Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Persoane Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candidatul ideal: Bune abilități de comunicare; Abilități de negociere și orientare către rezultat; Abilități de lucru în echipă; Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților; Capacitate de organizare; Cunoștințe solide de MS Office: EXCEL, documentare și comunicare în mediul internet; Persoană dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice, cu dorință mare de dezvoltare personală; Perseveren ă în atingerea obiectivelor. Descrierea jobului: Organizarea, planificarea, conducerea i coordonarea activită ilor de aprovizionare, depozitare, distribu ie i transport, urmărind legalitatea documentelor întocmite; Urmărește și răspunde de lansarea comenzilor, catre furnizori; Daca te regasesti in descrierea noastra, te invitam la o discutie. www.madyt.ro

  • Gets Bet angajează operator pariuri sportive Beneficii: BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere

  • 1

    Angajam absolvent 20201de preferinta vorbitor limba engleza sau germana . Se cere si cunostiinte operare calculator .,Informatii la telefon : .

  • 1

    Firma de transport valori angajeaza Administrator baza date. Cerinte: - studii superioare; - cunostinte si experienta de lucru cu un sistem informatic integrat sau cu baze de date; - bune abilitati de operare PC; - bune abilitati organizatorice; - capacitate de concentrare si atentie sporita, - disponibilitatea pentru lucru in schimburi ( 1 si 2). RESPONSABILITATI: - receptioneaza comenzile transmise de catre clienti, preluand datele in sistemul informatic; - se asigura ca operatiunile ATM sunt efectuate in timpi utili contractuali, in cazul inregistrarii unor intarzieri notifica, in scris, Clientul cu privire la acestea; - transmite sesizarile Clientilor catre Tehnicienii ATM, monitorizand activitatea desfasurata de catre acestia la locatia ATM-ului; - in baza operatiunilor ATM inregistrate in sistemul informatic, intocmeste rapoarte pe care le transmite Clientilor, conform prevederilor contractuale; - prelucreaza in sistemul informatic concluziile interventiilor tehnice solutionate de catre echipa de tehnicieni ATM; - se asigura de faptul ca operatiunile solicitate de catre clienti in baza comenzilor sunt finalizate respectandu-se timpii contractuali; - opereaza, actualizeaza si raspunde de corectitudinea modificarilor facute in baza de date (adresa, model, instalari/dezinstalari, preluari/predari de bancomate); - transmite comenzile aferente fiecarui bancomat departamentului Transport si Procesare; - urmareste preluarea/transmiterea raportarilor privind descarcarile ATM atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ. Rog CV.

  • 93

    Tricoteri, bobinatori fire textile, calcatori, confectioneri, ambalatori, manipulanti, personal divers in firma de textile - tricotaje/confectii-

  • 2

    Anul 2021 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2022 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Operator Procesare Date in cadrul Departamentului de Procesare Produse. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilită i: - Asocierea produselor in platformele online partenere; - Verificarea asocierilor de produse; - Cereri acces categorii si subcategorii in platformele online partenere; - Verificarea produselor asociate automat; - Ofera ajutor pe diverse proiecte in cadrul Departamentului de Procesare Produse; Cum ar trebui sa fie persoana care aplica la acest post: - Sa aiba cunostinte de operare PC Microsoft Office Excel; - Este dinamic, entuziast, autodidact si orientat catre rezultate; - Sa fie de gasca, sa stie sa zambeasca si sa se distreze; - Sa fie dispus/a sa invete, sa fie ordonat/a si atent/a la micile detalii; - Sa fie capabil/a sa lucreze in echipa, dar si individual; - Facultatea nu este obligatorie, dar cei sapte ani de acasa DA. - Poti sa fi proaspat absolvent/a, masterand/a sau chiar student/a, CONTEAZA DOAR ATITUDINEA! Beneficii: - Salariul de incadrare este de 2600 lei NET; - Puncte in valoare de 200 lei pentru cumparaturi; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08-17 cu pauza de 1 ora; - Bonusuri de performanta trimestriale; - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; - Atmosfera de lucru placuta; - Laptop; - Birou; - Super colegi. Postul este disponibil pentru desfasurarea actvitatii in localitatea Luna de Sus, Comuna Floresti, DN 1-E60, Km 490+13, XXL Parc. Google Maps BrandPaper Company (QC2M+HG) Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari(a)brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!

  • Anul 2021 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2022 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Procesare Comenzi in cadrul Departamentului de Procesare Comenzi. Inainte de toate vrem sa stii ca siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper Company SRL. Principalele responsabilităti ale postului: - Procesarea in sistem a comenzilor lansate de clienti prin email; - Inregistrarea comenzilor in aplicatiile de curierat pentru intocmirea AWB-urilor; - Monitorizarea si evaluarea zilnica a comenzilor introduse; - Urmarirea evolutiei comenzilor si informarea colegilor de modificarile aparute; - Operare soft gestionare comenzi (deschidere comanda, monitorizare, intocmire proforma / factura / aviz); Cum ar trebui sa fie persoana care aplica pentru acest post: - Sa aiba cunostinte de operare PC, Microsoft Office Excel; - Sa fie de gasca, sa stie sa zambeasca si sa se distreze; - Sa aiba spirit de initiativa si seriozitate; - Sa fie dispusa sa invete, sa fie ordonata si atenta la micile detalii; - Sa fie capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Beneficii: - Salariul de incadrare este de 2400 lei NET; - Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi - Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; - Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 - 17:00, plus o sambata pe luna cu programul de la 08:00 - 14:00; - Bonusuri de performanta trimestriale; - Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!) - Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus firmei dovedit practic; - Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; - Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; - Posibilitatea de promovare in cadrul firmei. - Conditii de munca la standarde europene; - Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; - Atmosfera de lucru placuta; - Super colegi; - Laptop; Postul este disponibil pentru desfasurarea actvitatii in localitatea Luna de Sus, Comuna Floresti, DN 1-E60, Km 490+13, XXL Parc. Google Maps BrandPaper Company (QC2M+HG) Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari(a)brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră! P.S. Da te rog un SHARE, poate ai un prieten/prietena care sa fie in cautarea unui loc de munca atractiv. Multumesc!

  • Ce ne dorim de la tine? Sa fii activ; Sa dai dovada de organizare in activitatile tale; Sa fii o persoana rabdatoare si responsabila. Ce presupune jobul? Asigura consultanta clientilor, privind racordarea la re eaua electrică, ofertarea, contractarea si derularea contractelor de furnizare energie electrica/gaze naturale, tarifarea, facturarea, recuperarea creantelor si utilizarea eficienta a energiei electrice/gazelor naturale, pentru clientii alocati, prin urmatoarele canale de comunicare: curierat, canale on-line, fax, telefon

  • 1

    Candidatul ideal: Are studii medii (preferabil economice) si notiuni de baza de contabilitate primara; Are bune cunostiinte de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook); Este o persoana responsabila, organizata, atenta la detalii, cu bune abilitati de gestionare a timpului, o fire sociabila, comunicativa si orientata catre lucrul in echipa; Are o atitudine pozitiva si proactiva, fiind orientata catre gasirea solutiilor corecte, si este rezistenta la stres si rutina. Responsabilitati: Intocmirea, in programul intern de gestiune, a facturilor, avizelor, formularelor de incarcare-descarcare a deseurilor (anexa 3), notelor intrare-receptie si a altor documente necesare; Intocmirea documentelor aferente raportarilor lunare; Arhivarea documentele, conform procedurilor interne; BENEFICII oferite: Pachet salarial atractiv; Tichete de masa 20 lei/zi lucrata Prime de sarbatori Decontarea navetei; Abonament medical si asigurare de viata; Telefon de serviciu si laptop; Posibilitati de promovare

  • Înveți rapid și ești orientat spre calitate? Ești optimist și ai inclinație tehnică? Avem vești bune! Locul tău este în echipa Fomco GPS ! Viziunea noastră este să ajutăm companiile de transport românești, să vadă sistemul de gestiune a flotei, ca un instrument de încredere, ușor de utilizat, care face munca de zi cu zi mai ușoară. Partenerii noștri știu că în spatele sistemului se află o echipă unită de dezvoltatori, suport tehnic profesional și intervenție promptă, de calitate, care le înțelege nevoile și îi ajută să se folosească cât mai eficient de posibilitățile oferite de sistem. Pentru realizarea cu succes a misiunii, Fomco GPS caută o persoană organizată cu abilități analitice și disponibilă pentru cooperare, în poziția de Analist date pentru flote auto. Sarcinile tale principale vor fi: Verificarea zilnică a mașinilor în sistem Trimitere mail către clienți după verificare Trimitere rapoarte lunare și săptămânale cu activitatea flotei verificate Ceea ce nu trebuie să îți lipsească: Cunoștințe de utilizare PC, MS Office (Outlook, Excel, Word) Îți este important calitatea și precizia muncii Nu îți este frică de monotonie Ce îți oferim noi? Pregătire completă cu privire la post Sprijin acordat în activitate Loc de muncă plin de provocări, într-o companie în continuă creștere Fă un prim pas în dezvoltarea carierei tale și aplică cu încredere!

  • 6

    sc angajează cu carte de munca doamna sau domnisoara pentru menaj, secretara,operator calculator ,vânzătoare statie peco, manipulator deșeu fier vechi pe liebherr 924 anul 2012!

  • 5

    Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, bune abilitati de organizare si planificare - Abilitati de operare MS Office, Internet - Experienta in domeniul transporturilui constituie un avantaj Descrierea jobului: - Comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie. - Sa preia comenzile zilnice de transport din partea clientilor sau furnizorilor - Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic. - Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei. - Sa optimizeze costurile legate de transport. - Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport - Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate - Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor - Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora - Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere Descrierea companiei: Societate comerciala care activeaza in domeniul inchirierii si vanzarii de echipamente pentru constructii.

  • 89

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, minim 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu, se poate si fara diploma de bacalaureat. Program de lucru fix 8 ore( 9-17).sambata-duminica liber..Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri:

  • 2

    Un job în Call Center poate fi un start bun în carieră. Dacă esti vorbitor de limbă italiană si îți place să inițiezi sau să preiei apeluri, trimite-ne aplicația ta! https://debeojobs.com/job/operatori-call-center/

  • angajez operator calculator de preferinta absolvent studii superioare cu varsta de pana in 30 ani.

  • 183

    Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 3

    Sc Egeria Tm Srl, cu sediul in Timisoara, Cal. Stan Vidrighin nr 1A angajeaza persoana pentru postul de OPERATOR CALCULATOR/FACTURIST(A) pentru Statie Betoane. Obligatoriu sa aiba cunostinte de EXCEL!!!! Toate detaliile se discuta la nr. de tel. din anunt.

  • 15

    Te invităm să te alături echipei de Back Office, în cadrul Win Expert Consulting SRL, Sector 3, București! Nu este nevoie să ai experiență, poziția este entry-level. Ne dorim ca tu să fii o persoană: - deschisă și curioasă; - pozitivă și optimistă, orientată către rezolvarea de probleme; - comunicativă; - atentă la detalii și cu abilități de organizare; - cu dorință de dezvoltare și creștere în cadrul companiei. Responsabilitățile tale vor fi: - scanări documente; - arhivări documente; - listări de documente; - învațarea proceselor și respectarea procedurilor interne. Ca angajat WIN, vei beneficia de: - program stabil de lucru în baza unui contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - bonus de recomandare și fidelizare; - zi de naștere liberă; - bonusări salariale suplimentare cu ocazia: Paște, Crăciun, etc; - șansa de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată, cu o pregătire profesională solidă. Dacă ești interesat(ă), așteptăm CV-ul tău la adresa de email:

  • Salveaza cautarea