Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Societate comerciala angajam operator facturare , program de contababilitate ERP, punct lucru JILAVA, ILFOV TEL

  • Angajam 1 muncitor,cu cunostinte minime in Autocad pt santier in Germania Asiguram cazare fara cheltuielile de intretinere pt montaj Ferestre Cv

  • 54

    Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • 41

    Angajez secretara si agent vanzari utilaje industriale, masini de facut peleti/brichete. Linii tehnologice pentru fabricarea de peleti/brichete, prese ulei. Salariu fix plus bonusuri substantiale. Administrare site. Fara deplasari Birou in Satu Mare

  • 20

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba olandeza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii olandeze -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza  -italiana -franceza -germana

  • 5

    Suntem in cautarea unei colege, operator calculator, pentru activitatea desfasurata la biroul situat in P-ta Unirii, Bucuresti. Conditii minimale: cunostinte Office word, excel, persoana sociabila. Program de lucru: L-V, 09-17. Pentru programare la interviu, va rugam sa transmiteti CV-ul dv. la adresa:

  • 1

    Compania: TEHNO WORLD Departament: Birou Comercial Adresa: Localitatea Baia, , DN 2E Km, zona limitrofă a orașului Falticeni, jud. Suceava Caută: Operator birou Ofertare Comenzi Tip job: full time, activitatea se desfasoara la sediul firmei Competențe pe care le apreciem: Dorinta de invatare si dezvoltare continua Usurinta in utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Rigoare, atentie la detalii si bune abilitati de comunicare; Studii tehnice sau economice. Ce oferim: Oportunitate de dezvoltare si construire a unei cariere in domeniu; Chiar daca nu ai anumite abilitati, ai sansa sa le inveti alaturi de noi; Suport si sprijin continuu din partea departamentului de resurse umane; Colectiv unit si mediu de lucru placut; Transport din Suceava si din localitatile de pe traseu pănă la sediul TehnoWorld. Pachet salarial atractiv+ bonuri de masa; DESCRIERE POST: Pentru indeplinirea activitatilor de reprezentant comercial, ar trebui sa: Mentii si dezvolti permanent relatiile cu clientii existenti; Intocmesti si transmiti catre clienti ofertele de pret; Negociezi preturile si modalitatea de plata cu clientii; Introduci comenzi in programul de gestiune intern; Verifici permanent stocul produselor si te asiguri ca programarea comenzilor spre livrare se va face conform datelor agreate impreuna cu clientii; Analizezi indeplinirea conditiilor de livrare catre clienti atunci cand lansezi o comanda; Soliciti de la departamentul juridic intocmirea contractelor comerciale cu clientii; Oferi feedback permanent clientilor (informarea acestora cu privire la eventuale promotii, cresteri sau scaderi de pret); Te asiguri de un nivel ridicat al satisfactiei clientilor; Cerinte: Studii superioare finalizate sau in curs, in domeniul tehnic sau economic constituie avantaj; Usurinta in utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook); Rigoare, atentie la detalii si bune abilitati de comunicare; Capacitatea de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica informatiile; Experienta relevanta in relationarea cu clientii telefonic; Abilitati de negociere Atitudine pozitiva;

  • Doresti sa iti pui in practica abilitatile de Limba Germana? Am solutia pentru tine! Alaturi de partenerul nostru, lider mondial in fabricarea mobilierului de birou, cu peste 80 de locatii in intreaga lume, cautam persoana potrivita pentru rolul de Consultant Order Fulfillment, cu limba germana. Cerinte: - Cunostinte avansate de Limba Germana - 2 ani de experienta in Customer Service - Planificare si gestionarea muncii - Gestionare volum mare de munca Responsabilitati: Preluarea comenzilor de la persoane fizice - Monitorizarea intregului proces al comenzii de la planificarea productiei pana la partea finala - Persoana de contact pentru gestionarea comenzii si a neregularitatilor care pot aparea Posturi disponibile: 3 Locatie: Cluj-Napoca Daca te consideri potrivit pentru acest job, aplica cu CV-ul tau la adresa de mail din anunt!

  • 18

    Operator telemarketing Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine ? Esti o persoana tanara si cu spirit de echipa? Ai abilitati de ascultare si comunicare eficiente ? Focus pe informarea clientului despre beneficiile produsului nostru Te asteptam in echipa noastra! Angajam operator telemarketing Pachet salarial motivant! Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida Cv-uri se pot trimite la adresa de mail ciobanun.madalina@yahoo sau vacuumhomesistem@yahoo

  • 10

    Firma specializata in consultanta si management proiecte cauta persoana cu abilitati de organizare si operare calculator pentru angajare ca secretara-asistent manager. adresa la care va rugam sa transmiteti CV-ul

  • CERINTE: - Studii superioare tehnice - Cunoasterea la nivel avansat a soft-urilor InDesign, Photoshop, Illustrator, QuarkXPress, Corel DRAW; - Experienta in utilizarea Preps - Experienta realizare impozitii pentru materiale specifice: ambalaje, carti, brosuri, pliante etc - Cunostinte detaliate a tehnologiei offset &rotative de tipar si a modurilor de finisare: caserare, stantare, taiere, faltuire, capsare, coasere, brosare etc Cunoasterea utilizarii diferitelor imprimante industriale constituie avantaj; - Atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Putere de decizie i asumarea responsabilită ii DESCRIERE JOB: - Verificarea machetelor grafice in vederea realizarii impozitiilor pentru tipar, tinand cont de limitarile si cerintele specifice tehnologiei offset/rotative - Realizarea impozitiilor/ montajelor si a separatiilor de culoare pentru tipar offset in coala, rotative si imprimante industriale; - Cunoasterea utilizarii diferitelor imprimante industriale constituie un avantaj; Locatie- Popesti Leordeni, Platforma Danubiana

  • 2

    Birou Individual Notarial cu sediul în com. Niculesti, jud. Dâmbovița angajeaza operator introducere, validare si prelucrare date, text și imagini. Descrierea postului : - redactare acte notariale specifice : declarații, procuri, contracte, procedura succesorala, procedura de divorț, etc., - verificarea și înscrierea actelor în registrele naționale notariale Cerinte : - cunoașterea limbii române scris și vorbit, - studii medii sau superioare, - abilitati de comunicare verbala si in scris, - bună relaționare, amabilitate cu clienții, prezența agreabilă și deschidere față de aceștia, - atenție la detalii, capacitate de organizare, rezistenta la stres si activități repetitive, - seriozitate și discreție cu privire la datele prelucrate, - cunoștințe avansate de operare, tehnoredactare pe calculator (acuratețe și rapiditate în redactarea documentelor) - stabilitate la locul de munca, loialitate, Salariu negiciabil în urma interviului. Cei interesați pot transmite CV atașat unui mesaj de intenție către acest cont.

  • 8

    1. OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE ROL ȘI REPONSABILITATI: - Desfașoară activități de întocmire pe calculator a avizelor de însoțire a marfurilor, centralizatoare și avize de retur ale mărfurilor. PROFIL CANDIDAT: - studii medii; - cunoștințe avansate și experiență în activitatea de operare PC; - acuratețe și viteză la introducerea datelor; - persoana organizată, meticuloasă; - responsabilitate; - spirit de muncă în echipă; - bune abilități de comunicare/relaționare; - cunoștințele de operare în programul Charisma Enterprise constituie un avantaj.

  • 1

    Firma MODERN ADMIN IMOBILE atestata in domeniul administrării imobilelor, prestează servicii autorizate si de calitate: -Administrare financiar contabila -Servicii de casierie (online și la sediul asociațiilor de proprietari) - Digitalizarea serviciilor (încasare, transmitere index apometre, acces platformă on-line stabilă creată pentru vizualizarea informațiilor financiare) - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii (în urma depunerii în contul asociației a banilor încasați de la proprietari) - Administrare tehnica și de întreținere ( inspectare imobil, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrări și activitatea furnizorilor contractați, etc) -Asigurarea reparațiilor necesare în spatiile comune: înlocuirea becurilor, a întrerupătoarelor, etc. Pentru acestea, costul materialelor folosite este suportat de către asociație. -Consultanță privind dispozițiile legale aplicabile -Comunicare legislație, anunțuri relevante ale autorităților administrației publice locale. Oferim seriozitate, punctualitate, transparenta si corectitudine in tot ceea ce facem. Mai multe detalii la tel.

  • 1

    angajam operator calculator pentru o firma de alimentare detalii la telefon

  • angajez băiat vorbitor de italiana și engleza și cu ceva cunoștințe pe calculator, pt o fabrica de preparate peste in Buzău salariul 2500 ron bani in mana, mai multe detalii la telefon

  • 4

    Angajam operator calculator CU EXPERIENTA VASTA in activitatea notariala. Experienta in activitatea notariala este OBLIGATORIE. Oferim program si salariu foarte atractiv.

  • 4

    Disponibil online

    Colaboratori Imobiliare

    Posturi de munca in domeniul imobiliar. Birou si/sau deplasare pe teren. Negociere conditii cu proprietari respectiv clienti. Oferim: Contract de munca, cu perioada de proba 3-6 luni. Salariu atractiv de la 500-1.500,00EUR plus procente din comisioane. Cerinte: 1. Limba materna romana, engleza si germana la nivelul minim B2. 2. Experienta de lucru in comunicare interumana, flexibilitate. 3. Masina proprie (nu o condiție) Pentru aplicare job rugam trimitirea datelor personale, biografie, CV.

  • 23

    Angajam operator logistica in Sector 6, Bucuresti. Cerinte: - Receptie marfa; - Manipulare si depozitare marfa pe categorii; - Operare calculator pentru inregiatrare date; - Verificari de stocuri si inventar; - Persoana onesta, organizata, activa Contact: 0722518576; resurse.umane@compactservice.ro

  • Disponibil online

    Munca de acasa

    Intra pe acest link si fa bani usor : https://hgmoney.icu/aa62777584082/ Share link.

  • Salveaza cautarea