Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2022-04-04

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Asistent medical generalist

    Cerințe: -Absolvent a a al unei scoli postliceale de AMG, certificat de membru OAMMR. -Seriozitate; -Empatie Experienta in domeniu constituie anvantaj.

  • 10

    Angajam asistenta manager

    Societate de constructi,angajam asistenta personala manager,aspect fizic,open mind,operare PC,comunicare,salariu atractiv,contract de munca. CV,informatii pe whatap sau aici pe sait.

  • 6

    Agent securitate Dej

    Angajam agenti pentru o clădire în conservare din centrul orașului Dej. Programul este in ture de zi noapte. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând de la 2.400 lei, transferat direct în contul bancar al angajatului.

  • 7

    Vînd 2 Locuri Veci

    Unul lîngă Altul Îngrădite lîngâ Aleea Principalâ Tîrgoviste

  • 21

    angajam agent marketing publicitate

    angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18

  • Angajăm în Brașov - Quality Technician Cost Calculation

    Cerințe: - Abilitate de a analiza și interpreta informații tehnice (desen tehnic, măsurători); - Bune abilități de comunicare; - Expereința în domeniul administrativ - constituie un avantaj; - Bune cunoștințe de operare PC (Microsoft Office - Excel, ERP); - Cunoștințe de limbă engleză mediu avansat; Responsabilități: - Realizarea controlului vizual și dimensional pentru reperele executate în fabrică; - Colectarea datelor și redactarea rapoartelor de calitate 8D; - Realizarea rapoartelor în ceea ce privesc rebuturile interne și externe; - Inspectarea produselor în conformitate cu standardele de calitate și siguranță; - Măsurarea timpilor de producție;

  • 1

    Asistenta personala manager

    Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat

  • 44

    angajez

    Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap

  • 7

    Recrutare si selectie personal

    Activăm de 9 ani pe piaţa de resurse umane şi oferim servicii de recrutare şi selecţie personal. Deținem experiența, cunoștințele și instrumentele necesare pentru a găsi candidații potriviţi pentru dumneavoastră. Ne ajutăm partenerii să ia cele mai bune decizii de angajare, suntem alături în fiecare pas al recrutării și oferim rezultate prompte, de durată și adaptate culturii organizaționale. Contactează-ne şi hai să discutăm despre nevoile companiei tale !

  • Angajam secretara -asistenta

    Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv

  • Angajam operatoare sala jocuri de noroc

    Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu.Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți detalii la

  • Angajăm Șef Tură

    Angajăm Șef tură cu experiență pentru magazin Partener Profi Sector 6 ,Bd Iuliu Maniu Ce vei face tu pentru noi? Vei atinge obiectivele propuse; Vei pune bazele unei echipe unite si iti vei dezvolta colegii din punct de vedere profesional; Te vei asigura ca sunt respectate politicile comerciale ale companiei; Vei imbunatati indicatorii de performanta ( CA, piederi, stocuri, fluctuatie si costuri personal, audit ) Salariul cuprins între 3500-4000 de Contract de muncă,program 8 h Detaliile salariale se stabilesc în urma interviului în persoană

  • 2

    jurista cu experienta societate comerciala

    studii superioare finalizate - drept experienta de lucru in cadrul unei societati constituie avantaj redacteaza si concepe documentele de natura juridica necesare in cadrul firmei cum ar fi: contracte diverse, norificari, comunicari, organizeaza agenda de lucru a departamentului juridic arhiveaza, completeaza si verifica teremnele dosarelor aflate in lucru pe instanta

  • 1

    Angajam coordonatoare si voluntar fundatie umanitara

    Fundatie umanitara angajeaza coordonatoare angejeaza coordonatoare și voluntara cu mașina personala

  • Asistent manager part time

    Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B - deplasări (ocazional). -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision

  • 1

    angajez contabil

    grup de firme cu activitate redusa dorim sa angajăm contabil contabila

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

  • 2

    Operator Date Energie Electrica - Codlea sau Rasnov

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate/Front Office: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare energie electrica - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 53

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • angajam operator introducere,validare si prelucrare date

    Angajam pe postul de operator introducere,validare si prelucrare date, coleg colega cu seriozitate responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.). Rolul postului este de a urmari realizarea operatiunilor de introducere a datelor de pe documentele necesare desfasurarii activitatii de gestionare;efectueaza operatiuni de listare de documente cu caracter oficial sau neoficial aferente contabilittii primare;urmareste evidenta documentelor pe categorii si grupe de documente aferente biroului. Introduce date de pe facturi si intocmeste facturi si bonuri clientilor.Incaseaza clienti si inregistreaza documentele specifice casieriei. Avantaj cunostinte operare program Asis Ria sau cunostinte economice de baza.

Salvează căutarea