Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Ilfov Voluntari

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 3

    S.C. Orient Hyperconstruct S.R.L. din Voluntari, Judetul Ilfov angajeaza consilier juridic.

  • 5

    angajam secretara ; program 8-16,30 cerinte : sa stie sa opereze pe calculator categoriie de varsta :20-45 de ani locatia : voluntari

  • 6

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • 2

    Profilul cautat - Persoana organizata, responsabila - Cunostinte operare PC (Microsoft Office, Internet) - Abilitati de lucru in echipa Responsabilitati - Preluare comenzi - Actualizare informatii stoc pe site - Responsabilitati administrative Oferta - Program L-V 09,00 - 18,00 Sa 09,00 – 15,00 - Transport asigurat - Locatie Afumati, Ilfov

  • S.C.cu biroul in Oras Voluntari, blocul cu Libra Bank angajează Inspector resurse umane cu experienta peste 5 ani. Au prioritate persoanele cu domiciliul în apropiere si disponibile imediat. Asteptam înscrierile. Candidatul ideal va susține 2 interviuri si un test. Email

  • Tinerea evidentei contabile pana la nivel de balanta de verificare Determinarea impozitelor si taxelor si intocmirea declaratiilor prevazute de legislatia in vigoare Intocmirea situatiilor financiare Intocmirea contractelor de munca Transmiterea in Revisal a salariatiilor

  • 3

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil care sa iti ofere siguranta? Ei bine, am o veste buna pentru tine. Noi suntem pregatiti sa ne marim echipa si sa atingem impreuna cele mai ambitioase obiective. Daca prezinta interes pentru tine,atunci hai la noi in echipa! Post disponibil: operator Call Center · romana - spaniola ··romana – engleza · romana - franceza Ce vrem de la tine: · abilitati bune de comunicare si prezentare; · atentie distributiva · atitudine proactiva si orientare catre client · rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate · cunostinte de utilizare a calculatorului Ce iti oferim: · mediu de lucru placut · posibilitatea de a te dezvolta atat pe plan profesional cat si personal · sanse de promovare in cadrul companiei · salariu motivant Asteptam CV cu Foto

  • Job-ul este full-time, 7.30 - 16.00 de luni pana vineri. Loc de munca disponibil: gestionar - asistent administrativ Oras de lucru: Voluntari Industrie: alimentara Departament: Depozit / Gestiune / Arhiva Obiectivul postului: - Pregatire comenzi - Asigurare gestiune fizica a stocului de marfa (pe calculator) - Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare. - Aranjeaza marfa in depozit Cerințe: - Spirit de initiativa, dinamism in miscare - experienta minima 1-2 ani de zile intr-un post similar - Spirit de echipa si corectitudine. - de preferat sa locuitor in sectoarele 2-3 ale Bucurestiului sau in jud. Ilfov (Voluntari, Afumati, Stefanesti) Principalele responsabilități: - Aranjarea marfurilor in depozit - Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor - Procesarea AWB-urilor de transport - Pregatirea marfurilor ce urmeaza a fi livrate - Participa la inventarele periodice - Operare calculator (program de etichetare, gestiune)

  • 3

    Dem Electronics recruteaza pentru sediul din Voluntari, Ilfov, un operator facturare date. - studii minime necesare : economice, medii - experienţa minimă necesară - cunoştinţe necesare : programe de gestiune, MS Office - aptitudini şi abilităţi : de învăţare, de comunicare, de lucru cu cifrele; inteligenţă de nivel mediu, atenţie distributivă, echilibru emoţional, capacitatea de a lucra în echipă, rezistenţă la stres, punctualitate, persoană organizată, uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare. Descrierea jobului: - Respectă procedura de lucru privind întocmirea avizelor, chitanţelor şi facturilor conform legilor în vigoare şi conform cerinţelor interne; - Răspunde de evidenţa documentelor fiscale (facturi şi avize) completate şi eliberate; - Vor fi introduse diverse documente în programul de gestiune conform comenzilor sau dispoziţiilor de livrare primite, completând toate câmpurile pe care programul le cere; - Închide sesiunea de facturare astfel încât livrarea comenzilor să se facă în timp util; - Facturile vor fi verificate şi semnate de operatorul de facturare care le-a emis - Pentru avizele emise se întocmeşte factura ţinând cont de toate modificările apărute şi aprobate de departamentul livrare(gestionar) - Implementarea rapoatelor de activitate la sfarsitul zilei si saptamanii de munca

  • Compania noastră caută o persoană de sex feminin dornica să lucreze într-un birou pentru sarcini administrative generale pentru a sprijini departamentele noastre de logistică, contabilitate, resurse umane și comerciale. Responsabilitati: -Comunicarea cu toti colaboratorii firmei (clienti, furnizori, transportatori) -Comanda consumabile generale pentru operațiunile companiei, cu respectarea unei proceduri de achizitie -Raportări si întâlniri saptamanale cu departamentul comercial -Crearea rapoartelor pentru transporturi -Verificarea documentației din celălalt punct de lucru al companiei noastre -Realizarea documentației generale pentru angajați -Suport pentru crearea paginii web a companiei -Sprijin pentru departamentul logistic și comunicare cu contabilii externi ai companiei noastre Cerinte: - Limba engleză și limba română nivel avansat scris și vorbit (alte limbi vor fi considerate un avantaj) - Utilizarea excelentă a Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Pdf - Aptitudini organizatorice - Multifunctional Avantaje: - Permis auto categoria B - Cunoștințe de contabilitate primară Salarıu 2500 -3000 Leı NET

  • Cunostinte medii in Word si Excel, se lucreaza in programul Saga. Program 08:00 - 16:00. Pentru detalii tel 735853848

  • Angajam doamna pentru post director in zona voluntari salarul 3000

  • Firma Sara din voluntari caut yn post director general in domnul cherii salarul 3000 nr Tel 726740765

  • Firma are nevoie SA angajezi pentru post director general si post de secratera si post contabil

  • Angajam o secratera in Firma de incherii spatii

  • Salveaza cautarea