Anunțuri
Operatori calculator Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: - utilizarea perfecta a sistemului de operare Windows, precum si a suitei Microsoft Office (Word, Xcel) - capacitatea de a gestiona un anumit numar de informatii, documente si de a lua decizia corecta - capacitatea buna de organizare - capacitatea buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii - orientarea catre rezolvarea problemelor - capacitatea de analiza si sinteza a informatiilor - excelente abilitati de comunicare, negociere, organizare, analiza - atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple - limba engleza obligatoriu Descrierea jobului - Mentinerea bunei relatii cu clientii - Prelucrarea comenzilor de la client in softul propriu de optimizare si efectuarea optimizarii, comunicarea ofertelor catre clienti - Organizarea documentelor administrative si a spatiului de lucru - Planifica, indruma si controleaza activitatea de gestionare a comenzilor Se ofera: - conditii de lucru intr-un mediu placut - salar atractiv, bonuri de masa. - orar de lucru de luni pana vineri intre orele 8-17 Pentru alte detalii puteti suna la telefon:
-
Promovat
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Promovat
ID Logistics este in cautare de Operator PC Operator Date pentru depozitul aflat in Ghiroda Program in 3 schimburi: 06:00 - 14:30 14:00 - 22:30 22:00 - 06:00 Candidatul Ideal: - Cunostinte de baza operare PC. - De preferat - experienta in domeniul administrativ secretariat; - Studii medii superioare; - Abilitati de lucru cu documente si sisteme informatice; - Abilitati organizatorice. Descrierea jobului: - Operarea datelor cu caracter logistic; - Emite documente interne; - Comunica cu clientul prin e-mail telefon problemele de receptive expeditie; - Intocmeste situatia cu numarul de paleti ai furnizorilor (intrari - iesiri); - Realizeaza procesele verbale de predare primire; Ce oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa 30 Ron zi; - Bonusuri lunare de performanta; - Transport asigurat sau decontare transport; - Training-uri interne; - Bookster. Transport asigurat din mai multe zone
-
Promovat
Birou notarial angajeaza secretara cu experienta in tehnoredactare . Program de lucru de luni pina vineri inclusiv de la ora 9 -17 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez o persoană pentru 4 sau 8 ore zi pentru munca de birou si relatii cu publicul. Sunt necesare cunostinte in Excel si contabilitate primară. Biroul se află in centrul Aradului, langă Teatru. Pentru informații suplimentare: tel. .
-
Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
-
Promovat
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Candidatul Ideal - Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale - Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti; - abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar; - Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității - Ini iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă - Abilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelor - Dezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionare - Cunoștințe operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție si cunoașterea a limbii engleze reprezintă un avantaj Sarcini: - Preia apelurile pacientilor si inregistreaza in sistemul informatic datele de identificare si serviciile solicitate - Preia apelurile redirectionate din receptie si ofera informatiile solicitate; - Efectueaza programari si ofera informatiile solicitate; Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email https://www.hipocrat.ro/angajari/operator-call-center-29
-
Angajam Operator Calculator , operare in Programul Mentor reprezinta un avantaj !!!!!
-
Post: DISPECER Scopul general al postului: preluarea comenzilor telefonice ale clientilor Sarcini: - preluare apeluri telefonice; - inregistrarea tuturor comenzilor clientilor in program de comenzi; - informarea clientilor referitor la modalitatile de plata; redirectioneaza apeluri catre alte departamente; Responsabilitati: - indeplinirea intocmai si la timp a sarcinilor de serviciu; - respectarea regulilor interne; - adoptarea unei tinute ingrijite si decente; adoptarea unei atitudini principiale fata de colegi, superiorul ierarhic si fata de conducerea societatii; respectarea programului de lucru; Beneficii: Salariul parte fixa, bonus si bonuri de masa Contact: Strada Industriala nr 6 incinta Logistick Park
-
Cerintele postului: - abilitati de comunicare si relationare; - flexibilitate si orientare catre client; - rapiditate in tastare; - capacitatea de a lucra in conditii de stres si dupa un program in ture; - abilitati de operare PC-MS Office; Descrierea postului Asigurarea activitatilor de operare de date zilnice intr-o maniera eficienta si economica, in concordanta cu standardele si procedurile societatii, in vederea mentinerii si imbunatatirii standardelor departamentului si ale societatii. Asigurarea unui serviciu profesional catre toti clientii FAN Courier, prin introducerea si validarea in sistemul informatic FAN a informatiilor din documentele de transport (AWB-uri, borderouri etc.), respectand standardele si procedurile de lucru ale societatii. Descrierea sarcinilor Are obligatia de a cunoaste toate procedurile de lucru FAN Courier aplicabile ariei sale de activitate; si de a le folosi in activitatea zilnica; Se asigura ca ridicarile de expeditii de la clienti sunt facute in conformitate cu prevederile legale si cerintele FAN Courier.
-
Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.
-
Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver
-
Ofer servicii de contabilitate primara, operez facturile în programul Saga,ff întrare ieșire,registru de casa,emit facturile în Fgo,SoftPro,doresc colaborare remote,cer și ofer seriozitate,preturi accesibile
-
Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16
-
Angajez persoana cu experienta in vanzari, facturare/relatii-client/furnizor. De preferat o persoana care locuieste in zona - punct de lucru Tamadau Mare.
-
Disponibil online
Angajam trainer (fata) pentru studio de modele
Cautam trainer (fata) cu experienta in administrare studio de modele. Cerinte: limba engleza avansat cunostinte operare pc creativitate Beneficii: salariu motivant cu posibilitate de crestere bonusuri de performanta program flexibil Detalii pe whatsap :
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial
-
Responsabil Birou Vamal (Senior Level 5-10 ani experiență - Biroul Vamal de Frontieră HALMEU Compania noastră caută un Responsabil Birou Vamal pentru punctul de lucru WMT Halmeu. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu reglementările vamale. Cerințe: Experiență de minimum 5 ani în domeniul vamal, constituie avantaj experința pe un post similar; Studii superioare (preferabil); Abilități excelenta de operare PC ( MS Office, sisteme ERP, Asis, etc.); Nivel ridicat de atenție (necesar pentru verificarea documentelor și a valorilor); Excelente abilități organizatorice și de prioritizare sarcini; Gestionarea la timp a notificărilor de sosire avizare; Flexibilitate și gestionare sarcini multiple; Dinamic ă, optimist ă, proactiv ă, prompt ă, spontan ă, adaptabil ă, responsabil ă; Rezistență la efectuarea de sarcini repetitive și deschidere față de sarcini noi; Spirit de echipă; Permis conducere cat. B; Cunoștințe de limba engleză și sau maghiară nivel avansat ; Disponibilitatea de a lucra în ture; Responsabilități: Coordonarea activității în cadrul biroului vamal; Verificarea respectării procedurilor de vămuire ; Administrarea bunurilor din gestiune; Obținerea autorizațiilor în vederea unei bune funcționări a activității și mentinerea unei evidențe clare a tuturor autorizațiilor în vigoare; Asigurarea comunicării cu alte organizatii și instituții ale statului; Întocmirea declarațiilor vamale de import export tranzit și a altor operațiuni vamale solicitate de către și pentru clienți ; Pregătirea dosarelor cu toate documentele aferente în vederea emiterii autorizațiilor necesare vămuirii inclusiv la destinație; Asigurarea conformității cu reglementările vamale ; Elaborarea declarațiilor vamale în conformitate cu procedurile de vămuire; Depunerea documentelor vamale necesare pentru import-export la Biroul Vamal; Anexarea declarațiilor vamale, documentele prevăzute de către legislația în vigoare(ex: factură, CMR, parking list, etc.); Furnizarea informațiilor suplimentare necesare controlului documentar; Prelucrarea declarațiilor vamale validate și formarea setului de documente pentru părțile implicate; Facturarea operațiunilor vamale; Înregistrarea declarațiilor vamale în registrele de evidență pentru vamă și în depozitul bănesc; Monitorizare depozit bănesc; Arhivarea documentelor vamale; Completarea zilnică în Registrul declarațiilor vamale toate informațiile referitoare la operațiunile vamale derulate în cursul zilei; Actualizarea situațiilor săptămânale pentru vamă; Păstrarea legaturii cu furnizorii clienții în vederea soluționării problemelor legate de procesul de vămuire; Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare eficientă a procesului vamal; Comunicarea cu autoritățile vamale; Identificarea și soluționarea problemelor legate de procesul vamal; Informarea agentului economic în legatură cu modificările legislative survenite privind efectuarea formalităților vamale; Beneficii: Contract de munca pe perioada NEDETERMINATĂ ; Salariu MOTIVANT ; Tichete de masă ; Mașină de serviciu; Agigurare medicală ; Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a lucra cu clienți internaționali și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală ; Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și negociere, și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să aplicați la acest post.
-
Candidatul Ideal: - Cunostinte de contabilitate primara; - Capacitate de analiza, planificare şi control; - Cunoasterea temeinica a unui unui soft de contabilitate; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Abilităţi foarte bune de comunicare; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil,eficient; - Disponibilitatea de a lucra in firmă, după absolvirea perioadei de probă, minim 3 ani. Descrierea jobului: - Primeşte şi prelucrează comenzi, emite proforme pentru clienţi; - Facturează produsele ce urmeaza a fi livrate; - Evidenta si analiza stocului de marfa; - Verifica soldurile clientilor; - Incaseaza facturi,gestioneaza instrumentele de plata(file CEC,ordine de plata) - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne; - Mentine relatii eficiente si de calitate cu clientii.
-
SC MARVILOGISTIC SRL , Membru Pallex , punct de lucru Tg jiu , angajam operator introducere si validare date . Program de luni pana vineri de ora 8 -17 . Pentru mai multe detali sunati la
-
Firma Sorana Prodcom SRL angajeaza operator comercial 2 posturi Abilitati necesare: -agil; -tanar; -cu vointa de munca; -abilitati de utilizare ale calculatorului; -cunostinte de facturare; -prezenta de spirit; Oferim: -mediu de lucru atractiv; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara. Adresa companiei: Slatina, Olt Nr. de contact:
-
Angajam personal pentru monitorizarea derularii activitatii din punctele de lucru ale societatii prin utilizare sistem supraveghere video. Cerinte: - Cunostinte Microsoft Office, - Foarte bune abilitati de comunicare, - Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva, - Spirit de echipa, - Studii medii sau superioare.