Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Serviciu extern de prevenire si protectie, caut reprezentati zonali (ptr tara) pentru promovarea si prestarea serviciilor de ssm si psi ( obligatoriu cursuri minime in domeniul ssm, eventual si psi)

  • Jurist, preiau blocuri pentru administrare. Telefon

  • Caut loc de munca ca administrator de vila, casa de vacanta, spatiu comercial, imobil firma, etc. Mentionez ca am fost administrator de societate comerciala(15 ani experienta), sunt posesor auto si permis categoria B. Ofer servicii ireprosabile, fidelitate si discretie totala.

  • Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la

  • Beauty Salon din zona Lujerului este in cautare de o noua colega pentru postul din receptie. Candidatul ideal este are aptitudini organizatorice si se afla, preferabil, in anul 1 al Facultatii, aceasta fiind o oportunitate de dezvoltare profesionala. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - Oferirea de informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de clinica - Prezentarea si promovarea produselor expuse in receptie Cerinte - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, atenta la detalii - Tehnici bune de prezentare - Interesul de a lucra intr-un salon de infrumusetare Oferta - Se lucreaza 1 zi cu 1 zi - Program L-V 10.00 – 20.00, Weekend program scurt - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu de inceput 1500 RON - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Zona Lujerului

  • Angajam femeie sau barbat pentru curatenie scari de bloc nou - zona Unirii, Bucuresti.

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Companie de servicii de relaxare si intretinere zona piata Victoriei angajeaza menajera pentru curatenie. Se cere seriozitate si curatenie, 3 zile/saptamana, 4 h/zi Pentru mai multe detalii, contact 0756 898 989

  • Cautam colegi pentru activități telefonice in Limba Franceza ALATURA-TE ECHIPEI GERI.RO EAST din Cluj-Napoca GERI.RO EAST cu sediul in Cluj-Napoca, se orientează către candidaţi care au: • cunostinţe de limba franceza • cunostinţe de operare calculator ( Office, Excel ) • bune abilităţi de comunicare, cu atentie la detalii, cu orientare catre client şi munca in echipă; Descrierea jobului: • analiza dosarelor din portofoliul propriu gestionabil; • gestionarea clienților pentru stabilirea termenelor de plată; • gestionarea eventualelor reclamații și a documentelor care provin de la debitori; • identificarea de solutii in vederea achitarii debitului Oferta noastră: Pachet salarial motivant ( salariu fix + bonusuri atractive lunare, trimestriale si anuale); Orar in ture, cu alternanta saptamanala, în intervalul orar 10:00- 20:00 Full Time - 8h /ZI sau Part Time- 6h / ZI ) Tichete de Masa de 15,18 Ron pentru fiecare zi de prezenta Creșterea salariului pe baza vechimii în firma noastră și a dezvoltării profesionale; Alte beneficii ( Asigurare medicală privată ); Echipă tânără și dinamică; Team building; Cursuri de formare și dezvoltare personală; Posibilitate de a lucra în Europa (Madrid - München - Lyon - Londra); Descrierea companiei: Spiritul GERI HDP este exprimat zilnic în Motto-ul “Trăieşte provocările” prin zece valori fundamentale: Încredere – respectăm angajamentele Colaborare – schimbul de experienţă ne face mai buni Dinamism - spiritul nostru creativ este mereu în mişcare Flexibilitate – modelarea priorităţilor Just in time – la locul potrivit, la momentul potrivit Dezvoltare continuă – rezultatele de mâine vor fi mai bune decât cele de azi Pasiune – emanăm energie Persistenţa – nu renunţăm Respect – baza relaţiilor noastre Solidaritate – animale, oameni, natura: îi susţinem pe cei care au nevoie. Dacă împărtășești valorile noastre, atunci vino să faci parte din familia GERI.RO EAST! GERI.RO EAST SRL, societate apartenenta grupului GERI HDP, grup holding lider de piata in sectorul managementului creditelor de peste 20 de ani, este prezenta in 4 sedii in Italia : Milano, Roma, Torino, Cagliari si in alte 5 in Europa: Lyon, Cluj-Napoca, München, Londra, Madrid.

  • Angajam fete, 18-30 ani cu aspect fizic placut si atitudine pozitiva pentru functia de operator Call-Center. Acest post implica conversații online cu scop de informare a potențialilor clienți. Cerinte : - Studii medii sau superioare ; - Abilități de comunicare și relaționare ; - Seriozitate, entuziasm și atitudine pozitivă ; - Aptitudine de invatare rapida ; - Capacitate de concentrare ; Posibilitatea de lucru poate fi part time cat si full time. pentru mai multe detalii si programari la interviu lasati un nr de telefon si adresa de facebook si veti fi cintactata in cel mai scurt timp.

  • Cautam un baiat pentru functia de administrator in Arad pentru biroul din Micalaca Cerinte minime: - Carnet de conducere categoria B - Diploma Bacalaureat - Cunostinte utilizare PC - Cunoasterea pachetului Microsoft Ofiice Constituie un avantaj Descriere post: - Munca de birou cat si pe teren - Program flexibil Negocierile privind salarul vor avea loc in urma interviului Nr Contact:0728328819 Email:

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Cautam doamna,domnisoara sau domn cu experienta in activitatea de dispecerat rutier si secretariat. Rugam maxima seriozitate. Salariu negociabil. Sediul firmei Peciu Nou,Timis.

  • Cerinte: studii medii ; carnet de conducere cat.B experienta profesionala pe un post similar minim 1 ani; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; opereaza in softul de gestiune toate operatiunile efectuate in cadrul depozitului; emite documentele aferente operatiunile de livrare.

  • PFA cu atestat, preiau in administrare o asociatie de proprietari in zona Veteranilor-Dambovita. Ofer gama completa de servicii ca administrator .

  • In perspectiva crearii unui start up, intr-un domeniu tehnic, sunt in cautarea unei persoane tinere si dinamice (student/a sau cu studii superioare), pentru pozitia de astistent manager, pe probleme administrative. Precizez ca la inceput, salariul va fi cel minim pe economie si un program "part time". In conditiile in care totul va evolua intr-o directie favorabila, venitul va putea creste intr-un mod consistent. De mentionat faptul ca este necesara o minima experienta in pregatirea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale si / sau europene.

  • Angajam secretara persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in Cluj, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 8 ore.. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 2 ore. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Multinationala angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Cerinte: studii medii Salar incadrare: 2184 + spor fidelitate + ore suplimentare + spor de weekend + tichete masa (300ron) + pregatire la locul de munca (nu necesita experienta).

  • Salveaza cautarea