Anunțuri
Administratie Galati-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE ANGAJAM OPERATOR CALCULATOR (pt facturare si SICAP) 1 PERSOANE Anul 2023 a fost un an bun, ne dorim ca anul 2024 sa fie si mai bun sau cel putin la fel de bun ca anul trecut . De aceea avem nevoie de forte noi si de oameni cu initiativa in echipa. Postul disponibil este cel de Operator Facturare si receptii materiale pentru amenajari interioare, instalatii sanitare la punctul de lucru al firmei din Galati, str. G Cosbuc 366. Cum trebuie sa fie persoana ca sa fie, si ea si noi mutumiti de colaborare? Sa stie sa zambeasca si sa se distreze. Noi ne intelegem foarte bine in firma, de aceea nu dorim pe cineva care sa ne strice atmosfera. Sa fie organizata foarte organizata. Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invanta nu creste, daca nu creste firma nu castiga. Sa fie harnica. Sa fie descurcareata si insistenta. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia. Facultatea nu este obligatorie, dar cei sapte ani de acasa da. Sa fie punctuala. Ce trebuie sa faca aceasta persoana? Sa stie sa faca facturi, receptii marfa, oferte si sa lucreze in SICAP (daca nu stie poate sa invete trebuie sa stie word si excel) Sa tina legatura cu clientii. Ce oferim? Distractie (nu este optionala) Salariu fix + bonuri de masa Bonusuri de performanta in functie de evolutia in firma Telefon de serviciu Sef bun si intelegator Atmosfera de lucru placuta Posibilitate de promovare in cadrul firmei Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarziere de fiecare data) De cand avem nevoie? Cat mai repede. Am dori cit mai repede. P.S : Experienta in domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. CV-urile se pot depune la adresa: scbogarssrl yahoo.com sau personal pe G Cosbuc 366
-
SC FIROGAL SRL angajeaza Inspector resurse umane. ATRIBUTII PRINCIPALE - Intocmirea contractelor de munca si a documentelor de angajare, a actelor aditionale si a celor de incetare activitate si operarea lor in Revisal - Emiterea diverselor adeverinte necesare angajatilor -Oferirea de suport proceselor de salarizare (pontaje, cereri concediu, concedii medicale ) -Administrarea si arhivarea dosarelor de personal -Intocmirea de diferite situatii ce tin de personal la solicitarea Directorului general -Atributii de secretariat (tehnoredactare, printare, scanare, arhivare etc) - Raspunde la telefon, e-mail, printeaza documentele sosite prin email -Operare in programul de contabilitate SAGA . CERINTE - Obligatoriu curs Resurse umane, experienta in folosirea programului Revisal -Minim 3 ani experienta in domeniu -Cunostinte utilizare pachet Office -Constituie avantaj experienta anterioara in lucrul cu programul Saga -Constituie aavantaj detinerea permisului de conducere categ. B Program de lucru: Luni-Vineri cu pauza de masa Respectarea zilelor libere legale. Salariu negociabil in functie de experienta . Asteptam CV-urile in aplicatie sau pe Whatsapp la nr:
-
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
-
Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel
-
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Cautam oameni serioși fara viciul bauturi pentru urmatoarele funcții : 1 contabil 2 secretara 3 sofer 4 ingrijitor cladire 5 asistent administrator 6 resurse umane Persoanele interesate sunt rugate sa sune la sau sa lase mesaj pe wattap la . Nu angajam oameni puturosi si cu viciu bauturi Cine doreste un loc stabil pentru perioada lunga il asteptam alaturi de noi Va asteptam cu drag......
-
-
Ne mărim echipa! Societate comercială din Galați, caută să angajeze 4 persoane tinere, active, competitive, muncitoare, pe post de secretară si agenți imobiliari. Experiența nu este necesară. Cerințe: să vorbească bine Limba Română, să aibă minime cunostințe de Office si lucrul la computer. Pentru CV-uri, interviuri, ne puteți contacta, la:
-
-
Angajam secretara si operator baza de date. Salarizare atractiva
-
IVAS BROKER DE ASIGURARE SRL angajeaza urgent in conditii motivante CONDUCATOR EXECUTIV BROKER DE ASIGURARE Angajarea prevede urmatoarele conditii legislative: -studii superioare si experienta profesionala de minim trei ani in domeniu de activitate al entitatilor reglementate de A.S,F.si sau in institutii de credit sau institutii financiare nebancare sau de minim un an in functii de conducere in domeniu si sau institutiile mentionate anterior,cu exceptia functiilor-suport. -detin competenta profesionala si probitate morala: conditia nu este indeplinita in cazul in care exista sanctiuni cu retragerea aprobarii de catre A.S.F sau BNR. -nu detin functii in cadrul conducerii executive la o alta persoana juridical romana sau in strainatate in domeniu asigurarilor reasigurarilor cu exceptia celor aflate sub raspundere proprie, -nu detin functii de conducere in domeniu financiar (exceptind activitatile didactice) . C.V urile se vor transmite la adresa de e-mail: Telefon de contact