Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov Otopeni

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta in activitate constituie un avantaj; - Minim 3 ani experienta anterioara de coordonare intr-un departament operational/logistic; - Abilitati de organizare si comunicare; - Viziune strategica; - Cunostinte avansate de operare PC; - Spirit de echipa, dinamic, tenace. Descrierea jobului - Intocmirea de rapoarte de activitate si analiza specifice departamentului; - Monitorizarea proceselor interne, urmarirea termenelor limita si realizarea obiectivelor propuse; - Mentinerea legaturii cu parteneri, subcontractanti si cu membri ai altor departamente; - Solutionarea diverselor probleme aparute in realizarea proiectelor si informarea la timp a echipei de management si/sau persoanelor responsabile de proiect despre dificultatile intampinate; - Implementarea procedurilor la nivel de departament si gestionarea documentelor din cadrul acestuia. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • CN POSTA ROMANA OFICIUL POSTAL OTOPENI ANGAJEAZA OFICIANTI GHISEU

  • FIRMA DISTRIBUTIE PIESE AUTO , ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI , IN OTOPENI, JUD ILFOV. PERMIS CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU.CV-URILE LE TRIMITETI PE ADRESA CONTABILITATE@ROYAL-AUTOMOTIVE.RO

  • Studii si Experienta: - Studii superioare; - Cunostinte economice generale; - Operare calculator; - Limbi straine: Engleza – nivel avansat. Profilul candidatului: - Orientare spre client; - Abilitati excelente de comunicare; - Cooperare, lucru in echipa; - Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ; - Organizare, atentie la detalii; - Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; - Orientare spre rezultat; Descrierea jobului - Realizeaza evidenta pentru corespondenta documentelor primite / trimise in interiorul firmei si repartizarea acesteia in functie de decizia directorului; - Primeste si transmite apelurile telefonice - Redacteaza documentele (corespondenta, prezentari, etc) ce privesc problemele zilnice ale organizarii; - Asigura organizarea eficienta a activitatii entitatii - Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii; - Acorda asistenta la munca de birotica pentru personalul entitatii; - Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi; - Claseaza documentele normative.

  • CN Posta Romana angajeaza factori si oficianti pentru localitatile : Otopeni , Pipera , Corbeanca , Bragadiru ,

  • Salveaza cautarea