Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate comerciala, angajeaza persoana pentru facturare Cerinte: - Operare pe calculator -Abilitati numerice -Atentie la detalii Oferim: -Transport asigurat -Salar competitiv -Contract pe perioada nedeterminata

  • Firma cu sediul in zona Piata Victoriei-Gara de Nord Angajam FEMEIE DE SERVICIU Program full time Salariu atractiv + carte de munca Informatii la telefon: 0747 114 028 sau 0749 020 217.

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Consilier ADR clasa 2 caut colaborare . Posibilitate plata impozit minim la 2 ore. 0729016388

  • Responsabilități: • Supraveghează operațiunile de recepționare, descărcare si depozitare a bunurilor în conformitate cu documentele de însoțire a mărfii (foile de parcurs, facturile, documentele de transport)/ notele de transfer; • Asigura distribuirea corecta si eficienta a personalului din subordine • Monitorizeaza constant volumul de lucru și productivitatea personalului • Transmite informări și rapoarte specifice în conformitate cu procedurile interne • Planifică împreună cu șeful de depozit resursele necesare pentru a atinge forecastul de vânzare • Notifică imediat sefului de depozit și celorlalte persoane desemnate orice defecțiune sau deteriorare identificată mărfurilor • Stabilește și efectuează un program zilnic de curățenie și de monitorizare a temperaturii și informează seful de depozit despre daunele cauzate de factorii externi; • Participă la verificarea inventarului oficial anunțat în depozite • Asigură instructajele periodice în domeniile Securității și Sănătății în Munca și Situații de Urgență, răspunzând de aplicarea tuturor reglementărilor referitoare la activitatea din depozit Cerințe • Experiență minim 1 an pe o poziție similară • Bune abilități de comunicare • Capacitate de motivare a echipei și coordonare a activității acesteia Beneficiile • Salariu fix + bonus de performanță lunar • Tichete de masă • Asigurare transport • Mediu de lucru curat și organizat. Programul de munca: de luni până vineri, în două schimburi (07-15, 15-23) Zona: Apahida, Cluj Asteptăm CV-ul dvs. la adresa: Detalii la 0758103467 S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: http://professional.com.ro/gdpr/

  • Urgent , Angajam om priceput la instalatii sanitare si electrice pentru intretinere imobil , zona Baneasa , program de lucru 08-16.30 , de luni pana vineri , salariu 2700 Ron .Pentru interviu zilnic de la ora 09 la 11 , in Strada Constantin Dobrogeanu Gherea 149-151. Tel 0764865185

  • Cerinte: Studii medii Cunostinte si experienta de minim 2 ani pe un post similar Cunostinte bune tehnice Cunostinte de operare MS Windows si MS Office Cunostinte solide de limba engleza Competente: Buna capacitate organizatorica Capacitate de lucru cu termene limita stranse Buna capacitate de comunicare Profil: Seriozitate, dinamism, atentie la detalii Perseverenta in indeplinirea obiectivelor Spirit practic si organizat Job description Responsabilitati Solicita oferte pentru materiale la furnizori: piese, consumabile, furnituri diverse, echipament de lucru, scule Analizeaza oferte comparative in termeni de calitate si pret. Negociaza preturile si conditiile cu furnizorii selectati Solicita oferte pentru transport, le analizeaza si negociaza ofertele si conditiile Asigura comanda de materiale stocabile si nestocabile la furnizorii agreati/selectati Urmareste derularea comenzilor de la plasare pana la receptie. Tine legatura cu furnizorii Informeaza Responsabilul de Stoc despre statutul livrarii materialelor: data livrarii (in concordanta cu necesitatile departamentului si ale clientilor) Introduce comenzile in sistemul electronic Creaza articole in sistemul electronic. Introduce in sistem, in dosarul de interventie, costul de transport intern. La cerere, inlocuieste: Responsabilul Stoc, Asistent Facturare, Magaziner. Participa la reuniunile departamentului Ce iti oferim? Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime Masa de pranz asigurata Transport Bucuresti - Mogosoaia - Bucuresto Detalii companie: Eneria, filială a Groupe Monnoyeur, este specializată în soluţii de producere a energiei şi motorizare. Concesionar exclusiv al Caterpillar în România, am dezvoltat un portofoliu consistent de proiecte complexe pornind de la oferta de grupuri electrogene şi motoare Caterpillar. Prezent în România şi în străinătate (Franţa, Belgia, Polonia, Algeria), grupul Eneria propune clienţilor soluţii globale şi competitive care să răspundă nevoilor acestora de energie electrică sau mecanică, în spiritul respectului faţă de mediul înconjurător.

  • angajam dispecer/a incepator sau cu experienta in transport intern international de marfa vorbitor de limba engleza.Rog cv pe adresa de mail transzemol 2009 @ gmail.com

  • Candidatul ideal Gestioneaza activitatile de administrare pentru ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Descrierea jobului Mentinerea permamenta a legaturii cu locatarii ansamblurilor rezidentiale si reprezentantii cladirilor de birouri. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnziori si inregistrarea lor. Introducerea incasarilor si a platilor. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Intocmirea registrului bancar, de casa si jurnal. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Descrierea companiei Companie de administrare ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri.

  • Angajam femeie sau barbat pentru curatenie scari de bloc nou - zona Unirii, Bucuresti.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase www.cristalholding.ro 0799059903

  • Vei avea de validat si de introdus date extrase din documentele financiare (facturi), in format electronic. Pentru a sti ce ai de facut, vei primi training la inceputul perioadei de integrare. De asemenea, ulterior vei avea ca suport procedurile interne care te vor ghida si-ti vor oferi cadrul necesar pentru a-ti desfasura cu succes sarcinile zilnice. Salariul atractiv caruia i se adauga tichete de masa; Programul de lucru de 8 ore, luni-vineri; Asigurare medicala privata,

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Clinica privata angajeaza operator call center

  • Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.

  • Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta in activitate constituie un avantaj; - Minim 3 ani experienta anterioara de coordonare intr-un departament operational/logistic; - Abilitati de organizare si comunicare; - Viziune strategica; - Cunostinte avansate de operare PC; - Spirit de echipa, dinamic, tenace. Descrierea jobului - Intocmirea de rapoarte de activitate si analiza specifice departamentului; - Monitorizarea proceselor interne, urmarirea termenelor limita si realizarea obiectivelor propuse; - Mentinerea legaturii cu parteneri, subcontractanti si cu membri ai altor departamente; - Solutionarea diverselor probleme aparute in realizarea proiectelor si informarea la timp a echipei de management si/sau persoanelor responsabile de proiect despre dificultatile intampinate; - Implementarea procedurilor la nivel de departament si gestionarea documentelor din cadrul acestuia. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • Angajam HR SUPPORT cu limba GERMANA Responsabilitati: • Ofera suport colegilor pe parte de Compensation & Benefits, Travel, Time Management, Employment and Placement; • Consulta toti clienti (telefonic) in legatura cu toate produsele de HR; • Proceseaza/Realizeaza rapoarte electronice si scrise (e-mail, chat, AMS,SAP); • Identifica noile actualizari si cerinte. Oferta: • Program de lucru flexibil; • Salariu motivant, in functie de performanta si experienta; • Tichete de masa (15 ron); • Asigurare medicala; • Bookster, activitati recreative. Pentru mai multe detalii, persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de mail , pot suna la 0729 800 086 sau pot veni la sediul Manpower din Splaiul Nistrului, nr. 1.

  • Societate de securitate din judetul Arad , infiintata in 2016 fara activitate , in curs de licentiere ,mai trebuiesc depuse documentele la politie pt eliberarea licentei,dosarele pt politie sunt facute . Sigla de la OSIM este aprobata cauta asociat care sa participe atat financiar cat si din punct de vedere al relatiilor pentru dezvoltarea societatii . Poate fi din intreaga tara , nu conteaza domiciliul acestuia , important este sa doreasca sa faca parte din conducerea societatii,totodata aducandu-si aportul la dezvoltarea acesteia sau poate fi doar investitor. Societatea se numeste DIAMOND PROTECT SECURITY si se poate verifica. Pt cei interesati o pot si vinde cu un pret de 3000 euro negociabil Telefon de contact 0755.141.122

  • Salveaza cautarea