Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Persoane Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Call centru

    Angajam fete pentru magazin online Preluare de comenzi Efectuare facturi și awb uri Nu necesita experienta te invatam tot ce trebuie Sediul se afla în Afumati lângă doraly Programul este de luni-vineri de la 9-17 Oferim contract de muncă Șalariu format din parte fixa plus comision Suntem o echipa prietenoasa,serioasa și respectoasa! Te așteptăm să ne cunoaștem!

  • 31

    Angajam Operator Callcenter

    - Cunoaste foarte bine limba româna (scris si vorbit); - Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare; - Capacitatea de a asculta si intelege nevoile clientului, si de a găsi solutii echitabile; - Cunostinte si experienta de lucru cu pachetul Microsoft Office sau orice alt program similar ( Office) - Cunostinte de operare calculator; - Abilităti de gândire sintetică si analitică; - Abilităti de rezolvare a problemelor; - Atentie distributivă si concentrată. Condiții: - Conditii optime de lucru, intr-o locatie situata in zona centrala a orasului; - Pregatire new-entry, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching; - Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse; Program de lucru: Full Time: 8 h

  • 6

    Nggs- angajeaza dispecer centru alarma-fata

    Cerințe: -minim studii medii -abilitati de comunicare -capacitate buna de organizare -responsabilă, ordonată, sociabilă. -cunostinte calculator Oferim training și posibilitate de obținere a calificărilor, în cadrul societății. Vă așteptăm în echipa noastră! Dispecerul centrului de alarmă: -este persoana care urmăreste permanent informatiile primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu, le analizează si raportează în functie de tipul evenimentului, de protocolul încheiat cu beneficiarul in functie de prevederile legale în domeniu. -este angajat în firma ce oferă servicii de dispecerizare. Centrul de alarmă este constituit de regulă în firme ce oferă servicii de pază si securitate. Dispecerul lucrează în ture de zi sau de noapte, asigurând monitorizarea permanentă a obiectivelor. El colaborează în activitatea sa cu departamentul tehnic al firmei, cu echipajele mobile, precum si cu pompierii sau politia, după caz. https://nggs.ro/jobs/dispecer-centru-alarma-fata/

  • 1

    operator notarial

    Operator notarial Candidatul Ideal: - experiența recentă de minimum 1 an într-un birou notarial (perioadă efectivă, excluzând concediile) este OBLIGATORIE; - studii superioare (cele juridice constituie avantaj); - cunoștințe avansate de operare calculator (MS Office, Excel, baze de date) și bună viteză de tehnoredactare; - abilități foarte bune de comunicare cu publicul, orientare către nevoile clientului și amabilitate; - punctualitate, respectarea programului de lucru, a fișei postului, a regulamentului de ordine interioară și a confidențialității datelor de care ia cunoștință în timpul activității; - capacitate de organizare a muncii, responsabilitate, atenție la detalii; - loialitate și dorință de stabilitate într-un loc de muncă; - stare de sănătate bună (apt fizic și mental pentru desfășurarea activității specifice notariale) și lipsă antecedente penale; - DISPONIBILITATE pentru începerea activității începând cu data de 01.04.2024. Atribuțiile postului: - relaționarea cu clienții (informații primare, consultanță aplicată), față în față, telefonic și pe e-mail; - pregătirea documentației necesare întocmirii actelor notariale, potrivit specificului fiecăruia; calcul taxe, accesare ghiduri evaluare; - verificările prealabile și înscrierea ulterioară a actelor în Registrele notariale naționale (INFONOT) și evidențele ANCPI (inclusiv utilizare E-Terra); - tehnoredactarea proiectelor de acte notariale supuse ulterior verificării, completării si semnării de către notarul public; - înregistrarea actelor în registrele, opisurile si evidențele biroului; - întocmirea statisticii lunare; - operațiuni de arhivare a actelor notariale; - încasarea taxelor, completarea registrului de casă, comunicarea cu contabilul biroului. Beneficii pentru angajat: - stabilitate (contract de muncă pe durată nedeterminată, salariul asigurat indiferent de încasările biroului); salariul de început se va discuta cu ocazia interviului. - decontarea lunară a abonamentului de transport (metrou STB), posibilitatea altor bonusuri materiale sau prime oferite la aprecierea notarului public, în funcție de eficiența demonstrată și plusvaloarea adusă activității biroului; -un mediu de lucru curat și profesionist; posibilitatea de dezvoltare profesională personală odată cu creșterea activității biroului; Descrierea companiei: Birou individual notarial nou înființat, volum de muncă minim spre mediu. Sediu amplasat în zona centrală, ușor accesibil (la 1-2 minute de metrou și stații STB). Program de lucru cu publicul estimat: L-J 8,30-15,30; V 8,30-12,30. Dacă vă regăsiți în profilul candidatului descris mai sus și vreți să construim împreună o echipă, transmiteți un CV relevant și date de contact pe adresa de e-mail până la data de 01.03.2024.

  • 14

    TG.MURES- Operator Date Energie Electrica

    erinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Front office relatii cu clientii despre contracte/factura, etc. - Preluarea documentelor si verificarea actelor in vederea incheierii contractelor de energie electrica cu consumatorii. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

Salvează căutarea