Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    Cerinte: Cunoștințe Operare PC: MS Office (Excel, Word, PowerPoint) Atenție sporită la detalii Mod de lucru organizat Abilități bune de comunicare; Seriozitate/responsabilitate, adaptabilitatea Conditii: Program de lucru full-time L-V 8.00-16.30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată Concediu de odihna platit in perioada vacantelor universitare 2000 -2500lei/luna Responsabilitati: Postul presupune activitati de multiplicare, printare, scanare, indosariere si laminare documente.

  • 1

    ACCOUNT MANAGER PLATFORMA ONLINE Candidatul ideal: Ai abilitati excelente de comunicare, atat conversational, cat si in scris Ai abilitati de vanzare, negociere si o abordare directa spre obtinerea rezultatelor Esti o fire activa si ai capacitatea de a lua decizii bune, chiar si sub presiune Esti atent la detalii pentru a asigura calitatea si acuratetea informatiilor Ai cunostinte avansate de utilizare a calculatorului si poti lucra in echipa Ai experienta in vanzari, management de proiect, relatii clienti sau tele-sales (constituie avantaj) Cunosti bine limba engleza Descrierea postului: Incarci produsele in platforma, le analizezi si aprobi Dezvolti relatia cu sellerii, ii sprijini in procesul de inregistrare, publicarea ofertelor pentru produse si participarea la diferite campanii Lucrezi in vederea atingerii obiectivelor financiare si de business ale companiei si impulsionezi sellerii sa isi creasca afacerile implementand recomandarile oferite Faci demonstratii si oferi instruire pentru imbunatatirea performantei conturilor de seller Identifici oportunitati de imbunatatire ale Marketplaceului prin solutii scalabile Transmiti feedback-ul colaboratorilor catre echipa de management Cerinte: Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, in cadrul unui magazin on-line - conditie obligatorie Cunostinte solide de operare PC (MS OFFICE - Word, Excel) Cunostinte de SEO - constituie avantaj Abilitati de comunicare (verbala, scrisa) si de interrelationare Organizare, atentie la detalii, capacitate de planificare a propriei activitati, rigurozitate Capacitate de adaptare rapida la sarcini variate Abilitatea de a desfasura simultan diferite activitati Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica Atitudine pro-activa si orientare spre client Beneficii: Pachet salarial atractiv cu posibilitate de crestere Oportunitati de avansare in cadrul firmei Parte dintr-o echipa tanara, dinamica si motivata, ce apreciaza initiativa si profesionalismul Asigurare medicala privata Prime de sarbatori Teambuilding si alte evenimente de echipa Abonament la sala Munca la birou, program de lucru de luni pana vineri. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastrala acest job, va exprimati acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal conform regulamentului UE-GDPR. Aceste date sunt necesare in desfasurarea procesului de recrutare/ angajare.

  • 4

    Call center, cu sediul in Constanta, recruteaza persoane cunoscatoare de limba italiana, pentru postul de operator validare date , reprezentand doar serviciul asistenta clienti (NU DESFASURAM ACTIVITATEA DE SERVICIU DE VANZARI ). Daca ai un minimum de experienta si doresti sa te alaturi echipei noastre, ne poti contacta la numarul de telefon , in vederea stabilirii unui interviu.

  • 1

    Civitas angajeaza dispecer monitorizare video ! Locatie: PETROM CITY Program:12/24,12/48 Descrierea postului: Activitati specifice de monitorizare a obiectivelor conectate la dispecerat, verificarea starii de functionare a echipamentelor si raspunderea conform procedurilor in cazul producerii evenimentelor deosebite. Cerintele postului: Cunostiinte de operare PC, atentie distributiva, spirit de observatie dezvoltat si un caracter investigativ. Experienta in domeniu este bine-venita dar nu obligatorie. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail! Publi24_

  • 6

    Fabrica de mobilier din Oradea angajeaza personal pentru birouri. Cerinte:cunostinte pc office (excel si word) ,limba italiana nive mediu Program de lucru L-V : 8 - 16.30 Se accorda salarizare atractiva si bonuri de masa. Transport asigurat din Oradea. email: angajari.lacib a rond gmail.com

  • Disponibil online

    Caut admin studio

    Studio nou cauta sa angajeze admin fata/baiat ,cunoscator limba engleza, programe chat, 50% din venituri

  • 1

    Firma inmatriculari/omologari vehicule Angajam operator calculator Esti o persoană energică, cu atenție la detalii, cu abilități de comunicare și relaționare, flexibilitate,cunostinte PC, capacitate ridicată de muncă, persoană proactivă i bine organizată? Te asteptam in echipa noastra cerinte: permis conducere cat B/cunostinte PC

  • 4

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Identificarea tipului de reclamatie/deranjament (individual sau colectiv) - Transmiterea deranjamentelor telefonic catre si de la formatiile de servire operativa - Monitorizarea remedierii deranjamentelor; - Emiterea rapoartelor in aplicatia informatica. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix si sporuri. ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 37

    Ne marim echipa! Cautam fete sociabile pentru postul de operatoare call center. De preferat cu un minim de experienta in domeniu. Ce oferim? Un loc de munca stabil, intr-o echipa tanara,dinamica si unita. Oferim oportunitatea de a lucra si full time si part time. Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision. NU se lucreaza REMOTE. Ne aflam in Sectorul 4. Te asteptam in echipa noastra! Ne poti contacta la nr.

  • Tipografia Arta din Cluj Napoca, angajam coleg(a) pentru postul de facturare, cu program intreg, 8 ore pe zi, de la 9-17.Sunt obligatorii cunostinte operare program WinMentor. Experienta in domeniu constituie un avantaj. CV si informatii :

  • 3

    SC Moraru Anca SRL , firma distributie angajeaza oparator calculator . Astept CV la adresa de maill

  • SABUKI DEVELOPMENTS SRL cu sediul in Ora Voluntari, Str. Iasomiei, Nr. 8, Vila 29, mansarda, Județ Ilfov, angajeaza 1 persoana pe postul de Operator introducere, validare si prelucrare date. Candidatul trebuie sa cunoasca limba engleza. Interviul va avea loc in data de 15 iunie 2022, ora 9:00 la sediul social.

  • Despre Noi : SuperMercato a luat naștere în anul 2015, când ne-am dorit ca produsele italiene, de calitate, să ajungă în casele cât mai multor iubitori ai stilului de viață italian. A fost un pas important pentru noi, venit ca urmare a feedback-ul pozitiv primit din partea clienților din magazinele fizice, existente la acea vreme în Râmnicu Vâlcea. Astăzi, rețeaua SuperMercato include 42 magazine fizice și un magazin online, expansiune nostra continua cu deschiderea puctului de lucru din Afumati , Jud Ilfov . Supermercato Engros va aduce calitate produselor italiene si nu numai , atat pentru presoane fizice cat si pentru juritice . Vom avea un punct de lucru fizic in Afumati zona Doraly si un magazin online . Dormim o persoana cu experienta in sistemele ERP,WMS si CRM . Descrierea Postului : Operatorii introducere, validare si prelucrare date - introduc , valideaza si prelucreaza date - codate, statistice, financiare si alte date numerice - prin intermediul echipamentului electronic, al bazelor de date computerizate, al foilor de calcul sau al altor forme de baze de date - utilizand o tastatura, un scaner optic, un program de recunoastere a vorbirii sau alte instrumente de introducere a datelor . Scopul introducerii acestor date in dispozitivele mecanice si electronice, este acela de a efectua si genera calcule matematice si de a emite rapoarte si analize la solicitarea superiorilor. Cerinte : Studii - Liceul , Facultate -reprezinta un avantaj Lucrul pe un post similar in zona Doraly reprezinta un avantaj . Asigura introducerea documentelor de receptie , inchidere receptie , nir Asigurarea emiterii documentelor de livrare avize, facturi, anexe, corespondenta, in termenele contractate Introducerea si validarea datelor pe suport electronic; Gestionarea unei arhive scriptice si electronice generate zilnic sau periodic conform procedurilor interne de lucru; Asigurarea conformitatii datelor introduse cu documentele primare; ATRIBUTII si RESPONSABILITATI PROFESIONALE: - verifica facturile de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor; - organizeaza inventarierea patrimoniului ce se regaseste in facturile de marfa ; - asigura analiza periodica a stocurilor de marfa; - asigura, urmareste si respecta permanent legalitatea operatiunilor efectuate . - emite, inregistreaza si arhiveaza facturile in sistemul de gestiune a stocurilor; - asigura desfasurarea activitatii de operare/ validare/ prelucrare a datelor in conformitate cu procedurile intene de lucru; - asigura respectarea regulilor de intocmire a documentelor cu care opereaza DEP. OPERARE - FACTURARE al companiei si depunerea/ distribuirea la termen a acestora catre departamentele complementare ; - asigura pastrarea documentelor justificative, a registrelor si a situatiilor curente interne ; Salariu + Bonificati : Salariu Atractiv cu posibilitate de crestere dupa primele 3 luni Bonuri de masa/Masa de pranz asigurata de companie Sistem de bonusare in functie de vanzari Decont Transport Activitatea la punctul de lucru din Afumati Jud Ilfov va incepcu data de 01.08.2022 . Angajarile se vor face in perioada 15-31.07.2022 .

  • Cerinte: Experienta pe o pozitie similara- reprezinta avantaj Abilitati de operare PC (MS office) Abilitati de comunicare si relationare Persoana atenta la detalii, organizata, orientata spre indeplinirea rezultatelor Responsabilitati: Emiterea facturilor către clien i Gestionarea, arhivarea documentelor contabile Intocmirea, introducerea i operarea documentelor Utilizarea programului de facturare Relationarea cu clientii companiei Program de lucru in schimburi.

  • 5

    Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Asistent vanzari -Optometrist -Medic specialist/rezident Oftalmolog Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • 1

    Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • Vrei sa lucrezi într-un mediu tanar care sa iți ofere timp pentru tine? Cum ar suna sa lucrezi ca și dispecer pe un centru de alarme? De ce ai nevoie? - Cunoștințe minime operare calculator; - Sa fii o persoana sociabila; - Sa fii punctual/a; - Sa fii responsabil/a. - Sa ai capacitatea de prioritizare a lucrurilor - Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.\ Ce avantaje ai? - lucrezi într-un mediu plăcut; - lucrezi in ture; - salariu motivant. Te așteptăm să ne contactezi la numărul de telefon: - Adriana.

  • Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:

  • Salveaza cautarea