Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Companii Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 10

    Receptionera/a - PETROM CITY

    CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza receptioner/a in servicii de securitate pentru PETROM CITY - BUCURESTI Program L-J / , V / , salariu in jur de 2000 ron plus tichete de masa in valoare de 200 ron. CONTACT: Responsabilitati: -Desfasoara activitati de receptie in servicii de securitate la sediul beneficiarului, conform cerintelor contractuale incheiate cu acesta; -Asigura, la inalte standarde de calitate, interfata intre companie si clientii/ vizitatorii acesteia; -Supravegheaza activitatile din raza postului in care isi desfasoara activitatea, asigurand mentinerea unei ambiante placute si de siguranta in incinta si in spatiul inconjurator; -Acorda asistenta pentru clienti, angajati si vizitatori intr-un mod politicos si profesional; -Inregistreaza accesul clientilor/ vizitatorilor, -Interzice accesul persoanelor care pot periclita bunurile si imaginea clientului in incinta obiectivului; -Preia si directioneaza apelurile telefonice -Completeaza documentele specifice serviciului de securitate Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv Cerinte: -cunostiinte operare PC -cunostiinte foarte bune de comunicare si relationare cu clientii Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate *cunostiinte de limba engleza **cunostiinte in servicii de administratie (receptie/secretariat) Beneficii: -salariu competitiv * -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!

  • 1

    Angajam Inspector Resurse Umane

    Firma de contabilitate angajeaza inspector resurse umane cu sau fara experienta. Program full time. Bonuri de masa. Absolvirea unui curs de specializare constituie un avantaj. Rog sunati, nu trimiteti mesaje nici in aplicatie nici pe telefon,Whatsup etc. Nu am timp sa le citesc

  • 2

    Secretar/Consilier juridic Birou Notarial

    - efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial

  • 3

    Operator PC

    Companie activa in domeniul turistic, suntem in cautarea unei persoane dinamice pe postul de Operator PC la punctul nostru de lucru pe Calea Victoriei 101. Responsabilități : - Scriere descrieri pentru apartamentele inchiriate pe platformele de inchiriere in regim hotelier (Airbnb, Booking si Voiagio) - Introducere si prelucrare date in programul de contabilitate Smartbill - Efectuarea de comenzi online si mentinerea unei baze de date cu statusul comenzilor - Mentinerea unei prezențe vizibile a serviciilor oferite de companie pe rețelele de socializare -Realizare prezentari grafice -Scriere rapoarte lunare de activitate Cerințe: - Studii superioare in curs sau finalizate -Bune cunoștințe operare PC ( Excel, Microsoft Word) - Abilitati dezvoltate de comunicare scrisa si verbala Pachet salarial: 3000 RON net Decontare abonament transport Voucher de vacanta in valoare de 1000 RON/an

  • 1

    Angajez operator Call Center

    Angajam persoană comunicativă, vorbitoare de limba engleză nivel mediu, cunostinte minime în Excel. Program de lucru Luni-Vineri 10-16 Salariu cash între 2000-8000 ron/luna In functie de experienta, competente și eficientă.

  • Secretara/Front desk officer

    Cerinte: - Studenta sau Absolventa de facultate; - Fluenta in limba engleza (scris & vorbit); - Cunostinte bune de operare Excel, Word, Outlook; - Persoana organizata, cu initiativa, dorinta de invatare permanenta si spirit de echipa; - Incredere, seriozitate, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini in paralel; - Capacitate de lucra cu informatii confidentiale; - Capacitatea de a se auto-organiza, pe baza unui set de priorități; - Abilitati de comunicare; - Atitudine empatică, energică, entuziastă. Responsabilitati: - Intampinarea clientilor si colaboratorilor - protocol; - Organizarea edin elor de lucru; - Preluarea, inregistrarea si arhivarea sau redirectionarea corespondentei, in functie de situatie; - Pregatirea si expedierea corespondentei colaborarea cu firmele de curierat; - Asigurarea necesarului de consumabile si birotica in cadrul companiei; - Asigurarea necesarului de produse de protocol; - Redactarea documentelor la solicitarea superiorului ierarhic; - Scanarea si/sau multiplicarea documentelor; - Arhivarea documentelor conform regulilor stabilite in cadrul companiei; - Organizarea deplasărilor personalului Managerial; - Rezervarea biletelor de avion si asigurarea cazarii cu ajutorul agentiilor de turism cu care compania colaboreaza; - Alte programari, rezervari sau activitati similare.

  • 3

    Serious people who want to WORK for $$$

    International company hires! Our amazing company is looking for heads of teams, not models. We are an adult entertainment MANAGING business and we are looking for serious people, who understand the to make money requires working or wining the lottery, but you will never win the lottery according to statistics. Based on our current operation, we offer a salary of 1,000-3,000 Euro a month, if you can not score at least 1,000 Euro a month with us, we recommend you looking for other jobs... WOW, you are now in the site for it. Requirements: This job fits serious people who knows how to work from home, but work from home, in our opinion, is not cleaning your apartment or being busy with other domestic tasks when you need to deal with our issues. If you have any knowledge in AEI, we are happy for you, it can and will help you. English language is a MUST!!! We assume you all speaks Romanian and that is good, Russian or Spanish language is an advantage and can bring you close to us. Friendly appeal, nice looking face can and will help you to reach your goals. If this is NOT your first job in life, you already have an advantage! This job CAN fit young mothers with young children. Special requirements: The ability to learn new things in life quickly, but really fast, because we are focus in making money, not in granting you credentials or diplomas for your next job in life. Open-mind perspective is always good in today world, for this job it is also required. You might need to travel abroad from time to time, mandatory to have a valid passport. Never say never. Qualified persons are asked to send their CV and explain why we should hire you, plus a recent photo. Let'$ make lot$ of money!

  • Salveaza cautarea