Anunțuri
Operatori calculator Persoane Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.
-
Program 8 ore (168 ore / luna) Luni-Vineri Salariu Atractiv aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate/Front Office: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare energie electrica - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.
-
European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior în București. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru cu platforme IKA: Doc process Mercareon Pallex Carrefour Ecologic GS1 - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare.
-
European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior+administrativ în locatia din București, sector 3. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru in platforme IKA: Doc process Mercareon-Kaufland Auchan Extranet Pallex Carrefour Ecologic 3R GS1 Vendor-Mega Image Frigonet Edenred FanCurier - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare. - diverse-administrative: acte angajări, adeverințe, concedii, împuternicire, declaratii achiziții rechizite-consumabile, comanda produse curatenie bonuri, diurne, relația cu firma de IT pregătire anumite documente contabilitate diverse rapoarte Condiții necesare: Experienta în poziție similara minim 3 ani sau relevanta Capacitate de lucru în echipa CV-urile sunt așteptate la
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa OPERATOR CALL CENTER Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; Daca esti interesat de acest loc de munca trimite un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare
-
Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg a : - o persoana energica; - un spirit dezvoltat de lucru in echipa; - prietenos si empatic; -atent a la detalii; -abilitati dezvoltate de organizare; -atentie distributiva. Descrierea jobului Responsabilități; - Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate ; - Pregatirea coletelor pentru expeditie - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa Beneficii: -pachet salarial atractiv; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -echipa tanara, mediu de lucru placut; -program de luni-vineri (09:00-17:30).
-
Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .
-
Elnet Security angajează operator calculator - Bucuresti Va oferim: Salariu 17 lei/ora net; Program de lucru in ture; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Cu domiciliul in Bucuresti; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook); Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00.
-
Angajez operator calculator cu experienta in redactarea actelor notariale. Biroul Notarial din Bucuresti - Cotroceni Telefon Sunati doar la numarul: zero sapte doi unu zero trei noua trei cinci zero
-
Angajam la FAN Medias, Operatori calculator fete sau baieti ,OPERATOR DATE SAU DISPECER CURIERAT !!!
OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .
-
CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;
-
Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel
-
Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail, etc) și - operator introducere date în WMS (warehouse management system) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat
-
Angajez o persoană pentru 4 sau 8 ore zi pentru munca de birou si relatii cu publicul. Sunt necesare cunostinte in Excel si contabilitate primară. Biroul se află in centrul Aradului, langă Teatru. Pentru informații suplimentare: tel. .