Anunțuri
Administratie Cluj Cluj-Napoca Doar munca in strainatate-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma locala angajeaza persoana pentru activitati de secretariat si administrative. Persoana potrivita este o fire organizata, serioasa, punctuala, cu bune abilitati de comunicare si convingere. Abilitati precum cunoasterea pachetului MS Office, networking, social media reprezinta un plus. Sediul firmei - zona centrala. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un CV iar pentru detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat
-
Angajam agenti pentru magazine din Cluj-Napoca. Programul este in ture de zi. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Tariful net este de 13,75 lei pe ora, transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Tirgu Mures
-
Dorim să angajăm absolvent de învă ământ superior, care cunoa te limba franceză atât scris cât si vorbit, pentru activitatea de birou. Munca este în Cluj Napoca. Activitatea desfă urată este reala ia cu clien ii no rtii, cu architec i, cu designeri.Poate să fie student, absolvent sau masterand. Persoană disponibilă i dornică să muncească. Este un avantaj cunoa terea utilizării calculatorului la nivel mediu. Dacă sunte i interesa i vă rugăm să ne contacta i pe numărul de telefon .
-
Candidatul Ideal: - Cunostinte de contabilitate primara; - Capacitate de analiza, planificare şi control; - Cunoasterea temeinica a unui unui soft de contabilitate; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Abilităţi foarte bune de comunicare; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil,eficient; - Disponibilitatea de a lucra in firmă, după absolvirea perioadei de probă, minim 3 ani. Descrierea jobului: - Primeşte şi prelucrează comenzi, emite proforme pentru clienţi; - Facturează produsele ce urmeaza a fi livrate; - Evidenta si analiza stocului de marfa; - Verifica soldurile clientilor; - Incaseaza facturi,gestioneaza instrumentele de plata(file CEC,ordine de plata) - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne; - Mentine relatii eficiente si de calitate cu clientii.
-
Societate comerciala,angajam doamna cu studii superioare,cu minime cunoștințe în resurse umane și in domeniul achizițiilor,dornica de a învața.Program de lucru de luni pana vineri,8 ore zilnic,salar negociabil.Informatii la tel.
-
Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00
-
Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice. Cerinte: Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Diploma de licenta intr-un domeniu relevant Abilitati excelente de comunicare in limba romana Abilitati solide de organizare si gestionare a timpului. Atitudine proactiva si capacitatea de a lucra independent. Experienta anterioara intr-o pozitie similara este un avantaj. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.
-
Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.
-
Angajez studenta, absolventa, masteranda cunoscatoare de limbi straine. Informatii la: sau .
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
Program: Luni-Vineri de la 12 la 20 Ce ne dorim să faci: întâmpinare clienți, răspunde la telefoane, emailuri, face programări în programul de gestiune al cabinetului, mesagerie social media, postări social media, încasează manoperele produsele efectuate recomandate de medicii din cadrul clinicii, încasează produsele vândute în cadrul pet-shopului din clinică, se ocupă de partea de contabilitate primara prin preluarea și recepționarea mărfurilor, are grijă de organizarea și curățenia din cadrul clinicii. Orice îndatoriri pe care nu le stăpânești, ne asigurăm că le înveți și crești împreună cu noi. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare, în special cele cu mai multe, să îi placa să comunice, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Ce oferim: un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut.
-
Agenția de turism SC Istanbul Travel angajează: agent de turism Cerințele candidatului: Experiență ca agent turism minim 2 ani; Persoană organizată, atentă la detalii, cu abilități de comunicare și gestionare a relațiilor cu clienții, negociere și planificare; Limba engleză nivel avansat; Descriere job: Vânzare & consultanță vacanțe turism intern/ extern. Preluarea solicitărilor venite din partea clienților agenției ( telefonic și e-mail), consilierea acestora pe întreaga perioada a procesului de vănzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, încasare, emitere documente de calătorie; Beneficii: Contract de muncă salariu fix plus comision lunar din total vânzări; Program de luni - vineri 09:00 - 17:00; CV-urile se pot depune: Tel:
-
Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.
-
Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, disponibila la deplasari, nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite CV si 2-3 poze reprezentative
-
Cerinte: * experienta in relatia cu ANOFM si IGI, respectiv incadrarea in munca a cetatenilor non UE * experienta in domeniu de minim 3 ani pe aceeasi poziție Minim 3 ani experienta pe o pozitie HR * Studii Universitare in una dintre urmatoarele specializari: Pedagogie Psihologie Sociologie Juridic Beneficii: * pachet salarial format din salar fix + bonus * se asigura mașină, laptop, telefon Salar: intre 4000-7000 RON NET Experienta in Leasing Personal constituie un avantaj
-
Echipa Eurosanclinic cauta secretara cu abilitati de comunicare, empatie pentru pacientii nostri si cunostinte de operare pe calculator. Esti secretara si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon .
-
Firma cu experienta in RESURSE UMANE si servicii privind PERSONALUL NON UE, ne oferim serviciile urmatoare; Intocmim permise de sedere , avize de munca, reintregirea familiei. Reprezentăm persoanele fizice in fata Serviciului pt Imigrari. De asemenea ne ocupam de operare revisal, contracte de munca,acte adiționale, stat de plata . NU EZITATI SA NE CONTACTATI!!!!