Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 9

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • 2

    Se cauta persoana cu experienta, tanara si dinamica vorbitoare de limba italiana, cu chef de munca in cadrul unui birou. Detalii la nr .

  • 13

    Responsabilitati: secretariat Experienta: Nu este necesara; Cerințe: abilitați in lucru cu cifrele; Experiența in lucrul cu SAGA reprezintă un avantaj; Programul de lucru este de luni pana vineri; Perioada contractuala nedeterminata; Posibilitati de promovare; Locatia biroului este in Mihailesti jud Giurgiu .

  • 1

    Descrierea companiei: SC IDYS PROJECT SRL este o societate de consultanță în afaceri și management specializată în accesarea și implementarea proiectelor de finanțare din fonduri nerambursabile, activand din anul 2015. Este una dintre principalele companii de consultanta in domeniul proiectelor cu finantare europeana nerambursabila si management de proiect din Romania, cu o gama completa de servicii de consultanta. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate: diploma de licenta/master in domeniul economic/managementul afacerilor/studii europene - Certificate sau calificari in domeniu (constituie un avantaj) - Minim 1 an experienta in scrierea si implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile - Cunostinte de operare PC (Word, Excel) Cerinte privind competentele candidatului: - Relationare cu clientii si negociere - Atentie la detalii - Bun organizator - Capacitate de analiza si sinteza - Proactivitate - Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita; - Orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare in domeniul consultantei in management; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa, deschidere spre schimbare; - Corectitudine, flexibilitate, perseveren ă; - Punctualitate; - Capacitate de asimilare informatii noi intr-un timp cat mai scurt. Descrierea jobului Responsabilitati: - Intocmirea documentatiei necesare obtinerii fondurilor nerambursabile: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finantare, anexe, declaratii si alte documente prevăzute în ghidul solicitantului; - Consilierea clien ilor privind accesarea de fonduri ce corespund nevoilor acestora; - Evaluarea criteriilor privind respectarea condi iilor de eligibilitate; - Informarea clientilor si sprijinirea in alcatuirea unui dosar complet si corect (verificare documente). Analiza criteriilor de selectie si eligibilitate. Oferta (bonusuri, beneficii): - Lucrul intr-un mediu competitiv; - Salariu atractiv. Va fi negociat la interviu; - Bonusuri de performanta.

  • 3

    Cerinte: Experienta MS Office (Outlook, Word, Excel) Abilitati de comunicare, relationare. Seriozitate Reale calitati interpersonale Spirit de echipa si personalitate dinamica Experienta in curierat reprezinta un avantaj Descrierea jobului: Preluare apeluri telefonice Importul expeditiilor in sistem Verificarea expeditiilor in sistem Instiintarea curierilor cu privire la modificarile aparute in procesul de livrare/ridicare colete Alte responsabilitati ce revin activitatii din departament Program Luni - Vineri de la 09:00 la 17:00 Cv-urile pot fi transmise si pe adresa de Sediu Piata Domenii -  sector 1

  • 69

    Ne marim echipa! Cautam cateva fete sociabile pentru postul de operatoare call center part-time. Ce oferim? Un loc de munca stabil, într-o echipa tanara,dinamica și unita. Programul de lucru este 10:30-15:00, si include pauza de masa de jumatate de ora. NU se lucreaza REMOTE!!! Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision. Reprezinta un avantaj experienta intr-un call center. Te asteptam in echipa noastra! Ne aflam in sectorul 4. *Disclaimer. Daca trimiteti CV- ul dumneavoastra la acest anunt, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare strict in scopul procesului de selectie a candidatilor pentru a putea fii contactati. Datele cu caracter personal transmise de catre candidati care nu au fost selectati vor fi sterse din evidentele noastre. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitare si in deplina confidentialitate.

  • 16

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,perseverent -abilitati de comunicare verbala -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare Se ofera: -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in tara si in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Va asteptam cu drag in echipa noastra!

  • 15

    Angajăm operator pariuri sportive. Pachet salarial atractiv. Detalii la nr. telefon 0746212101 sau 0770299445. Puteti depune si CV la magazinul La doi pasi situat pe B-dul Nicolae Titulescu BL L37 sau pe adresa de mail

  • 17

    Firmă de pază angajează operatori dispeceri. Cerințe: - cunoștințe minime de lucru pe PC; - disponibilitate la program; - disciplină, seriozitate, punctualitate; - bune abilitati de relationare si comunicare; - rezistență la stres; - atenţie distributivă, organizat/a, atentie la detalii. Deținerea permisului de conducere constituie un avantaj Oferim salariu atractiv 1700-2000, transport gratuit din orașul Ploiești Locație Parcul Industrial Ploiesti-Prahova Pentru stabilirea unui interviu sunați la telefonul 0722595172

  • 1

    Infinity cauta colaboratori-reprezentanti. Daca sunteti o persoana careia ii plac lucrurile frumoase, atunci acest mesaj vi se adreseaza cu precadere. In mod sigur ati folosit sau aveti cunostinte care folosesc produse similare cu ale noastre . Este vremea sa faceti o schimbare, sa nu mai fiti doar client. Toate visele dumneavoastra se pot implini daca aveti curajul sa le urmati. Acum puteti avea propria afacere ! Fiti propriul dumneavoastra sef ! Naviga?i pe site ?i nu ezita?i să intra?i în contact cu noi pentru a ne adresa orice întrebare sau comentariu.

  • Absolventă, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, solicit angajare part-time, în zilele de sâmbătă si duminică ale săptămânii.

  • 48

    Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel). Sediu: Casa Presi Libere. Va rog CV pe mail camelia.nae @ publicatiileflacara.ro Multumesc,

  • 5

    RESPONSABILITATI: * Elaborеаzа ofertа tеhnicа si finаnciаrа si o trimitе in formаt pdf responsаbililor de vаnzаri ; * Tine legatura cu аgentii de vаnzаrii pentru clarificаrea еventulаlеlor nеconcordantе intre cotele masurate si cele ce reies din calculul matematic (geometric ) ; BENEFICII: * Pachet salarial motivant corelat cu performanta; .Salariu negociabil * Mediu de lucru profesionist. Va rog sa trimite-ti cv la adresa office[arond]marcosconstruct.ro

  • 7

    -Caut persoane descurcărețe, hotărâte și ambițioase , cărora le plac produsele de top în materie de frumusețe și sănătate pe bază de GEL PUR ALOE VERA de o calitate înaltă, și vor să câștige bani în timpul liberh/ zi , alături de o companie GERMANĂ : LR HEALTH & BEAUTY!!! Ai parte de : ➡️Catalog gratuit la înscriere! ➡️ Reducere de 28 % per produs ! ➡️Transport sigur la tine acasă : curier TNT! ➡️Fără obligații lunare ! Îți comanzi ce vrei , când vrei ! ➡️Susținere si îndrumare atât din partea mea cât și din partea companiei ! ➡️Îți poți dezvolta afacerea în 28 de țări din Europa! ⚠️Dacă te regăsești în descrierea mea , te rog să îmi lași un mesaj privat ! SUCCESUL E GARANTAT ! Lasă mesaj pe pagina mea de partener : https://www.facebook.com/Partener-Independent-Maria-Ic%C4%83-Compania-LR-Rom%C3%A2nia/

  • 71

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 13

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • 37

    Angajez operator calculator, secretara, contabil fără experiența, cunoștințe calculator

  • 4

    Restaurant MON PARIS, situat pe Bulevardul Dacia 62 este in cautare de 2 persoane pentru postul de RESPONSABIL LIVRARI, aceastea se vor ocupa de preluarea comenzilor prin intermediul tabletelor foodpanda si glovo, distribuirea acestora către livratori.Programul de lucru este de 2zile la muncă 2 zile libere.

  • 8

    Societate comerciala cu activitate in domeniul cadastru/topografie/GIS/inginerie angajeaza persoana cu aptitudini in domeniul tehnic/operare PC pentru pozitia de prelucrare date cadastrale/infiintare baze de date/editare harti si planuri. Pentru indeplinirea atributiilor postului sunt necesare cunostinte de utilizare MS OFFICE,AUTOCAD,ADOBE. Oferim salarizare initiala de 2000-3000 RON net,in functie de performante,cu posibilitati de crestere ulterioara, Anuntul de adreseaza persoanelor serioase,dinamice cu varsta peste 30 de ani. Asteptam CV pe adresa

  • Salveaza cautarea