Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Esti foarte bun la ceea ce faci si vrei sa inveti si pe altii? Crezi ca te-ai descurca sa formezi noi valori? Te asteptam in familia Profesional Academy pentru postul de Lector Instructor Preparator Formare in Brasov . Suntem pe Calea Fagarasului nr 13m vizavi de gara din Bartolomeu Afla mai multe la nr. 0757603815 sau online pe: https://profesionalacademy.ro

  • Societate comercială caută un manager de proiect. Durata proiectului: 3-6 luni Managerul de proiect va avea următoarele responsabilităţi principale: •Coordonează echipa de proiect la toate fazele proiectului •Instruieşte membrii echipei de proiect •Contribuie la angajarea/recrutarea/motivarea membrilor echipei de proiect •Asigură managementul comunicării cu stakeholderii proiectului •Raportează regulat către stakeholderi privind situaţiile la fiecare fază a proiectului. •Asigură îndeplinirea cerinţelor beneficiarului proiectului •Contribuie la dezvoltarea relaţiilor de afaceri ale societăţii cu furnizori şi parteneri, în primul rând în legătură cu proiectul •Contribuie la dezvoltarea companiei, a proceselor interne şi a noilor proiecte •Propune îmbunătăţiri de procese sau alte îmbunătăţiri ale proiectului sau produselor societăţii •Asigură alinierea obiectivelor şi rezultatelor proiectului la obiectivele generale ale societăţii •Asigură atingerea obiectivelor proiectului •Efectuează analiza diagnostic înainte de definirea proiectului •Elaborează planul de proiect şi alte documente de proiect, referitoare la proiectul la care managerul de proiect este proprietar de proiect •Asigură soluţii referitoare la problemele apărute în diferite faze ale proiectului •Stabileşte direcţiile strategice ale proiectului •Stabileşte termenii limită şi etapele importante (milestones) ale proiectului •Altele Atribuţii •Managerul de proiect va raporta conducerii societăţii •Managerul de proiect va conduce echipa de proiect Beneficii: Salariu atractiv, masina de serviciu Condiţii contractuale: contract de management Cerințele faţă de candidat: Candidatul trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe: Să aibă experienţă în: management general cu profil de producție, managementul resurselor umane, managementul activităţii de producţie , managementul cu succes al proiectelor. Să aibă următoarele cunoştinţe de bază: Minim 2 limbi străine la nivel vorbit şi scris cu calificativul bine, engleza fiind obligatorie, Software Microsoft Office, MS Excel la nivel avansat, Software de management al proiectelor (MS Project, Primavera altele), cunoştinţe minime de management al proiectelor. Alte cunoştinţe şi experienţe relevante vor fi un avantaj. Pregătire profesională (Educaţie): Candidatul trebuie să deţină minim diploma de facultate în domeniul de management sau cu profil tehnic Alte calificări relevante și studii studii postuniversitare constituie un avantaj Candidații vor transmite CV-ul la adresa de email: până la 21.10.2019 Persoanele selectate vor fi contactate telefonic sau prin email în vederea stabilirii datei interviului.

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Firma cu sediul in zona Unirii din Bucuresti,angajeaza tanara,open mind,ambitiosa,dornica de afirmare,disponibila la un program flexibil pentru postul de secretara personala.Programul poate fi si part time.Trimiteti cv cu poza pe mail iar pt programarea unui interviu sunati la telefon.Va multumim si asteptam!

  • Societate Comerciala angajeaza Expert Achizitii Publice, cu atestat. Experienta reprezinta un avantaj. Detalii la telefon 0785285975, L-V 09:00-17:00

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon

  • Cautam femeie sau barbat de curatenie zona Aviatiei - contract munca 8 ore.

  • Firma serioasa, distribuitoare de materiale electrice, angajeaza facturista. Conditie OBLIGATORIE: vorbitoare de limba sarba. Program de lucru L-V, 8 ore. Experienta in domeniul facturarii si contabilitatii primare, sunt avantaje. Depozit pe Calea Aradului, UTT.

  • Angajam fete, 18-30 ani cu aspect fizic placut si atitudine pozitiva pentru functia de operator Call-Center. Acest post implica conversații online cu scop de informare a potențialilor clienți. Cerinte : - Studii medii sau superioare ; - Abilități de comunicare și relaționare ; - Seriozitate, entuziasm și atitudine pozitivă ; - Aptitudine de invatare rapida ; - Capacitate de concentrare ; Posibilitatea de lucru poate fi part time cat si full time. pentru mai multe detalii si programari la interviu lasati un nr de telefon si adresa de facebook si veti fi cintactata in cel mai scurt timp.

  • Scoala Gimnaziala nr 67,cu sediul in : Bucuresti, str. Magnetului nr 1-3, sector 3 organizeaza in data de 11 noiembrie 2019 concurs pentru ocuparea unui post vacant de ingrijitor, la sediul unitatii. Conditii specifice de participare la concurs: -nivel studii: medii. -vechime in specialitatea postului : minim 1an Data limita pana la care candidatii vor depune dosarele pentru concurs este: 01noiembrie 2019, la sediul institutiei.Dosarul va cuprinde: a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare; b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;Tematica : *Reguli de efectuare a curateniei in unitatile de invatamant, metode de dezinsectie si dezinfectie *Notiuni fundamentale de igiena *Securitate si sanatate in munca si PSI. Date de contact: Scoala Gimnaziala nr 67- str. Magnetului nr 1-3, sector 3 Bucuresti. Tel/ fax 0212560040 Mai multe detalii aflati accesand site-ul scolii :https://scoala67.invatamantsector3.ro

  • Firma de administrare imobile sect.4 , angajeaza curier auto , pentru curierat activ : Cerinte minime , obligatorii : - pemis categoria B - cunostinte interventii minime electrice Atributii : - intretine legatura intre societate si imobilele atribuite . afisare liste de plata – transfer documente - verifica integritatea instalatiilor electrice si sanitare , parti comune asociatie - intervine si remediaza micile avarii parte electrica (schimbat bec,neon, intrerupator,priza, lampa ) - verifica punctual avariile sesizate si transmise de dispecerat si transmite la dispecerat masurile ce trebuiesc intreprinse ( in cazul avariilor pe instalatiile sanitare procedeaza la inchiderea robinetilor pentru limitarea avariilor ) Salariu 2000.00 net + bonuri de masa Contact : tel.0722311179

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Societate de administrare imobile angajeaza administrator si casier, salariu motivant. Trimiteti cv la adresa de e-mail tel

  • Responsabilitati: • Raspunde de parcul auto; • Creare si actualizare dosar termene asigurari, garantii, inspectii; • Predarea si primirea autovehiculelor pe baza de Proces Verbal; • Realizare ITP masini sau indrumarea si urmarirea realizarii lui unde e cazul; • Reinnoire asigurari masini sau indrumarea si urmarirea reinnoirii unde e cazul; • Programarea si urmarirea realizarii reviziilor; • Verificarea generala saptamanala/lunara a starii masinilor; • Realizarea de mici reparatii la masini (schimbare becuri, placute frana, etc.); • Cautarea celei mai bune oferte de revizii/reparatii de la service-uri; • Gestionarea unei baze de date cu tot parcul auto in vederea promovarii si vanzarii utilajelor; Cerinte: • Sa detina vaste cunostinte de mecanica auto - utilaje grele auto (excavatoare, buldozere, incarcatoare frontale, camioane, etc); • Permis de conducere; • Abilitati excelente de comunicare; • Persoana organizata si proactiva; • Seriozitate şi responsabilitate; • Capacitate de planificare şi prioritizare; • Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Oferim: • Contract de munca pe perioada nedeterminata • Salarizare atractiva In cazul in care sunteti interesat de acest post vacant, va rugam sa aplicati cu CV-ul dumneavoastra. Va rugam sa retineti ca numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati. Va multumim!

  • Descrierea postului: • Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; • Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; • Stabilirea necesarului de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de executie; • Coordoneaza operatiunile de aprovizionare a balastierei cu materiale si scule; • Receptionarea documentelor care sosesc in santier (pontaje subantreprenori, avize de insotire a marfii, etc) si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; • Raportarea constanta a evenimentelor din balastiera; Cerinte: • Studii medii/superioare in domeniu; • Experienta de minim 2 ani in constructii; • Posesor carnet auto; • Bun organizator, coordonator si conducator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; • Dinamic si tenace in atingerea obiectivelor; • Foarte bune abilitati de comunicare; Beneficii: • Contract de munca pe perioada nedeterminata, masina de serviciu, telefon, cazare si multe alte beneficii; • Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; • Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare; • Mediu de lucru placut si posibilitati reale de avansare profesionala;

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Firma de administrare imobile sect.4 , angajeaza curier auto , pentru curierat activ : Cerinte minime , obligatorii : - pemis categoria B - cunostinte interventii minime electrice Atributii : - intretine legatura intre societate si imobilele atribuite . afisare liste de plata – transfer documente - verifica integritatea instalatiilor electrice si sanitare , parti comune asociatie - intervine si remediaza micile avarii parte electrica (schimbat bec,neon, intrerupator,priza, lampa ) - verifica punctual avariile sesizate si transmise de dispecerat si transmite la dispecerat masurile ce trebuiesc intreprinse ( in cazul avariilor pe instalatiile sanitare procedeaza la inchiderea robinetilor pentru limitarea avariilor ) Salariu 1800 -2000.00 net + bonuri de masa PROGRAM LUNI - VINERI 08,00 - 16,00 Contact : tel.0722311179

  • Descriere: • Asigura manipularea marfurilor si/sau a materialelor din depozit fara pierderi • Se asigura ca marfa primita corespunde cu informatiile existente pe documentele de insotire a acesteia • Numara produsele ce vor intra in stoc • Respecta conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficienta a depozitului • Participa la inventarele periodice • Participa la pregatirea comenzilor • Sorteaza si aranjeaza marfa in depozit Cerinte: • Responsabilitate si seriozitate • Capacitate comunicare si lucru in echipa • Dinamism si organizare Se ofera: • salariu motivant

  • Salveaza cautarea