toata echipa noastra. Daca ti-am atras atentia te rugam sa ne trimiti CV-ul la adresa de email afisata in datele noastre de contact sau ne poti lasa mesaj chiar aici , te asteptam cu drag !!!

  • Angajam absolvent 2019 de preferinta vorbitor de germana sau engleza.

  • Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 Multumim!

  • RESPONSABILITĂŢI: Primește solicitările interne de piese de schimb și întocmește cererile de ofertă către furnizorii de piese de schimb; Transmite comenzile catre furnizori și le urmărește până la livrare; Organizează și urmărește transporturile și documentele de import; Asigură legătura cu comisionarul vamal și transmite acestuia toate documentele necesare vămuirii în cazul importurilor si exporturilor de piese de schimb; Efectuează recepția scriptica a pieselor de schimb în programul dedicat; Informează colaboratorii interni despre disponibilitatea pieselor de schimb și termenele de livrare; Pregătește documentele necesare pentru raportul „Intrastat”; Creează și trimite la INS sau către societatea terță agreată raportul „Intrastat” cuprinzând facturile, traducerile/ încadrarea vamală/ detalii legate de greutate privind importurile și exporturile atât de piese cât și cele de utilaje. CERINŢE: Studii superioare finalizate; Experiență anterioara de 1- 3 ani în domeniul logisticii este apreciata; Cunoștințe tehnice generale (auto/ utilaje de construcții/ utilaje agricole) - reprezinta un avantaj; Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel); Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu- avansat; Bună capacitate organizatorică. PROFIL: Atenție la detalii; Seriozitate, dinamism, spirit de echipă; Abilități de comunicare și relaționare. Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește; Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări; Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei; Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.

  • 7

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la

  • 1

    Sesiune de desfasurare 15.10.2019- 15.01.2020 Cursul se adreseaza: - persoanelor fizice atestate pentru funcţia de administrator în conformitate cu prevederile Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, cu modificările şi completările ulterioare, pot îndeplini funcţia de administrator numai dacă, în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a prezentei legi, obţin certificate de calificare profesională care dovedesc calificarea profesională pentru a îndeplini ocupaţia de administrator, în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) -presedintilor de asociatii în conformitate cu Legii nr. 196/2018 (art.106) - persoanelor fizice care doresc sa obtina calificarea in meseria Administrator de condominii in vederea unei posibile angajari Competenţe profesionale • aplicarea prevederilor legale referitoare la administrarea condominiilor • aplicarea prevederilor legale referitoare la organizarea şi conducerea contabilităţii în partidă simplă • aplicarea procedurilor legale referitoare la serviciile comunitare de utilităţi publice • aplicarea procedurilor legale referitoare la asigurarea calităţii în construcţii şi autorizarea lucrărilor în construcţii • aplicarea procedurilor legale referitoare la apărarea împotriva incendiilor • bazele contabilităţii primare, emiterea facturilor, efectuarea plăţilor şi încasărilor • întocmirea documentelor contabile de bază • elaborarea documentelor de gestiune • operarea documentelor contabile primare în programul BlocManagerNET • aplicarea procedurilor de arhivarea fizică şi electronică • aplicarea tehnicilor de comunicare eficientă Principalele informaţii despre curs: • criteriu acces: învăţământ general obligatoriu • taxa şcolarizare: 600 Lei- se achita in 2 rate ½ la inscriere ultima in ziua inceperii cursului • taxa examinatori ANC: 90 Lei- se achita lin ziua examenului Informatii suplimentare • email: • telefon: 0723396722- 0751755557 - 0745705682

  • Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail

  • Bună seara ma scuzați ca va deranjez acuma dacă se poate sa ma ajutați pentru un loc de muncă acuma ca să știu. As dori sa va întreb acuma trebuie sa ai studii superioare cumva. Trebuie sa ai experiență în domeniu cumva. Îi muncă de birou se lucrează pe calculator acuma ca să știu. Eu am lucrat în combinat la o arhiva munca de birou și am terminat un curs de operator prelucrare validare și introducere date în calculator. Aștept un răspuns aici din partea dumneavoastră acuma cât mai urgent dacă se poate. Vă mulțumesc frumos. Vă doresc o seară frumoasă și plăcută acuma. Numai bine.

  • 1

    Ne marim echipa !! Cautam Profesor Limba Engleza Responsabilitati: >livrarea cursurilor de Limba Engleza •administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) •construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala •mentinerea serviciilor la un standard inalt Este necesar sa aveti: experienta in predarea Limbi Engleza • experienta in administrare clienti • dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare • disponibilitate de coordonare programe educationale • intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor • dedicare si orientare catre clienti • colaborare in echipa si fluenta in comunicare Beneficii Oferite: bonusuri de performanta si loialitate Contract de munca https://www.facebook.com/englishcenterTM/ Investeste in tine! ne poți trimite CV-ul tău și te contactăm noi : InfoStrada Gheorghe Lazăr 9 / etaj 3 (Piata 700)

  • 24

    Institut Privat de Invatamant - Scoala de limba Engleză/Germana Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne trimiți CV-ul tău, pentru a te înregistra în baza noastră de date. Te așteptăm să fii colegul nostru! info@0761606070 Se fac angajări pentru urmatoarele posturi: -OPERTOR CALL CENTER (PART TIME -FULL TIME ) -PROFESOR DE LIMBA ENGLEZA https://www.facebook.com/englishcenterTM/

  • 1

    R.A.D.E.F.”Romaniafilm” – in insolventa – angajeaza 1 Consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea -licenţiat al unei facultăţi de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -vechime peste 5 ani in studii juridice -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 Birou Urmarire Contracte si Recuperari Creante Tel: 0787 887 421 email:

  • 5

    CAUTAM COLEGA/COLEG....Operator Facturare RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI: Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor - sincer, dispus la colaborare, amabila, atitudine proactiv cunoștințe bune operare PC: WORD, EXCEL, navigare internet capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă atenție către detalii plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate

  • 3

    Angajam mecanic de intretinere cu experienta in domeniile sanitar, electric, lacatuserie posesor permis categ. B pentru Scoala si Gradinita private in sector 3 Buc. cu varsta cup. intre. Abilitati de comunicare si lucrul in echipa, eventual nefumator. Pentru orice detaliu va rugam sa trimite-ti Cv-ul pe adresa de e-mail : si va vom contacta noi sau daca intampinati greutati prin trimiterea mailu-lui puteti suna pe nr.0722-503.503. Salariul se negociaza la interviu in functie de abilitati si cunostine.

  • 6

    ICCO EMT TIMISOARA A N G A J E A Z A Operatori SMT si AOI Program: doua schimburi Pachet salarial: in functie de experienta Bonusuri Tichete de masa Transport asigurat: Timisoara, Giroc, Chisoda, Becicherecu Mic, Dudesti Contact: Calea Torontalului KM 7 300633 TIMIȘOARA telefon: 0723 593 203

  • 37

    *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • Persoana licentiata, cu experienta in domeniul administrativ, financiar-contabil, turism, posesoare carnet conducere cat. B, caut colaborare cu societati comerciale interesate. Administrez locatii inchiriate in regim hotelier. Tel 0745 031 063

  • Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Punctul de lucru este in comuna Branesti, judetul Ilfov. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

  • 8

    Om de afaceri, singur, interesat, caut asistenta personala 18-35 ani, open minded, inteligenta, discreta, singura, program flexibil, deplasari posibil. Primul contact aici.

  • Salveaza cautarea