Anunțuri
Administratie Iasi Iasi-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Secretara part full time. Poate fi si cu studiile neterminate, liceu facultate. Se cauta o tanara de maxim 39 ani fara obligatii, dezinvolta, volubila, pozitiva, disponibila la insotire in rare deplasari de 1-2 zile in afara localitatii in interes de servici pt cunoastere clienti furnizori si uneori la prgr prelungit.Se va depune aici sau pe whapp CV cu poza recenta, studii,eventuale locuri de munca si alte informatii considerat necesare. Salarizare ff buna negociabila.
-
Societate comerciala cauta angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date. Compania asigură noilor angajați un program de pregătire cu scopul de a se familiariza cu tipul de muncă. Căutăm angajați cu următoarele calități: Studii superioare Cunoașterea unei limbi străine la nivel mediu . Abilități de dactilografiere Cunoștințe de bază Microsoft Office Cunoasterea progranului NEXUS Precizie, atenție la detalii, adaptabilitate, simț de raspundere Spirit de echipă Asigurăm: Pregătire profesională O echipă de colegi dinamică si tanara Program de lucru avantajos Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de avansare Un salariu fix si pachet de beneficii( tichete de masa). Publi
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm;
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar înțelegere deplină în colaborare. Oferta de angajare : salarizare atractivă și, dacă este necesar, asigur cazare. CV.cu fotografie actuală.
-
Daca aveti experienta in administrarea platformelor online (MSN), va asteptam in echipa noastra. Angajam doar fete si se lucreaza doar remote pe baza de procent.
-
Responsabilitati: - Răspunde de buna desasurare a procesului de facturare; - Preia comenzile scrise, telefonic, de la colegi; - Preia solicitarile si emilurile venite de pe site-ul companiei si se asigura ca fiecare dintre acestea sunt solutionate in mod eficient; - Centralizeaza si emite facturi respectand comenzile fiecarui client in parte; - Verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor; - Respecta principiile de organizare a sistemului de contabilitate; Cerinte: - experienta minim un an; - cunoasterea programului WinMentor; - cunostinta Excel; Beneficii: - Salariu motivant si tichete de masa de 30 lei zi lucratoare; - Decontare carburant; !! Program de 6 sau 8 ore, de la 9:00 - 15:00 sau de la 9:00 - 17:00 in functie de disponibilitatea fiecaruia.
-
Disponibil online
# Consilier client în clinica dentara
Ești o persoană comunicativă, amabilă și orientată către nevoile clienților? Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, profesionist și plăcut? Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre Dentesse! ## Despre noi Clinicile Dentesse oferă servicii de calitate și soluții personalizate pentru sănătatea și frumusețea zâmbetului. Avem o echipă de medici stomatologi experimentați și pasionați, care folosesc cele mai noi tehnologii și materiale. Ne mândrim cu atmosfera noastră prietenoasă, relaxată și profesională, care îi face pe clienții noștri să se simtă ca acasă. ## Despre tine Căutăm un consilier client care să fie prima noastră impresie și ultimul nostru contact cu clienții. Rolul tău va fi să îi întâmpini pe clienți cu zâmbetul pe buze, să le oferi informații despre serviciile noastre, să îi programezi și să le reamintești consultațiile, să le prezinți ofertele și promoțiile noastre, să le soluționezi eventualele reclamații și să îi fidelizezi. Pentru a te potrivi acestui rol, ai nevoie de: - Studii superioare finalizate - Experiență în domeniul medical sau stomatologic (constituie un avantaj) - Cunoștințe de operare PC și de utilizare a unui program de gestiune a clienților - Vorbitor fluent de limba engleza - Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbal, cât și scris - Orientare către client și rezultate - Spirit de echipă, inițiativă și adaptabilitate - Atitudine pozitivă, entuziastă și profesională ## Ce îți oferim - Un salariu motivant, în funcție de performanță - Un mediu de lucru modern, dotat cu echipamente de ultimă generație - O echipă tânără, unită și prietenoasă, care te va susține și te va ajuta să te dezvolți - Oportunități de învățare și creștere profesională, prin participarea la cursuri și conferințe de specialitate Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău aici sau la adresa clinicii: cariere#iasi.dentesse.ro Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili un interviu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel
-
Disponibil online
Broker In asigurari cu contract de intermediar
Ti-ar placea sa lucrezi de acasa? COD GALBEN: ploaie de joburi disponibile în ASIGURĂRI DestineBroker! Grăbește-te să-ți ocupi locul! Fii propriul tău șef! Fără target. Part-time sau full-time. TU hotărăști cât câștigi. Te pot ajuta să-ți transformi timpul în BANI! Persoanele care au cod RAF, au prioritate! Ps: studii minime diploma de BAC Detalii:
-
SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.
-
Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.
-
Disponibil online
Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere
Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3
-
1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială. 2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient. 3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor software relevante pentru gestionarea datelor, comunicare și alte sarcini administrative. 4. Abilități de conducere: Capacitatea de a coordona și de a îndruma echipa în atingerea obiectivelor stabilite. 5. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a rămâne calmi și concentrat în situații de stres și de a gestiona eficient termenele limită strânse. 6. Adaptabilitate: Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a aborda provocările cu o atitudine pozitivă și flexibilă. Cunoașterea limbii engleze poate fi un avantaj semnificativ
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Consilier clienti / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii superioare. Minim 1 an de experiență de lucru. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Utilizează instrumentele de marketing puse la dispozitie de companie pentru atragerea de noi clienti; Actualizează informa iile de pe platforma online; Preia solicitările clien ilor de pe platformă i de la sediu; Promovează produsele companiei; Prospectează piata pentru identificarea de noi clienti; Consiliază clien ii cu privire la aspectele financiare i de desfă urarea practică a activită ilor; Propune clien ilor solu iile i modul de lucru transmise de către Cercetător; Realizează vânzarea directă; Stabileste si dezvoltă bune relatii profesionale cu colegii si cu clientii; Întocme te materiale de sinteză (rapoarte, statistici) si de prezentare; Acordă asistenta clientilor; Participarea la sedintele interne;
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Asistent manager / 1 persoana SALARIU FIX: brut 2192 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 4 ore / zi CERINTE: Studii medii. Fără experiență de lucru RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor clientilor email, telefonic si/ sau celor care se prezinta direct la receptie; Desfasoara activitati de receptie si protocol (primirea clientilor si anuntarea persoanelor de contact din societate); Tine evidenta proiectelor in desfasurare prin raportare zilnică / săptămânală / lunară; Transmite cereri si oferte clientilor, in conformitate cu rapoartele Cercetatorului, Consilierului si conform pregatirii realizata in cadrul companiei; Actualizeaza bazele de date cu clienti, parteneri , etc (nume, date de contact, servicii, evolutie programe, grafice, analize, rapoarte, cheltuieli, incasari, plati); Organizeaza, analizeaza și valideaza documentatiile proiectelor si serviciilor; Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor; Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Receptioneaza si transmite mesaje telefonice si e-mailuri; Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; Elaboreaza si redacteaza documente și rapoarte cerute de management; Comanda consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului; Convoca participantii la sedinte, intalniri, evenimente; Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Utilizează softurile specializate si calculează indicatori, statistici si raportari interne; Colecteaza feedback-ul clientilor pentru a ne ajuta sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite.
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Cercetator / 1 persoana SALARIU FIX: brut 4369 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 8 ore / zi CERINTE: Studii superioare. Minim 2 ani de experiență de lucru. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Schi area, derularea, efectuarea cercetărilor i studiilor conform solicitărilor clien ilor; Managerierea tehnică a programelor de cercetare proprii i în parteneriat; Pregătirea proiectului de cercetare (inclusiv: Stabilirea parametrilor esantionului, Realizarea schemei de ponderare, Programarea chestionarelor in platforma proprie,Traducere, adaptare chestionare); Structurează baza de date (inclusiv: Controlul logic al raspunsurilor conform specificatiilor din chestionar, Validarea curatarii si corectarea erorilor de curatare, Identificarea erorilor legate de culegerea datelor si transmiterea lor catre Manager); Analiza datelor (Calcularea ponderilor si realizarea variabilei de ponderare; Codificarea raspunsurilor deschise in categorii; Prelucrarea finala a datelor descriptives - crosstabs); Realizarea testelor statistice (de medii, de asociere, corelatii); Verificarea rezultatului prelucrarii; Realizarea raportului de cercetare pe baza tabelelor si testelor; Desfă urarea sesiunilor de Neurofeedback. Interpretarea datelor tehnice Neurofeedback i furnizarea raportului secundar de cercetare i de obiectivare a datelor.
-
Dacă ai între 18 și 45 de ani, pedichiură impecabilă și obișnuiești să porți dres lycra, putem colabora. Deralii pe WhatsApp.
-
Disponibil online
Operator calculator (msn racolta)
Caut operator calculator, cu experienta in domeniul "RACOLTA" (neaparat), locul de munca este remote, comision 20%, bonusuri in funcție de performanta.
-
ANUNT COMPANIE: NLP Research platform SRL, CUI 46254333; Nr. Reg. Com. J22/1960/2022 DESCRIERE SIMPLIFICATA: Companie cu domeniul de activitate Studii psihologice tip market research, scoate la concurs urmatoarele posture. POST: Manager intreprindere / 1 persoana SALARIU FIX: brut 4369 lei DURATA: nedeterminata (sau 18 luni) PROGRAM: 8 ore / zi CERINTE: Studii superioare. Minim 3 ani de experiență de lucru. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Realizeaza demersurile pentru infiintarea intreprinderii; Obtine autorizatiile necesare pentru derularea activitatii; Participa activ la definirea strategiei de dezvoltare si marketing a companiei; Identifica cele mai avantajoase oferte de servicii si produse, de utilitati, de parteneriate, de forme de promovare a produselor si serviciilor; Dezvolta si implementeaza planul operational conform strategiei; Coordoneaza elaborarea planurilor de activitate in concordanta cu strategia de dezvoltare; Coordoneaza activitatea intreprinderii inclusiv procesul de productie si vanzare; Elaboreaza si implementeaza strategia de vanzare; Coordoneaza echipa; Se asigura de organizarea acesteia si a proceselor de lucru in cel mai eficient mod posibil, cu accent pe integrarea persoanelor si folosirea cat mai buna a talentelor, cunostiintelor, abilitatilor si competentelor angajatilor; Realizeaza angajarea personalului nou; Urmareste procedurile pentru efectuarea achizitiilor, urmareste si dispune ca utilajele si toate mijloacele tehnice din productie sa fie in stare buna de functionare si asigura necesarul de materiale pentru lucru; Concepe si asigura implementarea fluxul de lucru; Urmareste calitatea serviciilor realizate si eficientizeaza activitatea din punct de vedere economic si pentru obtinerea sustenabilitatii; Participa sau asigura participarea intreprinderii sociale la evenimente de specialitate si evenimente de promovare a produselor; Se asigura de organizarea unor astfel de evenimente; Are initiativa si propune idei privind dezvoltarea de noi servicii, testarea acestora, imbunatatirea celor existente, noi colaborari si gasirea de canale noi de distributie si eficientizare a proceselor; Se asigura ca sunt realizate si depuse la timp documentele de raportare lunara a activitatii, a celor impuse de catre finantatorul proiectului si cerintele legale; Alte sarcini legate de proiect, dezvoltarea businessului , in concordanta cu legislatia romana in vigoare; Colaboreaza cu personalul organizatiei; Efectuează activitati de networking si dezvoltă rela iile cu partenerii; Aprobă propunerile cercetătorului i consilierului clienti; Asigură suport în cercetările efectuate; Desfă oară sesiuni de coaching, consultan ă business, terapii Neuro Lingvistic Programming; Efectuarea sesiuni de consultan ă business i de management strategic pornind de la datele identificate.