Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Arad Arad doar cu poze Persoane Doar munca in strainatate Tip job: Full time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 11

    Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Beneficii -salariu incadrare incepand cu 3300 ron brut,posibilitate majorare dupa 3 luni -bonusuri prezenta si productie -tichete de masa 23 ron -ore suplimentare platite cel putin 200% -ore noapte platite cu spor de 50% -asigurare medicala privata -transport asigurat -posibilitate de avansare Cerinte: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi -minim 10 clase -cunostinte minime de calculator Postul nu necesita experienta,existand posibilitati de avansare Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email sau se pot completa telefonic

  • 15

    Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania și United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 33

    Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania și United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 1

    Candidatul Ideal Cerințe: Experiența pe un post similar (Declarant Vamal), 1-2 ani reprezintă un avantaj; Competente lingvistice: limba Engleza - nivel mediu spre avansat si limba Franceza nivel conversational constintuie un avantaj Bune cunostinte de operare PC MS Office Capacitea de analiza/sinteza si priorizarea sarcinilor, autonomie si capacitate de a lucra in echipa si in transvers Flexibilitate in relatia cu clientul si orientare catre client; capacitate de gestionare a timpului de lucru; Abilitati de comunicare si relationare, gandire structurata Abilitati de conducere a unei echipe Descrierea jobului Responsabilitati Asigura intocmirea formalitatilor vamale import/export Tine in permanenta legatura cu clientii pe care ii reprezinta in vama, precum si cu transportatorii; Se mentine conectat cu legislatia vamala si isi upgradeaza in permanenta informatiile din reglemantarile vamale europene Urmareste urgentele in vederea prioritizarii Asigura lunar reporting-urile de activitate pentru intreaga echipa Asigura formarea si trainuirea pentru nou angajati Facturarea operatiunii vamale Urmareste achitarea a în termen de către clien ii societă ii a tuturor debitelor, a facturilor neîncasate; Beneficii: Pachet salarial format din parte fixa incepand de la 3000 RON plus comisioane si bonusuri de performanta lunara Program de Luni pana Vineri; Orele suplimentare vor fi platite DUBLU Bonusuri de vechime; Prime de sarbatori; Stabilitatea locului de munca si stabilitate financiara pe termen lung; Training complet in lipsa experientei anterioare referitoare la tot ce inseamna Vama. Training in intelegerea si lucrul in platformele din domeniul Vamal. Birou in suprafata mare, luminos si primitor Echipa tanara

  • 1

    S.C. DUMIVEST S.R.L. angajeaza lucrator comercial depozit si pentru consiliere clienti service auto Cunostinte bune operare PC MSOffice : WORD, EXCEL Salariul atractiv!

  • Salveaza cautarea