Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil online

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    Disponibil online

    Operator date clienti - part time Iasi

    PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:

  • 2

    Disponibil online

    Angajăm operator date - telemuncă

    Firma SC SILURUS SRL caută personal pentru introducerea metadatelor din documente scanate. Descrierea poziției: Suntem în căutarea unui operator dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre cu scopul de a introduce metadate în documente scanate. Responsabilitățile includ: - analiza și interpretarea documentelor scanate - introducerea cuvintelor cheie și a altor metadate relevante în sistemele noastre de gestionare a documentelor. Candidatul ideal va fi atent la detalii, va avea abilități bune de organizare și va fi capabil să lucreze eficient într-un mediu cu termene limită strânse. Cerințe: - Abilități bune de comunicare și atenție la detalii - Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de procesare a textului Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și colaborativ - Posibilități de creștere profesională și dezvoltare în cadrul companiei - Salariu competitiv și beneficii - Posibilitatea de a lucra în regim de telemuncă Suntem încântați să primim aplicația dvs. și să discutăm mai multe despre această oportunitate de angajare în cadrul companiei noastre

  • 1

    Disponibil online

    Asistent Manager

    Este un job ideal pentru un student sau un tânăr absolvent (Politehnica, ASE), care dorește să se angajeze într-o carieră profesională de succes într-o Companie Oil & Gaz. Clientul nostru caută un Asistent Manager ambițios și de încredere care să ne ajute să ne dezvoltăm în continuare activitatea de afaceri. Responsabilitățile dvs.: Promovează imaginea și serviciile companiei în relațiile cu clienții Initiaza, mentine si dezvolta contacte si relatii cu potentialii clienti. Mentine o comunicare eficienta in interiorul in afara organizatiei cu toate persoanele implicate Monitorizează și gestionează inventarul de rechizite de birou; Coordonează și programează întâlniri și sedinte Efectuați alte sarcini de asistență administrativă, inclusiv actualizarea și sortarea fișierelor, redactarea și corectarea corespondenței Abilitatile tale: Diploma Politehnica sau ASE (inclusiv studenții în ultimul an). Personalitate caldă cu bune abilități de prezentare. Abilități excelente de comunicare. Orientat spre obiective, cu o puternică dorință de a oferi rezultate. Abilități excelente de organizare, de a stabili priorități și de a lucra independent. Capacitate de adaptare și dezvoltare într-un mediu competitiv. Limba engleza cel putin nivel mediu Carnet de conducere

  • 1

    Disponibil online

    Angajez asistent manager

    Candidatul ideal:  Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila.  Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp.  Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor.  Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei:  Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului.  Sarcini si responsabilitati:  realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii:  pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia

  • 1

    Disponibil online

    Asistent manager- Secretariat, Agentie imobiliara salariu bonusuri 4.500 lei

    Asistent manager, Secretariat Angajare Daryan Imobiliare Residence. Noul nostru coleg ar trebui sa aiba abilitati excelente de comunicare si organizare, gestionarea relatiilor cu clientii prin telefon si capacitate de munca sporita, eficienta. De asemenea, am aprecia calitati precum responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva, dar si abilitati de munca in echipa. Ce va presupune activitatea ta? - analizezi piata imobiliara, respectiv cererea si oferta existente; - asiguri consultanta imobiliara clientilor; - identifici nevoile clientilor si le prezinti cele mai potrivite oferte; - ajuti la optimizarea si la finalizarea tranzactiilor imobiliare; - sprijinire si intermediere a procesului de vanzare cumparare inchiriere; - dezvoltarea portofoliului companiei; Beneficii - oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si muncitoare. - training in cadrul caruia te invatam tot ce trebuie sa stii. - echipa de profesionisti care cauta mereu sa se dezvolte si sa exceleze. Pentru toate informatiile si stabilirea unei intalniri asteptam sa ne contactati la numerele de telefon afisate. Va multumim. Beneficii: salariul net 4.500 RON in primele luni. Telefon mobil, PC (calculator), birou, masina de serviciu, program fix de luni pana vineri 8 ore pe zi, de la 10.00-18.00. Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Tel. Nicusor Decuseara

  • 1

    Disponibil online

    Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere

    Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3

  • Disponibil online

    cautam secretara

    secretariat office studii medii studii superioare operare PC

  • 54

    Disponibil online

    Asistent manager

    2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau

  • 2

    Disponibil online

    Angajam trainer (fata) pentru studio de modele

    Cautam trainer (fata) cu experienta in administrare studio de modele. Cerinte: limba engleza avansat cunostinte operare pc creativitate Beneficii: salariu motivant cu posibilitate de crestere bonusuri de performanta program flexibil Detalii pe whatsap :

  • 20

    Disponibil online

    Economist vanzari online

    Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.

  • Disponibil online

    Asistenta juridica

    Consilier juridic cu experiență în avizare plus reprezentare in instante de toate gradele ofer asistenta juridica pentru persoane juridice și fizice cu contract de colaborare part-time

  • 3

    Disponibil online

    SC betyinstalgaz srl

    Angajează asistent manager

  • Disponibil online

    Consultant fonduri europene

    Recrutam pentru o gama diversa de roluri, selectand o paleta diversa de candidati: Absolventi fara experienta Persoane care desi au experienta profesionala, doresc sa schimbe domeniul si se indreapta spre zona de consultanta fonduri europene. Consultanti experti accesare Fonduri Europene Absolvent de studii superioare; Persoana serioasa si responsabila; Abilitati de comunicare si organizare; Cunostinte avansate in utilizarea MS Office - Word, Excel, Outlook; Personalitate organizata, gandire analitica, atitudine proactiva, spirit de initiativa; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Atentie la detalii; Experienta in programe proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj; Cunoasterea limbilor straine constituie avantaj; Permis de conducere cat B constituie avantaj; Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor proiectelor de finantare nerambusabila; Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj. Descrierea jobului Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului; Insusirea criteriilor de eligibilitate pentru fiecare program de finantare nerambursabila ( European Guvernamental); Asistenta acordata potentialilor clienti in identificarea programelor de finantari nerambursabile adecvate domeniului de activitate desfaurat; Intocmirea cererilor de finantari nerambursabile, a studiilor de fezabilitate, planurilor de afaceri si a analizelor economico-financiare; Depunerea Inregistrarea planurilor de afaceri; Intocmeste si realizeaza corespondenta comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor; Elaborarea documentatiilor de atribuire si verificarea procesului de achizitii; Intocmirea documentatiilor de rambursare a cheltuielilor efectuate conform planului de afaceri; Completarea rapoartelor de progres, a cererilor de plata, etc Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor finantatorilor altor institutii, atunci cand situatia o impune Beneficii:Se ofera un pachet salarial alcatuit din salariu fix, plus bonusuri - care recompensează performanța; Prime cu ocazia sarbatorilor legale Pentru a aplica, trimite un CV actualizat cat mai recent la adresa , gabifkt yahoo.com, office arhidorconsult.ro

  • 12

    Disponibil online

    # Consilier client în clinica dentara

    Ești o persoană comunicativă, amabilă și orientată către nevoile clienților? Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, profesionist și plăcut? Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre Dentesse! ## Despre noi Clinicile Dentesse oferă servicii de calitate și soluții personalizate pentru sănătatea și frumusețea zâmbetului. Avem o echipă de medici stomatologi experimentați și pasionați, care folosesc cele mai noi tehnologii și materiale. Ne mândrim cu atmosfera noastră prietenoasă, relaxată și profesională, care îi face pe clienții noștri să se simtă ca acasă. ## Despre tine Căutăm un consilier client care să fie prima noastră impresie și ultimul nostru contact cu clienții. Rolul tău va fi să îi întâmpini pe clienți cu zâmbetul pe buze, să le oferi informații despre serviciile noastre, să îi programezi și să le reamintești consultațiile, să le prezinți ofertele și promoțiile noastre, să le soluționezi eventualele reclamații și să îi fidelizezi. Pentru a te potrivi acestui rol, ai nevoie de: - Studii superioare finalizate - Experiență în domeniul medical sau stomatologic (constituie un avantaj) - Cunoștințe de operare PC și de utilizare a unui program de gestiune a clienților - Vorbitor fluent de limba engleza - Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbal, cât și scris - Orientare către client și rezultate - Spirit de echipă, inițiativă și adaptabilitate - Atitudine pozitivă, entuziastă și profesională ## Ce îți oferim - Un salariu motivant, în funcție de performanță - Un mediu de lucru modern, dotat cu echipamente de ultimă generație - O echipă tânără, unită și prietenoasă, care te va susține și te va ajuta să te dezvolți - Oportunități de învățare și creștere profesională, prin participarea la cursuri și conferințe de specialitate Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău aici sau la adresa clinicii: cariere#iasi.dentesse.ro Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili un interviu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 5

    Disponibil online

    Broker In asigurari cu contract de intermediar

    Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI DestineBroker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de BAC Detalii:

  • 8

    Disponibil online

    Avocat executare silita (Onorarii accesibile)

    Avocat cu experienta in procedurile de executare silita asigur consultanta juridica, asistare si reprezentare in: - proceduri de executare silita civila si fiscala; - redactare si reprezentare in contestatii la executare; - validare popriri; - suspendari de executare silita; - intoarceri de executare; - reprezentare sau asistare la organul de executare/ANAF. Onorarii foarte accesibile, activitate in toata Romania!

  • 2

    Disponibil online

    SC betyinstalgaz srl

    Angajează asistent manager

  • 6

    Disponibil online

    Assistant Manager

    Dacă ești o persoană pasionată de vânzări, plină de energie și dornică să înceapă o carieră de succes, ești în locul potrivit!

  • 1

    Disponibil online

    Personal tehnic -întocmire documentație licitatii

    Compania noastră caută un profesionist dedicat pentru postul disponibil, cu abilități în următoarele domenii: Candidatul ideal ar poseda: - Competențe de comunicare, negociere și persuasiune. - Capacitate de a gestiona simultan mai multe sarcini, cu accent pe interacțiunea și lucru în echipă. - Organizare, seriozitate și atenție la detalii sunt calități esențiale. Cerințe specifice: - Cunoștințe în Excel Microsoft, organizare documente, întocmire documentație licitații. - Experiență minimă într-un post similar. Beneficiile pe care le oferim includ: - Salariu negociabil în funcție de experiența candidatului. - Program de lucru într-un singur schimb, de la 8 la 17. - Colectiv tânăr. - Atmosferă de lucru plăcută. Dacă îndeplinești aceste cerințe și ești în căutarea unei oportunități profesionale stimulante, te invităm să aplici la adresa noastră de e-mail cu un CV și o scurtă scrisoare de intenție.

  • 1

    Disponibil online

    Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.

    CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail

Salvează căutarea