Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator doar cu poze Disponibil imediat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Gets Bet angajează operator pariuri sportive Beneficii: BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunități de PROMOVARE - Loc de muncă stabil, aproape de casă - Colegi tineri și ambițioși - Program de lucru FLEXIBIL Responsabilități: - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Candidata sau candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere

  • 5

    Fabrica de Paine Dumbravita, Angajeaza operator facturare. Căutăm o persoana serioasa și dedicata care să aibă o gândire logică Cerințe: studiile economice, experiență pe un post similar minim 1 an, seriozitate și rezistența la munca sub presiune. Pachet salarial atractiv: 3770 lei NET, bonuri de masa in valoare de 240 lei și transport parțial asigurat. Pentru mai multe informatii va asteptam la sediul firmei din Dumbravita, str. Bela Bartok, nr. 1-3 sau trimiteti un cv pe adresa de email

  • Echipa UseDful se mărește și căutăm colegi noi! Usedful - lider international în vânzarea produselor profesionale audio și pentru iluminat acum și la Piatra Neamț! Sunt locuri disponibile de muncă pentru persoane care cunosc limba bine engleză (nivel conversațional), scris și vorbit, după cum urmează: - 1 job pentru poziția de Back-Office Data Entry Analist - 1 job pentru poziția de Back-Office Sales Executive Despre job: În timpul programului de muncă, este de așteptat să știi să te exprimi în scris și vorbit în limba engleză. Va fi necesar să știi să scrii e-mailurile către colegi, colaboratori sau clienți. Ca și companie care pune accentul pe detaliu avem un mod aparte de exprimare, mai ales în scris, mod pe care îl vei deprinde în perioada de training. Programul companiei se bazează pe un sistem intern de folosire a e-mailurilor și a modului de comunicare cu persoanele ierarhice, asta însemnând că este de preferat să fii o persoană care știe să se adapteze unui nou sistem de muncă . Vei redacta documente în MS Office, depinzând de cerințele celor cu care vei interacționa; de aceea avem nevoie ca să fii un bun cunoscător al pachetului MS Office. Dacă vei fi colegul nostru vei lucra împreună cu noi la sediul nostru de pe strada Nordului, de la 09:00 la 17:30 cu o pauză de 30 de minute, în fiecare zi de luni până vineri. Salariul tău va fi plătit pe fiecare 1 ale lunii! În primele luni, depinzând de cât de repede este sistemul tău de procesare a informațiilor, este posibil sa fie necesare câteva ore suplimentare (plătite extra bineînțeles). Salariul minim brut de la care se pornește colaborarea este de 3650 RON! Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și vrei să înveți ceva nou, ne poți lăsa CV-ul tău la @

  • 29

    Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare Abilitati de organizare Atentie la detalii; Cunostinte medii de operare PC; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Iti oferim: Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: zona Gradina Botanica (aproape de metrou Eroilor Sanitari ) Posibilitate de promovare inca din prima luna. Program de lucru doua schimburi L-V 8:00 - 16:30 sau 1 Sambata 10:00 - 14:00, doar doua sambete pe luna. Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email

  • 3

    Te asteptam langa noi daca esti o persoana: *Serioasa, punctuala si statornica;  *Atenta la detalii si asumata;  *Implicata, responsabila si eficienta;  *Cu capacitatea de a efectua rapid calcule matematice;  *Cu viteza de reactie si memorie vizuala;  *Placuta si cu simtul umorului. Cerinte: *Sistemul Microsoft Office -Word, Excel, Outlook;  *Platforme de intocmire a awb-urilor Ce va trebui sa faci? *Sa emiti facturi si avize pentru marfa care pleaca spre client;  *Sa contactezi clientii pentru verificarea platii, verificare disponibilitate in locatie pentru livrare;  *Sa receptionezi apelurile clientilor si, daca este nevoie sa dai cateva detalii despre produse;  Beneficii: *Salariu fix, discutat in cadrul interviului;  *Prime de sarbatori; *Laptop + telefon de serviciu;  *Bonusuri in functie de performanta;  *Training;  *Prime de sarbatori; *Teambuildinguri.

  • SC. Aquaphor Purity angajează reprezentant comercial! Cerinte: Minim studii medii Cunoștințe operare PC și Microsoft Office Atenție sporită la detalii Experiența în utilizarea unui program de facturare constituie un avantaj Program : luni-vineri 8:30-17:00 Salariu fix+ bonuri de masa. Pentru mai multe detalii:

  • Societate comerciala cauta administrator/contabil pentru Asociatii de Proprietari pentru colaborare pe termen lung - Preluare portofoliu imobile pentru administrare Conditii : -sa detina cunostinte si experienta in utilizarea BlocManagerNet -sa detina experienta minima in utilizare REVISAL (optional) -sa detina cunostinte pentru intocmirea unui dosar contabil lunar si alte documente necesare: cereri, adeverinte s.a. -sa mentina relatia cu ITM, ANAF, institutii, furnizorii de utilitati si servicii -sa preia solicitarile/sesizarile proprietarilor si sa le rezolve intr-un mod profesional. -sa colaboreze cu administratoul tehnic in vederea solutionarii diverselor situatii aparute, pentru indeplinirea hotararilor Asociatiei ( ex. procurare oferte furnizori servicii s.a.) -sa mentina o legatura stransa cu presedintele/cenzorul/membrii de comitet ai Asociatiei ( sa i informeze asupra activitatii desfasurate, sa le puna la dispozitie informatiile solicitate s.a.) -sa centralizeze si sa urmareasca indeplinirea diverselor: verificari periodice obligatorii, reparatii s.a. -alte atributii dependente de activitatea prestata Optional: -sa detina cunostinte de contabilitate primara -sa incaseze cote intretinere (ocazional) -sa ridice/ sa plaseze/ sa arhiveze diverse documente, inclusiv la sediul Asociatiilor Ce oferim: -un mediu de lucru placut. -salariul va fi corelat cu numarul de imobile administrate, calitatea muncii s.a. -bonus de performanta bianual. *test practic la interviu. Asteptam CV urile si mentiunile dvs.

  • 3

    Căutăm grafician calculator pentru executarea de stampile, lucrari de gravura computerizata laser, carti de vizita, copii xerox, etichete, anunturi de publicitate etc. în magazinul din Timișoara, Piața Sfântu Gheorghe nr.4. Candidatul ideal : cunoștințe bune de operare calculator ( CorelDraw constituie avantaj), seriozitate, corectitudine, spirit de echipă, comunicativitate, studii medii absolvite cu diplomă. CV-urile se depun la magazinul de "Ștampile" din Timișoara, Piața Sântu Gheorghe nr.4, sau online. www.kortner.ro

  • 1

    Candidatul ideal - absolvent studii superioare; - cunostinte bune de operare PC; - cunostinte medii de limba Engleza; - orientare catre pacient si atentie la detalii; - excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); - buna atentie distributiva; - disciplina, atitudine si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit); - abilitati de lucru in echipa. Descrierea jobului - preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica; - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele/sectiile medicale sau persoanele aferente; - redirectioneaza apelurile telefonice catre departamentele solicitate; - efectueaza programari si reprogramari la diferite consultatii/investigatii/servicii medicale; - incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza documentele justificative aferente; - inregistreaza corect biletele de trimitere si informatiile pacientilor in baza de date; - elibereaza diverse documente medicale. - ofera informatii pacientilor in ceea ce priveste pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale; Descrierea companiei NeoLife Medical Center, membră a Grupului Internațional Bozlu, este una dintre cele mai bine echipate clinici medicale din România, cu tehnici și echipamente medicale de diagnostic și tratament aduse în premieră în țară. Neolife cuprinde 3 divizii: Radioterapie (externă și brahiterapie), inclusiv tehnologia True Beam, Medicină nucleară, Imagistică. In plus, centrul detine aparatura de ultima genera ie in domeniul endoscopiei digestive superioare i inferioare. Echipele multidisciplinare care includ specialiști și experți din toate domeniile medicale, inclusiv consilieri psihologici, tehnicile inovative, de pionierat, pe care clinica le promovează în diagnosticul și tratamentele oncologice constituie principalele puncte forte pe care Neolife le pune la dispoziția pacienților.

  • Salveaza cautarea