Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Persoane Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Operator introducere, validare si prelucrare date

    Ne marim echipa! Suntem in cautare de OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE in Bacau. Sarcini si responsabilitati: Mentinerea legaturii cu clientii Mentinerea legaturii cu furnizorii Emiterea ofertelor Incheierea contractelor Emiterea facturilor Urmarirea platilor Centralizarea facturilor Cerinte: Cunostinte software WinArhi (prezinta avantaj) Studii in domeniul economic sau pe o pozitie similara prezinta avantaj Ce oferim: Salariu in functie de experienta + posibilitate de crestere Program Luni-Vineri: 8-17 Detalii la sau

  • 17

    Brasov - Operator Date - Energie Electrica

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare a energiei electrice - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 2

    Birou Notarial angajeaza personal

    - studii superioare necesare; - excelente abilități d comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față d clienți, răbdare, atenție la detalii, capacitate d organizare); - seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate; - red ct re de act not ri l : declar ții, procuri, contract etc; - verificar și păstr r a documentațiilor necesare întocmirii tuturor actelor notariale; - verificări și înscrieri în registrele notariale și INFONOT; - arhivare; - relații suplimentare se pot obține la sediul biroului din Sibiu, Calea Dumbrăvii, nr.19B, langa CEC.

  • 1

    caut job

    Cer angajare că și operator date,operator calculator,operator procesare și validare date,operator facturare,curs de operator calculator,curs de contabilitate.Ofer și cer seriozitate.

  • 4

    Operator prelucrare date

    Cautam colaboratori pentru prelucrarea datelor în domeniul financiar contabil. Cerințe: operare pe calculator si eficienta in organizarea modului și timpului de lucru. Deținerea permisului de conducere și a unui autoturism personal este un plus. Se oferă remunerație în funcție de nivelul de pregătire.

  • 3

    Angajare Dispecer Centru de Alarma

    Sociaetate comerciala angajam dispecera centru de alarma cu s-au fara certificat de calificare, program flexibil, salariu atractiv si tichete de masa. Relatii suplimentare la tel :

  • 13

    Operator calculator (pt facturare si sicap)

    DESCRIERE ANGAJAM OPERATOR CALCULATOR (pt facturare si SICAP) 1 PERSOANE Anul 2023 a fost un an bun, ne dorim ca anul 2024 sa fie si mai bun sau cel putin la fel de bun ca anul trecut . De aceea avem nevoie de forte noi si de oameni cu initiativa in echipa. Postul disponibil este cel de Operator Facturare si receptii materiale pentru amenajari interioare, instalatii sanitare la punctul de lucru al firmei din Galati, str. G Cosbuc 366. Cum trebuie sa fie persoana ca sa fie, si ea si noi mutumiti de colaborare? Sa stie sa zambeasca si sa se distreze. Noi ne intelegem foarte bine in firma, de aceea nu dorim pe cineva care sa ne strice atmosfera. Sa fie organizata foarte organizata. Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invanta nu creste, daca nu creste firma nu castiga. Sa fie harnica. Sa fie descurcareata si insistenta. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia. Facultatea nu este obligatorie, dar cei sapte ani de acasa da. Sa fie punctuala. Ce trebuie sa faca aceasta persoana? Sa stie sa faca facturi, receptii marfa, oferte si sa lucreze in SICAP (daca nu stie poate sa invete trebuie sa stie word si excel) Sa tina legatura cu clientii. Ce oferim? Distractie (nu este optionala) Salariu fix + bonuri de masa Bonusuri de performanta in functie de evolutia in firma Telefon de serviciu Sef bun si intelegator Atmosfera de lucru placuta Posibilitate de promovare in cadrul firmei Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarziere de fiecare data) De cand avem nevoie? Cat mai repede. Am dori cit mai repede. P.S : Experienta in domeniu constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. CV-urile se pot depune la adresa: scbogarssrl yahoo.com sau personal pe G Cosbuc 366

  • 2

    Operator calculator

    Angajam operator calculator Detaliile jobului Full-time strada Jean Louis Calderon, nr.45, sector 2, 020033 București Descrierea postului Descrierea jobului: -Tehnoredacteaza anumite documente (word, excel) -Scaneaza documente -Efectueaza programari telefonice sau on-line Cerinte principale : bune cunostinte de operare word, excel, atentie distributiva, insusirea rapida a fluxului de date si documentele specifice clientilor (medicina muncii, medicina de familie etc) Aceste cunostinte trebuie dublate de: -Seriozitate si punctualitate -Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; -Capacitatea de a se exprima corect ; -Abilitatea de a-si atinge obiectivele in termenul stabilit. Beneficii: - pachet salarial atractiv -servicii medicale Exprimati-va intentia de a candida doar sunand, sms sau wats up la Daca linia este ocupata sau indisponibila va rugam sa trimiteti un sms cu textul "operator". Proba de lucru este obligatorie.Probele de lucru se sutin doar in zilele de joi si vineri.

  • 4

    angajez contabil

    Mai multe detalii le vom discuta , cel mai bine te convingi dupa ce vezi se lucreaza in saga se lucreaza in echipa

  • 21

    Receptionera clinica medicala

    Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;

  • 2

    Operator calculator

    Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon

  • 10

    Operator introducere, validare si prelucrare date

    Societate comerciala cauta angajați full- time pentru postul de Operator introducere, validare și prelucrare date. Compania asigură noilor angajați un program de pregătire cu scopul de a se familiariza cu tipul de muncă. Căutăm angajați cu următoarele calități: Studii superioare Cunoașterea unei limbi străine la nivel mediu . Abilități de dactilografiere Cunoștințe de bază Microsoft Office Cunoasterea progranului NEXUS Precizie, atenție la detalii, adaptabilitate, simț de raspundere Spirit de echipă Asigurăm: Pregătire profesională O echipă de colegi dinamică si tanara Program de lucru avantajos Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de avansare Un salariu fix si pachet de beneficii( tichete de masa). Publi

  • 2

    Coordonator de transport

    Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • 1

    Caut job contabilitate primara

    CAUT JOB CONTABILITATE PRIMARA FACTURARE URGENT IN JILAVA, COPACENI, ADUNATII COPACENI, VIDRA, DARASTI.

  • Pizzerie angajeaza operator comenzi

    Pizzerie napoletana situata în sectorul 1 angajează operator preluare comenzi pentru livrări la domiciliu. Program flexibil, salariu fix,bonus din vânzări, tips.

  • 1

    Angajam operator are pc

    Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4

  • 1

    Angajăm Operator introducere și validare date

    Candidatul ideal: - minim 1 an experiență în prelucrarea și validarea datelor - abilități avansate în folosirea calculatorului și a programelor specifice: calcul tabelar (Microsoft Excel), procesare text (Microsoft Word), poștă electronică (e-mail) - atenție la detalii, abilități de planificare și de organizare a activității în vederea respectării termenelor limită Responsabilități: - selectarea datelor din documente specifice în vederea introducerii în sistemele companiei - prelucrarea și operarea de date în programele IT folosite în cadrul companiei - verificarea conformității datelor introduse în programele IT cu datele din documentele de prelucrare - respectarea confidențialității datelor prelucrate Beneficii: - salariu atractiv - bonusuri în funcție de rezultate și prime de sărbători - oportunități de dezvoltare profesională - mediu de lucru modern

  • 10

    Angajam Asistent Manager

    Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.

  • 33

    Agent call center

    Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.

  • 1

    Web designer

    Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail

Salvează căutarea