Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 69

    Ne marim echipa! Cautam cateva fete sociabile pentru postul de operatoare call center part-time. Ce oferim? Un loc de munca stabil, într-o echipa tanara,dinamica și unita. Programul de lucru este 10:30-15:00, si include pauza de masa de jumatate de ora. NU se lucreaza REMOTE!!! Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision. Reprezinta un avantaj experienta intr-un call center. Te asteptam in echipa noastra! Ne aflam in sectorul 4. *Disclaimer. Daca trimiteti CV- ul dumneavoastra la acest anunt, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare strict in scopul procesului de selectie a candidatilor pentru a putea fii contactati. Datele cu caracter personal transmise de catre candidati care nu au fost selectati vor fi sterse din evidentele noastre. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitare si in deplina confidentialitate.

  • 16

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • 71

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 13

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • firma noastra doreste sa angajeze pt un post de secretara cu sau fara experianta firma are ca obiectul de cativitate comert cu amanuntul punctul de lucru este in albesti jud prahova pt mai multe detali va rugam sa ne resunati

  • 11

    Angajatorul are ca activitati principale prestarea de servicii de curatenie. Compania este prezenta in judetele Bihor, Arad, Timis si Sibiu, cu peste 300 de angajati. Descrierea postului: -inregistreaza consumurile reale pe fiecare lucrare si intocmeste facturi pentru lucrarile executate -intocmeste bonuri de consum pentru materialele consumabile, bonuri de transfer, avize, etc -factureaza serviciile prestate conform contractelor -colaboreaza cu alti angajati implicati in activitati contabile si/sau de prestari servicii -mentine si actualizeaza arhiva contabila, asigurand accesul facil la documente -asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier, flux intern) -rezolva eficient si rapid situatiile curente Cerinte: -experienta intr-un post similar constituie avantaj; -cunoasterea pachetului Office (Word, Excel) si navigare Internet. Beneficii: - salariu fix; - tichete de masa; - contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru: luni-vineri ora 8-16.

  • 6

    Se cauta Agent paza firma securitate,salariu atractiv si program flexibil.

  • 151

    Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Work from home in aceasta perioada Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18/11-20, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 18

    Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare Abilitati de organizare Atentie la detalii; Cunostinte medii de operare PC; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Iti oferim: Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: zona Gradina Botanica (aproape de metrou Eroilor Sanitari ) Posibilitate de promovare inca din prima luna. Program de lucru doua schimburi L-V 8:00 - 16:30 sau 10:30 - 19:00 Sambata 10:00 - 14:00, doar doua sambete pe luna. Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email

  • 21

    Dacă vrei să faci parte dintr-o echipa tânără, ești o persoană proactivă, pui preț pe dezoltarea ta personală și ești pasionat de mediul online atunci credem că acest post este pentru tine. Ce trebuie să faci: Inregistrare telefonica a comenzilor. Confirmarea telefonică a comenzilor inregistrate online Procesarea comenzilor și a cererilor venite din partea clienților. Gestionarea email-urilor și a diferitelor altor situații ce țin de comenzi cum ar fi : înlocuire produse, schimbare adresă, schimbare date facturare etc. Monitorizarea coletelor expediate în platforma curierului; Pregătirea coletelor pentru predare la curier. Recepționarea mărfii și așezarea ei pe raft; Comunicarea cu colegii pentru rezolvarea problemelor în echipă; Training oferit la locul de muncă! Firma noastra are ca domeniu de activitate comercializarea de produse de categorie mica( casa, gradina, decoratiuni, sanatate, ingrijire, produse auto). Locatia se afla in zona Crangasi-Giulesti Ce oferim: Salariu motivant Mediu de lucru plăcut , dinamic, tânăr și plin de viață; Zile libere legale și concediu de odihnă; Abilitați importante: Abilitați d organizare și atenție la detalii; Bune abilități de comunicare, atât verbal, cât și în scris; Spirit d echipă și o atitudine pozitivă; Orientare către client și lucrul bine făcut; Deschidere și interes în ceea ce privește rezolvarea rapidă a cerințelor clienților noștri; Experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj; Hai să ne cunoaștem! Pentru început așteptam CV-ul tău.

  • 2

    Angajam dispecer transport marfa International cu un minim de experiența! Suntem o firma de transport, obligatoriu lb. engleză scris vorbit iar a-2 lb. constituie un avantaj și permis de conducere! Salariu atractiv!

  • 5

    Esti o persoana dinamica si vesela? Iti doresti o cariera de influencer sau model dar in acelasi timp un program flexibil? Noi iti oferim toate aceastea la pachet cu un venit comfortabil pentru ati realiza toate visurile, in cadrul unui decor de lux. Echipa noastra de profesionisti cu peste 10 ani experienta pe piata te va ajuta pe tot parcursul calatoriei tale. Nu ezita sa ne contactezi.

  • 18

    Operator telemarketing Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine ? Esti o persoana tanara si cu spirit de echipa? Ai abilitati de ascultare si comunicare eficiente ? Focus pe informarea clientului despre beneficiile produsului nostru Te asteptam in echipa noastra! Angajam operator telemarketing Pachet salarial motivant! Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida Cv-uri se pot trimite la adresa de mail ciobanun.madalina@yahoo sau vacuumhomesistem@yahoo

  • 2

    SC.SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL cu sediul in Brasov, angajeaza -ARHIVAR Cerinte: -experienta in domeniu( reprezinta avantaj) -curs de arhivar, finalizat cu diploma( pentru postul de Arhivar) -absolvent studii superioare (reprezinta avantaj) -rigoare, minuțiozitate si răbdare -atenție concentrata si distributiva -cunoștințe de operare PC (MS Office) -lucru in echipa -disponibilitate pentru deplasari in tara -disponibilitate la efort fizic Responsabilitati: -prelucrează documentele conform instrucțiunilor primite ( scanare, ordonare,legatorie,etichetare, inventariere, împachetare in cutii de arhivare etc); - caută documente in arhiva in funcție de solicitări si necesitați; - redactarea nomenclatorului arhivistic; - gestionarea fondului documentar; - activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor si alte activități specifice. - întocmirea de rapoarte si situații solicitate de către managementul superior. -asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente, distribuirea corespondentei la compartimentele implicate -asigurarea legaturilor telefonice în interiorul i exteriorul organizatiei; -copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite documente. -asigura multiplicarea sau scanarea documentelor primite in acest scop de la compartimentele firmei. -executa orice alte dispozitii date in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Oferim: -stabilitate, mediu de lucru tanar si placut. -salariu fix+bonusari in functie de performante. -card la MedLife. -program de lucru de L pana V de la 08:00 pana 17:00. -posibilitati de avansare in functie de determinare si performante. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul dvs. la adresa de e-mail ana-maria.belea@sda.ro Haideti sa ne cunoastem!

  • 1

    De 8 martie ce ai dorii să primești cadou, o afacere cadou ar fii ok? Ce ziceți de o afacere la cheie în care, cu puțină implicare, ai cea mai mare satisfacție intr_o echipă tânără. Noi toți avem VISE, ȚELURI, pe care încercăm să se le atingem. Cum ar fii să treci de partea noastră intr_o colaborare pentru o companie din Canada, cu venituri substanțiale, peste 2000euro pe lună. Doar cu puțină implicare ajungi la succesul tău, și vise împlinite.

  • 25

    Pentru unul dintre clientii nostri, unul dintre liderii internationali din industria jocurilor virtuale, cautam Dealer Casino Online. Activitatea se desfasoara live, dе la sediul companiei (nu din casino) din Bucuresti - Sector 5. Pentru persoanele din afara capitalei se ofera si pachet de relocare. Se lucreaza in schimburi de zi si de noapte (4 zile cu 2 libere) 6-14/ 14-22/ 22-6. Pachet salarial motivant 3 lei net.

  • Salveaza cautarea