Anunturi
Administratie Arad doar cu poze Persoane Nivel de studii: Absolvent Tip job: Full timeCategorii
Tip job
Nivel de studii
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 2 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Cerințe: - absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic; - experiență minim 1 an în domeniul juridic. Experiența în domeniul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile constituie avantaj; - cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel); - gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor; - persoană organizată și atentă la detalii; - responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită; - preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei. Condiții: - instruire și formare profesională continuă, atât în cadrul firmei, cât și prin cursuri/training-uri; - bonusuri în funcție de rezultate și performanță; - posibilitate de dezvoltare profesională și personală. Responsabilități: - oferirea de consultanță juridică membrilor echipei; - elaborarea documentelor necesare depunerii și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă (cerere de finanțare, plan de afaceri, cereri de plată/rambursare, rapoarte etc.), în concordanță cu procedura Programelor de finanțare; - oferirea de asistență clienților în desfășurarea procedurilor de achiziții; - asistarea clienților în procedurile de înființare/modificare/dizolvare societăți, ONG-uri etc. Prin aplicarea/ trimiterea CV-ului vă exprimați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal; Timpul de păstrare a CV-ului este de 6 luni.
-
Cerințe: - absolvent/ă de studii superioare în domeniul juridic; - experiență minim 1 an în domeniul juridic. Experiența în domeniul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile constituie avantaj; - cunoștințe avansate de operare PC și MS Office (Word, Excel); - gândire analitică și strategică, abilități foarte bune de analiză și sinteză a datelor și informațiilor; - persoană organizată și atentă la detalii; - responsabilitate în desfășurarea activității, respectarea termenelor limită; - preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei. Condiții: - instruire și formare profesională continuă, atât în cadrul firmei, cât și prin cursuri/training-uri; - bonusuri în funcție de rezultate și performanță; - posibilitate de dezvoltare profesională și personală. Responsabilități: - oferirea de consultanță juridică membrilor echipei; - elaborarea documentelor necesare depunerii și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă (cerere de finanțare, plan de afaceri, cereri de plată/rambursare, rapoarte etc.), în concordanță cu procedura Programelor de finanțare; - oferirea de asistență clienților în desfășurarea procedurilor de achiziții; - asistarea clienților în procedurile de înființare/modificare/dizolvare societăți, ONG-uri etc. Prin aplicarea/ trimiterea CV-ului vă exprimați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal; Timpul de păstrare a CV-ului este de 6 luni.
- Salveaza cautarea