Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Angajam operator calculator CU EXPERIENTA VASTA in activitatea notariala. Experienta in activitatea notariala este OBLIGATORIE. Oferim program si salariu foarte atractiv.

  • 5

    Cerinte : * office * corespondenta * arhivare * organizata * open minded * disponibila deplasari in tara si cazari la hotel Beneficii : * masina de serviciu * telefon de serviciu * bonuri de masa * servicii medicale Regina Maria * salariu : de la 5000 de lei in functie de cunostinte, experienta, open minded! Daca esti o fata cu bun simt, sociabila , open minded, deschisa la provocari si muncitoare astept sa imi trimiti CV printr-un mesaj aici pe site

  • SC PERRY MEDICAL CARE SRL ANGAJEAZA DIRECTOR SOCIETATE COMERCIALA, COD COR 112004, 1 POST, MEDIC SPECIALIST, COD COR 221201, 1 POST, ASISTENT DE CABINET, COD COR 334304, 1 POST. CV-URILE LA ADRESA DIN DATELE DE CONTACT.

  • PFA acord consultanta si asistenta in implementarea si certificarea sistemelor de management integrat (calitate-mediu-SSM) in conformitate cu standardele de referinta SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015 si SR ISO 45001:2018.

  • 19

    Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • Casa de productie cinematografica cauta gestionar depozit recuzita Locatia depozitului este in Oras Otopeni. Cerinte: - studii minim medii, - persoana responsabila, organizata, serioasa, orientata pe detalii, - abilitati de coordonare si planificare, - disponibilitate program de lucru, - cunostinte operare PC. Descrierea jobului: - asigura gestiunea fizica a bunurilor din depozit, - raspunde de buna desfasurare a operatiunilor de miscare a obiectelor ( descarcare, manipulare si depozitare) - efectueaza receptia fizica a produselor care intra si ies din depozit si pastreaza evidenta documentelor de intrari/iesiri, - alcatuirea si actualizarea permanenta a bazei de date, - inventariaza marfa atunci cand este necesar sau la cerere, Va rugam sa ne trimiteti CV-urile dumneavoastra la adresa de mail si ne puteti contacta la numarul de telefon

  • 6

    Techstone Romania caută secretara cu pregătire de contabilitate primara. Se oferă: - Salariu avantajos - negociabil in funcție de experiența - vârsta minimă 25 ani - bonuri de masa - transport plătit indiferent de locație Va rugam sa trimiteți CV însoțit de foto

  • 1

    Trading Resurse Umane este o companie romaneasca de consultanta in resurse umane formata din profesionisti cu expertiza solida in resurse umane. Serviciile oferite de noi: ✅ Audit dosare de personal. ✅ Restaurare, audit, gestionare Revisal. ✅ Gestionare/intocmire dosare de personal. ✅ Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. ✅ Consultanta la angajare cu clauzele specifice. ✅ Consultanta in cazul concedierilor. ✅ Consultanta privind sporurile obligatorii. ✅ Intocmire dosare de pensionare. ✅ Intocmire dosare de crestere copil. ✅ Intocmire dosare de somaj. ✅ Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. ✅ Intocmire si depunere D112. ✅ Procedura de cercetare disciplinara. Firma resurse umane realizeaza si serviciile de consultanta legislativa Consultanta privind: ✅ Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; ✅ Concediile de toate tipurile; ✅ Cazuri de concediere; ✅ Clauze contract individual de munca. ✅ Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: ✅ Centre de cost; ✅ Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. ✅ Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea. Firma resurse umane, Trading Resurse Umane va poate ajuta la diminuarea costurilor. Pentru multe firme, costul departamentului de resurse umane poate fi o cheltuiala majora, astfel: ✅ Cheltuiala softuri; ✅ Cheltuiala spatii birouri; ✅ Salariile cu angajatii departamentului de resurse umane ( unii pot fi neperformanti ). ✅ Personal demotivate si nemultumit ( experienta in munca si vechimea pe post nu insemna expertiza ). Resurse umane, salarizare, spete legislatia muncii facute si interpretate de experti in resurse umane va vor aduce beneficii din mai multe directii: ✅ Corectitudinea documentelor intocmite; ✅ Aplicarea beneficiilor legislative atat pentru angajati cat si pentru angajatori; ✅ Audit gratuit pe departamentul de resurse umane ( documentatie ), Revisal, state de plata; ✅ Implementare proceduri de lucru si circuitul documentelor; ✅ Intocmire / revizuire Regulament Intern ( are o importanta majora in principiile de functionare ale unei organizatii si stabileste obligatiile angajatorului si drepturile si obligatiile angajatilor ); ✅ Acces nelimitat la interpretare legislatia muncii si spete din Codul Fiscal; ✅ Consultanta in internship, diverse clauze, formare profesionala, etc; ✅ Ajutor in gasirea celor mai buni candidati din piata muncii; ✅ Foldere comune cu noi in care veti gasi spetele legislative, formularele interne, etc; ✅ Promovarea legala pe post ( procedura personalizata); ✅ Reprezentarea si relatia cu Inspectoratele Teritoriale de Munca ( ITM ).

  • Pi este o nouă monedă digitală dezvoltată de către profesori ai Univerității Standford, cu peste 12 milioane de membri din toată lumea. Pentru a-ți revendica Pi-ul, descarca aplicatia PI Network de pe Magazin Play sau App Store inregistreazate, utilizeaza Facebook-ul sau numarul de telefon e optional apoi folosește username-ul meu Totti95 drept cod de invitație. Activezi zilnic minarea (de restul se ocupa logistica sistemului) Minarea in acest caz este de fapt o minare in cloud adică telefonul tau este de fapt o telecomanda pt a activa un contoar de pe server. De aceea trebuie intrat o data la 24 ore pt a activa minarea. Între aceste activari nu este nevoie sa tii aplicația deschisa, nu ai nevoie de internet, nu iti consuma din bateria telefonului,nu îți folosește procesor. NU face log out din aplicație! Vei pierde Pi câștigați in acea zi.Vezi detalii pe www.romjob.ro

  • 134

    Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail

  • 7

    Candidatul ideal Comunica profesionist cu clientii atat in scris cat si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati d planificare si organizare. Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea d a rezolva sarcini multiple; are capacitatea d a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Ofer informatii, t lefonic si m il, clientilor pe b z st nd rd lor stabilite. Mentin legatura cu cli ntii si furnizorii si r sp ct proceduril legat d pl t , incasarea si administrarea contractelor. Asigura flux de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Emite note de plata. Acordarda suport in managementul operational. Verifica facturile de la furnziori si le inregistreaza in sistem. Pastreaza legatura cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Introducerea incasarilor si a platilor Introduce incasarile si a platile. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Pregateste desfasurarea activitatilor de protocol.

  • 1

    Gradinita nr 149 ( sector 4,Berceni ), organizeaza concurs pt ocuparea postului de administrator patrimoniu, perioada determinata.(1 an si 10 luni ), Cerinte:studii superioare economice, tehnice absolvite cu diplomă de licență; cunoștințe de operare calculator (Word, Excel);cunoștințe în domeniul SSM și PSI;cunostinte SEAP.

  • Doresc angajare ca funcționar administrativ. La bază sunt subinginer mecanic, stăpânesc bine pachetul Office (Word, Exceell, Acess),am bune competențe organizaționale și de disciplina muncii, simțul responsabilității .

  • Ekol cauta logistician depozit la km 23, A1, Bolintin Deal. Absolvent liceu/facultate cunoscator limba engleza, MSOffice.

  • 2

    Societate constructii angajeaza asistent manager cu atributii de control costuri pe contracte si verificari clauze juridice. Program complet Salariu atractiv Va rog sa trimiteti CV ul

  • Do you aspire to build a career for yourself? Are you well-spoken and always looking for self-improvement? You might just be our ideal candidate, made to fit the position of Custumer service representative! The ideal candidate loves talking to people and proactively helping their needs. Client satisfaction will be your ultimate goal in this role. Responsibilities Communicate with customers via phone, email and chat Provide knowledgeable answers to questions about product, pricing and availability Work with internal departments to meet customer's needs Data entry in various platforms Qualifications Excellent phone etiquette and excellent verbal, written, and interpersonal skills Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters Excellent communication and presentation skills Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication After having read all the criteria, if your answer was yes, in most of the cases, let us meet for an interview! A brief introduction to our company: MEDICINE PARK by TUNCAY OZTURK is a fast-growing international company operating in the field of health, public relations and services. We are committed to offering the best solutions to our clients by providing the best healthcare services, rendered accessible all across Romania, where we have started our business in 2014. Ever since we have been the ones to occupy the first place on the market and we are proud to say that we have maintained our position. Medicine Park by TUNCAY OZTURK has its headquarters located in Bucharest, Romania.

  • 19

    Candidatul ideal: -Studii medii: diploma de Bacalaureat reprezinta o conditie obligatorie; -Cunostinte de operare PC si utilizare a internetului; -Abilitati bune de comunicare; -Orientare catre rezultat si dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor; -Atentie la detalii. Responsabilitati: -Verificarea si evaluarea garantiilor - obiecte/bijuterii din aur si argint, obiecte electronice; -Intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor; -Efectuarea platilor si a incasarilor; -Efectuarea operatiunilor de schimb valutar; -Consilierea clientilor. Beneficii: -Aprecierea si recunoasterea performantelor; -Activarea intr-o companie de succes; -Siguranta locului de munca; -Posibilitatea de avansare; -Program flexibil; -Salariu motivant; -Comisioane; -Bonuri de masa; -Prime oferite cu ocazia sarbatorilor; -Abonament medical Clinica Medlife; -Oferirea de training-uri pentru ocuparea postului, lipsa de experienta nu reprezinta un dezavantaj.

  • Companie romaneasca cu activitate in executia lucrarilor de alimentare cu apa si canalizare, lucrari de asfaltare , drumuri si asfaltari angajeaza urgent Inspector Resurse Umane cu experienta. Capacitate de concentrare , spirit de lucru in echipa, comunicare, spirit de organizare si planificare . Mai multe detalii la nr. de tel : , mail

  • 1

    O.N.G. angajeaza Inspector Resurse Umane Candidatul ideal Studii superioare finalizate ( Diploma de Licenta/Masterat); Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara; Atestat Inspector Resurse Umane ; Cunostinte avansate de legislatia muncii si legislatie conexa; Cunoasterea proceselor de resurse umane; Cunostinte operare REVISAL; Cunostinte avansate operare MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a organiza un numar mare de documente si informatii; Capacitate d concentrare, spirit d organizare si planificare, comunicare, spirit d lucru in echipa; Persoana flexibila, ordonata, cu initiativa si implicare. Constituie avantaj Atestat Inspector S.S.M. autorizat A.N.C.; Cadrul legislativ general referitor la securitate si sanatate in munca.; Concepte de baza referitoare la securitate si sanatate in munca; Notiuni despre riscuri generale si prevenirea lor; Notiuni despre riscuri specifice si prevenirea lor in sectorul corespunzator activitatii intreprinderii si/sau unitatii; Acordarea primului ajutor; Descrierea postului Gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor (intocmirea contractelor de munca, acte aditionale ale contractelor individuale de munca, decizii, diverse evidente personal); ntocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare, pentru angajatii organizatiei care solicita aceasta; Opereaza toate modificarile aparute in structura de personal (angajari/modificari a oricaror elemente din C.I.M./incetari) in soft-ul intern al organizatiei; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Consiliaza personalul angajat si potentialii candidati la angajare, referitor la desfasurarea relatiilor de munca si a documentelor ce trebuiesc intocmite; Raspunde de confidentialitatea tuturor informatiilor privind salariatii organizatiei; Ofera informatii specifice activitatii desfasurate, la cererea persoanelor autorizate (organe de control ale statului); Actualizarea si mentinerea bazelor de date specifice domeniului; Efectueaza inregistrari in REVISAL si asigura transmiterea acestuia catre Inspectoratul Teritorial de Munca; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Elibereaza diverse adeverinte solicitate de salariati si/sau fosti salariati, in conformitate cu datele extrase din dosarele personale sau cele existente in arhiva. Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest post sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Informatii suplimentare privind postul din cadrul O.N.G., la telefon: /interioare; 143; 243; 142. Asteptam CV-ul e-mail:

  • O.N.G. angajeaza Inspector Resurse Umane Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Experienta de minim 5 ani intr-o pozitie similara; Atestat Inspector Resurse Umane ; Cunostinte avansate de legislatia muncii si legislatie conexa; Cunoasterea proceselor de resurse umane; Cunostinte operare REVISAL; Cunostinte avansate operare MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a organiza un numar mare de documente si informatii; Capacitate d concentrare, spirit d organizare si planificare, comunicare, spirit d lucru in echipa; Persoana flexibila, ordonata, cu initiativa si implicare. Constituie avantaj Atestat Inspector S.S.M. autorizat A.N.C.; Cadrul legislativ general referitor la securitate si sanatate in munca.; Concepte de baza referitoare la securitate si sanatate in munca; Notiuni despre riscuri generale si prevenirea lor; Notiuni despre riscuri specifice si prevenirea lor in sectorul corespunzator activitatii intreprinderii si/sau unitatii; Acordarea primului ajutor; Descrierea postului Gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor (intocmirea contractelor de munca, acte aditionale ale contractelor individuale de munca, decizii, diverse evidente personal); ntocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare, pentru angajatii organizatiei care solicita aceasta; Opereaza toate modificarile aparute in structura de personal (angajari/modificari a oricaror elemente din C.I.M./incetari) in soft-ul intern al organizatiei; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Consiliaza personalul angajat si potentialii candidati la angajare, referitor la desfasurarea relatiilor de munca si a documentelor ce trebuiesc intocmite; Raspunde de confidentialitatea tuturor informatiilor privind salariatii organizatiei; Ofera informatii specifice activitatii desfasurate, la cererea persoanelor autorizate (organe de control ale statului); Actualizarea si mentinerea bazelor de date specifice domeniului; Efectueaza inregistrari in REVISAL si asigura transmiterea acestuia catre Inspectoratul Teritorial de Munca; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Elibereaza diverse adeverinte solicitate de salariati si/sau fosti salariati, in conformitate cu datele extrase din dosarele personale sau cele existente in arhiva. Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest post sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Informatii suplimentare privind postul din cadrul O.N.G., la telefon: /interioare; 143; 243; 142. Asteptam CV-ul dvs. la e-mail:

  • Salveaza cautarea