Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Postul presupune activitati precum: -Să pregătești comenzile în Corel Draw. Dacă cunoști deja programul ai un avantaj, iar dacă nu, îl poți invăța repede Unele comenzi se editeaza si din Photoshop. -Să comunici cu clienții pe diverse căi de comunicare - WhatsApp, Facebook, Instagram, Mail -să ambalezi produsele pentru expediere Salar: 1800-2500 LEI ( fara bonus ) Venit in functie de experienta +Bonus in functie de performanta -program flexibil Sa aiba Cunostinte legate de CorelDraw sau Photoshop. Oferim training. ATENȚIE: -experiența în domeniu NU este obligatorie, asigurăm formarea în cadrul firmei -oferim și așteptăm seriozitate! -nu angajăm persoane part-time Poti trimite CV-ul pe [email protected] sau pe WhatsApp la .

  • Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Minimum 5 ani experienta profesionala, minim 2 ani experienta pe o poziție similara; Cunoastere avansata a pachetului Microsoft Office (in special Microsoft Excel); Cunostinte de contabilitate primara si operare programe de contabilitate; Cunostinte medii de limba engleza; Cunostinte corespondenta de afaceri, persoana amabila si diplomata, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial; Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita; Atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, initiativa, corectitudine si punctualitate; Persoana capabila sa lucreze individual dar si in echipa; Prestanta si profesionalism in relatia cu colegii si partenerii firmei; Persoana capabila sa isi organizeze propriile activitati precum si pe cele ale unei echipe; Permis auto categoria B. Descrierea postului: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile de intrare si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Opereaza documente interne: NIR-uri, bonuri de consum, note de productie, fise de magazie, etc Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei; Coordoneaza activitatea administrativa atat in ceea ce priveste sediul societatii cat si in ceea ce priveste propriul parc auto (urmarirea autorizatiilor de functionare, urmarire activitatea de PSI si protectia muncii, urmarire valabilitate polite de asigurare, valabilitate viniete, ITP, revizii auto, service, etc); Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii:

  • 5

    Candidatul ideal: - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, bune abilitati de organizare si planificare - Abilitati de operare MS Office, Internet - Experienta in domeniul transporturilui constituie un avantaj Descrierea jobului: - Comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie. - Sa preia comenzile zilnice de transport din partea clientilor sau furnizorilor - Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de transport si sa tina evidenta acestora in registrele companiei, in format electronic. - Sa organizeze transporturile in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei. - Sa optimizeze costurile legate de transport. - Pastrarea legaturii cu clientii companiei, preluarea, transmiterea si centralizarea comenzilor de transport - Organizarea si coordonarea activitatii zilnice pentru flota si contractele alocate - Optimizarea rutelor, comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor - Supravegherea completarii de catre conducatorii auto a documentelor de transport, verificarea si ordonarea acestora - Instruirea permanenta a conducatorilor auto cu privire la normele legale specifice activitatii si modul de completare si pastrare a documentelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Posibilitatea desfasurarii activitatii intr-un colectiv ambitios, in cadrul unei companii in continua crestere Descrierea companiei: Societate comerciala care activeaza in domeniul inchirierii si vanzarii de echipamente pentru constructii.

  • 1

    Techline Project Design cauta o colega pentru departamentul administrativ/contabilitate. Responsabilitati:lansare comenzi furnizori,urmărire comenzi,introducere date in programul de gestiune. Pentru mai multe detalii asteptam cv pe adresa de e mail Mai multe informatii la tel: Salariu atractiv. Punct de lucru Moara Vlasiei.

  • 1

    1 post ,persoana foarte calculată cu experienta in facturare si efectuarea NIR ,inventare gestionare stocuri ,etc Experienta minim 3 ani intrun post similar sau vânzări

  • 8

    Angajez secretar notarial, pentru redactare acte notariale, cu ajutorul meu, salariu lunar 4.000 lei net, disponibil imediat, dactilografiere rapidă, cunoștințe de operare în word și excel, program de lucru în zilele lucrătoare între orele 09,00-16,00 . CV-urile se depun la biroul notarului public Băieșan Gabriela, cu sediul în municipiul Hunedoara, str. Aurel Vlaicu nr.53A, județul Hunedoara. Telefon:

  • SC UBIQUE MANAGEMENT SERVICES SRL angajeaza pentru Sector 1, Bucuresti Operator introducere, validare si prelucrare date COR 413201 - LOCURI VACANTE: 1 - SALARIUL: 2550 lei brut/luna; - CONDITII DE ANGAJARE: 8 ore/zi, 40h/saptamana cu posibilitate ore sublimetare; - SERVICII MEDICALE: conform asigurarii medicale de stat; - CONCEDIU DE ODIHNA: 21 zile lucratoare/an; - ASIGURARE MEDICALA: pe toata durata contractului; - PERIOADA CONTRACTUALA: nedeterminata; - DATA INCEPERII CONTRACTULUI: convenita impreuna cu Angajatorul; - NIVELUL DE INSTRUIRE: 2 (studii medii); - LIMBA ENGLEZA: cunostinte medii (vorbit, citit, scris); - LOCUL DESFASURARII ACTIVITATII: Locul de munca organizat al angajatorului: Bucuresti, Sector 1 - DURATA DE VALABILITATE A OFERTEI: 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului; - CANDIDATURA: pe baza de Scrisoare de intentie si CV; - Pentru informatii suplimentare referitoare la trimiterea Scrisorii de intentie si CV-ului va rugam sa luati legatura cu persoana de contact Corina Voicu Director General

  • Caut un extra job. Doresc ca part time să activez in una din cele 4 menționate la titlu.Va mulțumesc!

  • 1

    Societate angajează Operator calculator Casier- POST PERMANENT, nu doar pe timp de vară Punctul de lucru se află la târgul de fructe și legume de pe varianta spre Ovidiu Nr depozit/stand 1. Salariu net este 3000 + carte de munca + transport *bonusuri în perioada sezonului estival Cerinte: - capacitate de lucru in echipa - rezistenta la munca - experienta in facturare și operare calculator - capacitate de relaționare cu clienții Pentru alte informații, contactați-ne telefonic CV-urile se trimit pe WhatsApp la tel. din anunt sau pe email [email protected]

  • 5

    Căutăm grafician calculator pentru executarea de stampile, lucrari de gravura computerizata laser, carti de vizita, copii xerox, etichete, anunturi de publicitate etc.,în magazinul din Timișoara, Piața Sfântu Gheorghe nr.4., în sistem part time sau full time. Candidatul ideal : cunoștințe bune de operare calculator ( CorelDraw constituie avantaj), seriozitate, corectitudine, spirit de echipă, comunicativitate, studii medii absolvite cu diplomă. CV-urile se depun la magazinul de "Ștampile" din Timișoara, Piața Sântu Gheorghe nr.4, sau online. www.kortner.ro

  • Cautam candidati: - dornici de munca - seriosi - experienta in domeniu nu este necesara (insa constituie un avantaj) - cunostinte operare calculator Se ofera: - Salariu motivant - Tichete de masă: 20 lei/zi lucrată; - Contract pe perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire - Program de lucru : L-V 8:00 16:30.

  • 4

    Compania NVENT HOFFMAN localizata in Parcul industrial Prejmer angajeaza: Operator introducere si validare date Cerinte: - cunostinte operare calculator (Microsoft Office); - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi; - seriozitate, stabilitate, dorinta de a invata si a se dezvolta constant; - atentie la detalii si adaptabilitate. Oferim: - un mediu placut de lucru, suport in adaptare si invatare; - pachet salarial atractiv in functie de experienta si postul ocupat (Salariu fix+tichete de masa+sporuri+bonus de performanta, prima de Paste si Craciun etc) Transportul este asigurat din Brasov si imprejurimi (Sacele, Prejmer, Intorsura Buzaului, Sf. Gheorghe etc) Programul de lucru: Luni-Vineri - 8h/zi. CV-urile se pot depune: - pe site; - la sediul companiei- Parc industrial Prejmer, str. Bruxelles, nr.4. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta telefonic la numarul ; Va asteptam in echipa noastra!

  • 17

    OLT-ALERT.RO angajează, pe perioadă nedeterminată, absolvenți de liceu sau facultate, șomeri, cu vârsta de până în 25 de ani pe posturi de redactori/reporteri. Condiții: • O bună stăpânire a limbii române • Cunoștințe de lucru la computer (programele cele mai uzuale) • Abilități jurnalistice, o bună comunicare, curiozitate despre ce se întâmplă în jur • Domiciliul în Slatina • Posesor de permis de conducere, categoria B Deși nu sunt condiții obligatorii, studiile și/sau practica în domeniul mass-media ar putea reprezenta un avantaj. Se oferă salariul minim pe economie, cu posibilitatea majorării, în funcție de performanțele profesionale. Trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail [email protected] sau la [email protected]

  • 7

    service auto angajeaza facturista / operator introducere date .pentru relatii programe gestiune(DataLight) Internet Browsing, MS Office

  • 1

    Rolul principal: Monitorizează procesul de achizitie si asigură optimizarea stocului si disponibilitatea continuă a materiei prime si a componentelor necesare pentru productia de vitrine si piese schimb, precum si a altor achizitii decise de companie. Responsabilitati: Raspunde de emiterea comenzilor pentru achizitii (altele decat materiile prime care intra in componenta vitrinelor) pe baza cererii departamentelor din fabrica precum si de mijloacele fixe; Intocmeste si planifica comenzile de materii prime pentru un grup dat de furnizori conform raportului MRP emis in sistemul ERP asigurandu-se de respectarea procedurilor companiei; Intocmeste si analizeaza previziunile de achizitii MRP pentru toti furnizorii pe baza planului de productie din sistem cu scopul de a respecta termenele de livrare agreeate cu furnizorii si a le permite acestora sa pregateasca la timp comenzile noastre; Asigura introducerea la timp a tuturor parametrilor logistici in sistemul ERP (pentru zona de aprovizionare) cu scopul de a optimiza operarea departamentului, a fi eliminate erorile si de a reduce intarzierile; Preia codurile noi create de departamentul tehnic pentru materiile prime si se asigura ca toate codurile existente au informatiile corect introduse in sistem; Comunică, administrează i urmareste plângerile adresate furnizorilor (preturi gresite, facturi incorecte, intarzieri in livrare, cantitati gresite, etc), pentru a îmbunătă i serviciile furnizate; Monitorizeaza permanent statusul comenzilor deschise, conform modificarilor planului de productie, concentrandu-se pe onorarea acestora la timp cu scopul de a reduce intarzierile sau a amanarii/anularii lor cand este cazul; Se asigura ca sunt respectate si intocmite toate documentele necesare procesului de achizitie, verifica acuratetea facturilor ce corespund comenzilor emise cu scopul de a reduce erorile de comanda sau de plata; Creaza si analizeaza rapoartele de stocuri generate de sistem pentru toate componentele de productie cu scopul de a urmari si mentine nivelul necesar al stocurilor; Urmareste emiterea facturii de stornare si se asigura ca marfa va fi livrata corect din punct de vedere cantitativ si calitativ; Mentine relatia cu furnizorii (interni, externi) prin intalniri regulate; Raspunde de plasarea comenzii ferme catre furnizor dupa ce in prealabil aceasta a fost aprobata de comitetul de achizitii al fabricii si se asigura ca marfa solicitata este livrata in timp util; Colaboreaza cu departamentul de logistica pentru a asigura transportul marfurilor solicitate, daca este cazul; Se asigura ca marfa livrata de catre furnizor in urma comenzii plasate indeplineste conditiile cerute din punct de vedere al cantitatii, pretului si al calitatii (in colaborare cu departamentele care au initiat cererea); Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre; Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre; Calificari si experienta necesara: Studii superioare, de preferat in domeniul tehnic/economic; Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie; Cunostinte sistem ERP modul de planificare materiale si achizitii; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Bune aptitudini de planificare si organizare; Cunostinte avansate de operare calculator: Microsoft Excel, Word, PowerPoint; Limba engleza - nivel mediu

  • 1

    Pastrarea zilnica a evidentelor si registrelor cerute de legislatia sanitar veterinara (conform Ord. 21/2018, Ord.75/2005., Ord.136/2006. ANSVSA etc). Raportari periodice cu diferite situatii ce tin de fluxul tehnologic de productie. Respectarea procedurilor de biosecuritate specifice domeniului de activitate. Realizarea cerintelor ce sunt prevazute in fisa postului. Persoana responsabila, pasionata de zootehnie si dornica sa lucreze intr-o ferma de pasari (G.O.C.). Punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate Cunostinte operare PC (pachet Office, avantaj constitue Microsoft Excel); Limba germana si engleza nivel mediu constituie avantaj; Persoana dinamica, organizata, capacitate de analiza, capacitate de comunicare, capacitate de lucru in echipa Atenție către detalii. Preferabil cu domiciliul pe o raza de 20 km a Localitatii Gurbediu Bihor. Salar motivant.

  • 1

    Compania Argo Security își mărește echipa! Angajam dispecer centru de alarma pe perioada nelimitata! Condiții excelente! Mulțumesc frumos!

  • 7

    Companie de paza și protecție își mărește echipa! Angajam operator dispecer supraveghere video! Multumesc frumos !

  • Salveaza cautarea