Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil imediat

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Director de magazin

    Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.

  • 13

    Recrutor resurse umane vorbitoare limba engleza cu experienta in recrutare internationala

    Salariu net lunar 2.400 Ron. Program 4 ore luni-vineri de la sediu orele 8 - 12. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie / interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF pe adresă de mail sau Wathsap 0_7_8_4_0_7_7_8_0_9. Nu sunați la telefon, doar mesaj whatsapp.

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea