Operator Date Birou
Specificații
Descriere
Calitățile necesare pentru job:
Studii finalizate;
Capacitate de organizare și planificare a activităților zilnice;
Foarte bune cunoștințe de operare PC - pachet MC Office, Internet, E-mail;
Abilități de comunicare și spirit de lucru în echipă, abilitatea de a asimila rapid informații noi;
Aptitudini excelente de comunicare verbală și scrisă: capacitatea de a transmite informații în mod clar, eficient și diplomat;
Persoană dinamică și plină de inițiativă, atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat, care se poate adapta ușor în orice context și care acordă o atenție deosebită detaliilor;
Seriozitate, punctualitate, confidențialitate, competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților;
Experiență anterioară în management secretariat administrativ constituie un avantaj.
Descrierea postului:
Asigură evidența documentelor, gestionarea și organizarea corespondenței;
Preia apelurile telefonice și email-urile și le direcționează către echipele din teren manager;
Coordonează echipele de pe teren și asigură necesarul acestora pe perioada programului de lucru;
Tehnoredactează și completează documente (ordine de plată, oferte, foi de parcurs, etc.);
Comunică și păstrează legătura cu diverse instituții, cu clienții și furnizorii, atât telefonic cât și prin e-mail;
Elaborează, redactează și îndosariază documentele și situațiile cerute de conducere;
Organizează și realizează toate activitățile administrative și de secretariat.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, inclusiv bonusuri în funcție de performanțe;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei;
Mediu de lucru dinamic și susținător;
Training și resurse pentru a vă ajuta să aveți succes în carieră Romjob_1737036001
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!