Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 44

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, full time, cu experienta, in Timisoara

    Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi

  • 6

    Nggs- angajeaza dispecer centru alarma-fata

    Cerințe: -minim studii medii -abilitati de comunicare -capacitate buna de organizare -responsabilă, ordonată, sociabilă. -cunostinte calculator Oferim training și posibilitate de obținere a calificărilor, în cadrul societății. Vă așteptăm în echipa noastră! Dispecerul centrului de alarmă: -este persoana care urmăreste permanent informatiile primite de la sistemele tehnice de semnalizare si avertizare efractie/incendiu, le analizează si raportează în functie de tipul evenimentului, de protocolul încheiat cu beneficiarul in functie de prevederile legale în domeniu. -este angajat în firma ce oferă servicii de dispecerizare. Centrul de alarmă este constituit de regulă în firme ce oferă servicii de pază si securitate. Dispecerul lucrează în ture de zi sau de noapte, asigurând monitorizarea permanentă a obiectivelor. El colaborează în activitatea sa cu departamentul tehnic al firmei, cu echipajele mobile, precum si cu pompierii sau politia, după caz. https://nggs.ro/jobs/dispecer-centru-alarma-fata/

  • 1

    operator notarial

    Operator notarial Candidatul Ideal: - experiența recentă de minimum 1 an într-un birou notarial (perioadă efectivă, excluzând concediile) este OBLIGATORIE; - studii superioare (cele juridice constituie avantaj); - cunoștințe avansate de operare calculator (MS Office, Excel, baze de date) și bună viteză de tehnoredactare; - abilități foarte bune de comunicare cu publicul, orientare către nevoile clientului și amabilitate; - punctualitate, respectarea programului de lucru, a fișei postului, a regulamentului de ordine interioară și a confidențialității datelor de care ia cunoștință în timpul activității; - capacitate de organizare a muncii, responsabilitate, atenție la detalii; - loialitate și dorință de stabilitate într-un loc de muncă; - stare de sănătate bună (apt fizic și mental pentru desfășurarea activității specifice notariale) și lipsă antecedente penale; - DISPONIBILITATE pentru începerea activității începând cu data de 01.04.2024. Atribuțiile postului: - relaționarea cu clienții (informații primare, consultanță aplicată), față în față, telefonic și pe e-mail; - pregătirea documentației necesare întocmirii actelor notariale, potrivit specificului fiecăruia; calcul taxe, accesare ghiduri evaluare; - verificările prealabile și înscrierea ulterioară a actelor în Registrele notariale naționale (INFONOT) și evidențele ANCPI (inclusiv utilizare E-Terra); - tehnoredactarea proiectelor de acte notariale supuse ulterior verificării, completării si semnării de către notarul public; - înregistrarea actelor în registrele, opisurile si evidențele biroului; - întocmirea statisticii lunare; - operațiuni de arhivare a actelor notariale; - încasarea taxelor, completarea registrului de casă, comunicarea cu contabilul biroului. Beneficii pentru angajat: - stabilitate (contract de muncă pe durată nedeterminată, salariul asigurat indiferent de încasările biroului); salariul de început se va discuta cu ocazia interviului. - decontarea lunară a abonamentului de transport (metrou STB), posibilitatea altor bonusuri materiale sau prime oferite la aprecierea notarului public, în funcție de eficiența demonstrată și plusvaloarea adusă activității biroului; -un mediu de lucru curat și profesionist; posibilitatea de dezvoltare profesională personală odată cu creșterea activității biroului; Descrierea companiei: Birou individual notarial nou înființat, volum de muncă minim spre mediu. Sediu amplasat în zona centrală, ușor accesibil (la 1-2 minute de metrou și stații STB). Program de lucru cu publicul estimat: L-J 8,30-15,30; V 8,30-12,30. Dacă vă regăsiți în profilul candidatului descris mai sus și vreți să construim împreună o echipă, transmiteți un CV relevant și date de contact pe adresa de e-mail până la data de 01.03.2024.

  • Inspector exploatare trafic - Bacau

    Brink's Cash Solutions (RO), furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza Inspector exploatere trafic (Operator transport) in Bacau. Locatia postului: Str. George Bacovia, Nr. 6, Bacau, jud Bacau. Cerintele postului: bune cunostinte de operare PC capacitate de planificare si organizare foarte bune abilitati de comunicare si relationare disponibilitate pentru lucru in ture dinamism, responsabilitate, corectitudine, integritate experienta in activitatea de dispecerizare transporturi rutare - reprezinta avantaj buna cunoastere teritoriala a orasului si zonelor limitrofe (rute, starea drumurilor, distante intre diferite zone etc) - reprezinta avantaj. Responsabilitati principale: primeste si centralizeaza comenzile primite de la beneficiari si intocmeste zilnic rutele de transport in baza acestora introduce in sistemul informatic comenzile transmise de beneficiari privind transportul de valori, solicitarile de numerar, consumabile mentine legatura cu echipajele de transport pentru a se informa cu privire la situatia operativa din teren si asupra abaterilor de la planul de rutare introduce in sistemul informatic confirmarile situatia la zi a operatiunilor executate de catre echipajele de transport sau tehnicienii ATM mentine legatura cu clientii in privinta oricarei activitati legate de implementarea planului de rutare, preia eventuale sesizari ale acestora sau le transmite eventualele modificari intarzieri ale echipajelor Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor lunar de fidelitate, creste in raport cu vechimea in companie; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.

  • 14

    TG.MURES- Operator Date Energie Electrica

    erinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Front office relatii cu clientii despre contracte/factura, etc. - Preluarea documentelor si verificarea actelor in vederea incheierii contractelor de energie electrica cu consumatorii. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 6

    Operator introducere date- punct de lucru Stefanestii de Jos

    Green PC Ambalaje este o companie cu capital romanesc, specializata in servicii de management al deseurilor, autorizata de catre ANPM sa colecteze si sa trateze deseurile reciclabile generate in fluxurile comerciale si industriale, incluzand deseurile de ambalaje. Ce ne dorim de la noul noua coleg a? Minim studii medii Cunostinte utilizare PC Abilitati de analiza, sinteza a informatiilor si documentelor primite Bune abilitati de comunicare Capacitate de gestionare a timpului Responsabilitati: Introducerea, validarea si prelucrarea datelor in programul de operare Dynamics Gestionarea relatiei cu clientii companiei Asigura conformitatea datelor a documentelor receptionate Asigura suport administrativ managerului direct Beneficii: Pachet salarial atractiv Tichete de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala Ne poti contacta telefonic la nr.0741251568 Dan Banaseanu

  • 4

    Angajez vorbitor franceza/engleza

    Buna ziua ! Societate comerciala angajeaza vorbitor/toare de limba FRANCEZA + ENGLEZA / germana / spaniola pe postul de dispecer auto . Se lucreaza 8ore/zi . Detalii in privat, la numarul de telefon . Salariu motivant ! Multumesc !

Salvează căutarea