Anunțuri
Administratie Bacau-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel. .
-
SC cu sediul in Margineni, angajeaza secretara cu posibilitatea de creștere pe plan profesional, doar persoane motivate si dinamice. Doar persoane bune cunoscatoare PC si social media pentru promovare. Pachet Office ( excel,word,etc). CV-uri pe mail Salariu 3000 lei.
-
Cautam secretara pentru echipa de supervizare a constructiei autostrazii A7. Necesar cunostinte avansate de Microsoft Office (Word, Excel), buna organizare, lucru in echipa. Experienta similara precum si cunoasterea limbii engleza constituie un mare avantaj. Transmitere CV la adresa
-
Candidatul Ideal Medima isi mareste echipa de receptionisti. Programul este de 8h/zi, de luni pana vineri, cu sambete ocazionale, platite suplimentar. Salariul atractiv, cu posibilitatea reala de creștere dupa perioada de formare, pe care o vei petrece alături de colegi cu experienta și deschidere in a-ti impartasi cunostintele necesare desfășurării activitatii. Contractul este pe perioada nedeterminata. Cerinte: * Excelente abilitati de comunicare; * Orientare catre oameni si catre identificarea solutiilor potrivite; * Atenție la detalii si la nevoile pacientilor; * Persoana sociabila si empatica; * Minim studii medii finalizate (Diploma de BAC este obligatorie); (!!!) Sunt acceptați și candidati la inceput de cariera. Valori: * Asumarea raspunderii; * Cultivarea calitatii si solutiilor; * Comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre colegi; * Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa. Descrierea jobului Responsabilități: * Acționează ca primul punct de contact, intâmpinand si îndrumand pacienții; * Răspunde și direcționează apelurile telefonice; * Furnizează informațiile solicitate de către pacienți si înregistrează datele acestora in sistemul informatic; * Verifică întocmirea corectă a formularelor de consimțământ, necesare pentru pentru realizarea investigațiilor imagistice; * Încasează contravaloarea serviciilor medicale si completează documentele justificative pentru activitatea de recepție; * Solicita feedback pacienților. Descrierea companiei Medima Health este o rețea de centre medicale de excelență în imagistica medicală și radiologie. Suntem specializați în imagistica medicală de înaltă precizie și oferim rezultate de încredere sub conducerea medicală a Prof. Univ. Dr. Gheorghe Iana. Prima noastră misiune este de a democratiza accesul la serviciile de screening (RMN -CT - PET/CT) cu ajutorul noilor tehnologii și a unei echipe medicale de elita, prin practicarea unor prețuri accesibile. A doua noastră misiune este de a diagnostica toate tipurile de cancer în stadiul I. Lupta împotriva cancerului începe înainte de a vă îmbolnăvi . a spus Vlad Ardeleanu, CEO Medima Health despre misiunea asumată împreună cu Prof. Dr. Gheorghe Iana, președintele Societății de Neuroradiologie și Radiologie Intervențională din România. Dacă rezonezi cu misiunea noastră, de ce să nu te alături echipei Medima? #haicunoi
-
SC angajeaza operator facturare in domeniul distributie-vanzari. Postul presupune trimiterea comenzilor in scanner pentru pregatirea marfii si ulterior facturarea acestora catre clienti pentru livrare, servirea clientilor care vin personal sa ridice marfa, preluarea comenzilor telefonic daca este cazul. Program de lucru 8 ore+ o ora pauza de masa . Daca esti o persoana sociabila,implicata,motivata, punctuala si comunicativa ,te asteptam in echipa noastră. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti CV pe e-mail:
-
Societate in domeniul constructiilor angajeaza secretara asistent administrativ. ResponsabilitatI: redactare,scanare,sortare documente si gestionarea corespondentei. Cerinte: cunostinte cu aplicatiile Microsoft Office si sistemul Windows,limba engleza sau germana nivel avansat. Rog trimiterea CV-ului pe mail.
-
-
Dacă ai între 18 și 45 de ani, pedichiură impecabilă și obișnuiești să porți dres lycra, putem colabora. Deralii pe WhatsApp.
-
Clinique Car angajeaza Manager, activitatea de baza este in domeniul pieselor auto second hand. Candidatul ideal: - studii medii superio re - experienta de minim 1 an constituie avantaj - cunoştinţ d operar PC ( Word, Excel - oblig toriu, Power Point) - capacitate de comunicare, relationare si lucru in echipa - aptitudini organizatorice, relationare si lucru in echipa Sediul punctului de lucru se afla in sat Letea Veche, Email
-
Aplica pentru a lucra intr-un mediu inedit, bucurandu-te de o noua experienta in domeniul transporturilor de marfa. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra vei avea in principal urmatoarele responsabilitati: Redactezi corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Arhivezi corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii; Organizezi documentele primite de la furnizori si asiguri facturare catre clienti, conform centralizatoarelor intocmite; Asiguri evidenta contractelor comerciale si a comenzilor cu clientii si furnizorii; Expediezi, primesti, inregistrezi si repartizezi corespondeta in interiorul societatii. Despre tine: Studii superioare in contabilitate sau managementul afacerilor finalizate; Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu si avansat; Seriozitate, responsabilitate, loialitate, calm; Atentie sporita la detalii si atentie distributiva; Cunostinte de contabilitate primara; Cunostinte pachet microsoft office; Rezistenta la stres si flexibilitate; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masa; Bonusuri de Paste si Craciun; Lucru intr-un mediu prietenos cu posibilitati de avansare in cariera. Daca te regasesti in descrierea de mai sus, asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: Te rugam sa ai trecut si numarul de telefon in CV, pentru a fi contactat.