Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Iasi Iasi Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam asistent manager in echipa Stil Imobil

    Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra:

  • 1

    Construcții

    Executăm lucrări de construcții: montar pavele sapaturi canalizari garduri fose termo sistem trotuare beton și alte lucrări de construcții suntem o firma serioasa așteptăm să sunați sa va oferim serviciile noastre la nr tel

  • 1

    Ofer loc de munca Asistent Manager

    Birou de traduceri autorizate cu sediul in P. Ros angajează asistent manager cu fara experienta, minim studii liceale. Relatii la telefon sau CV la

  • 20

    Disponibil online

    Economist vanzari online

    Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.

  • 5

    Operator pc MSN remote

    Daca aveti experienta in administrarea platformelor online (MSN), va asteptam in echipa noastra. SE LUCREAZA CU 300 DE EMAIL URI ZILNIC Angajam doar fete si se lucreaza doar remote pe baza de procent.

  • 1

    Firma de constructii din Iasi angajeaza inginer a birou tehnic

    Firmă de construcții din Iași angajează inginer ă birou tehnic. Dacă sunteți o persoană serioasă, ambițioasă, dornică de perfecționare vă așteptăm în echipa noastră! :-) Beneficii Avantaje: 1. Pachet salarial negociat stabilit în urma interviului; 2. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; 3. Program de lucru Luni-Vineri 09 - 17; 4. Oferim seriozitate și stabilitate. Cerințe: 1. Pregătire de specialitate - studii superioare finalizate te cu licență în domeniile construcțiilor civile, industriale, agricole sau căi ferate, drumuri, poduri; 2. Experiență d minim un an; 3. Atitudine proactivă, spirit dinamic, organizatoric și analitic, deschis pentru lucrul în echipă, aptitudini tehnice; 4. Capacitatea de a lucra în echipă; 5. Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel) și Autocad; 6. Urmărește execuția lucrărilor din punct de vedere al cantității executate și al calității (CQ); 7. Întocmește și verifică atașamentele, situațiile de lucrări, rapoarte de lucru, procese verbale și orice altă documentație cu caracter tehnic (cartea tehnică a construcție); 8. Urmărește ca aprovizionarea cu materiale comandate să se facă în timpul stabilit și se verifică existența documentelor de calitate la livrarea acesteia; 9. Dorința de a stabili o colaborare pe termen lung. Responsabilități: Comunicarea cu departamentele de execuție pentru a asigura buna funcționare a execuției și decontării lucrărilor. Asigură suport tehnic șefilor de șantier, pentru lucrările ofertate și executate. Pentru mai multe detalii Mulțumesc!

  • 1

    Operator introducere, validare și prelucrare date

    Colegul perfect pentru HTR: - Cu o capacitate de concentrare și atenție deosebită (postul presupune în principal înregistrarea de documente); - Persoană sociabilă, cu abilități de bună comunicare și relaționare; - Capacitate de a respecta termene limită; - Atenție sporită la detalii și gândire analitică; - Abilități de lucru în echipă; - Abilități de a învăța rapid lucruri noi; - Cu atitudine pozitivă și îi place să lucreze cu oamenii. Cerințe: - Absolvent(ă) de studii superioare finalizate cu examen de licență. Dacă urmezi o formă de învățământ e mai bine să te concentrezi pe școală; - Cunoștințe medii în utilizarea PC, MS WORD și MS EXCEL; - Îți plac provocările zilnice și le consideri motivante; - Bune abilități de comunicare; - Ești descurcăre(a)ț(ă), faci față unui mediu divers așa cum găsești în instituțiile publice. - Nu ai experiență, nu este nici o problemă, echipa este dornică să te învețe. #limba rusa constituie un avantaj!

  • Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com

  • 12

    Disponibil online

    # Consilier client în clinica dentara

    Ești o persoană comunicativă, amabilă și orientată către nevoile clienților? Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, profesionist și plăcut? Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre Dentesse! ## Despre noi Clinicile Dentesse oferă servicii de calitate și soluții personalizate pentru sănătatea și frumusețea zâmbetului. Avem o echipă de medici stomatologi experimentați și pasionați, care folosesc cele mai noi tehnologii și materiale. Ne mândrim cu atmosfera noastră prietenoasă, relaxată și profesională, care îi face pe clienții noștri să se simtă ca acasă. ## Despre tine Căutăm un consilier client care să fie prima noastră impresie și ultimul nostru contact cu clienții. Rolul tău va fi să îi întâmpini pe clienți cu zâmbetul pe buze, să le oferi informații despre serviciile noastre, să îi programezi și să le reamintești consultațiile, să le prezinți ofertele și promoțiile noastre, să le soluționezi eventualele reclamații și să îi fidelizezi. Pentru a te potrivi acestui rol, ai nevoie de: - Studii superioare finalizate - Experiență în domeniul medical sau stomatologic (constituie un avantaj) - Cunoștințe de operare PC și de utilizare a unui program de gestiune a clienților - Vorbitor fluent de limba engleza - Abilități excelente de comunicare și negociere, atât verbal, cât și scris - Orientare către client și rezultate - Spirit de echipă, inițiativă și adaptabilitate - Atitudine pozitivă, entuziastă și profesională ## Ce îți oferim - Un salariu motivant, în funcție de performanță - Un mediu de lucru modern, dotat cu echipamente de ultimă generație - O echipă tânără, unită și prietenoasă, care te va susține și te va ajuta să te dezvolți - Oportunități de învățare și creștere profesională, prin participarea la cursuri și conferințe de specialitate Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău aici sau la adresa clinicii: cariere#iasi.dentesse.ro Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili un interviu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 33

    agent de paza

    SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.

  • 43

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • 1

    Angajam Asistent manager

    1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar și eficient cu colegii, clienții și alte părți interesate este esențială. 2. Abilități organizatorice: Capacitatea de a gestiona eficient programul de lucru, de a prioritiza sarcinile și de a gestiona resursele în mod eficient. 3. Cunoștințe de lucru cu calculatoarele: Competențe solide în utilizarea computerului și a programelor software relevante pentru gestionarea datelor, comunicare și alte sarcini administrative. 4. Abilități de conducere: Capacitatea de a coordona și de a îndruma echipa în atingerea obiectivelor stabilite. 5. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a rămâne calmi și concentrat în situații de stres și de a gestiona eficient termenele limită strânse. 6. Adaptabilitate: Capacitatea de a se adapta la schimbări și de a aborda provocările cu o atitudine pozitivă și flexibilă. Cunoașterea limbii engleze poate fi un avantaj semnificativ

Categorii

Locuri de munca

Județe

Iasi

Localități

Iasi
Salvează căutarea