Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Responsabil tehnic facturare și relații clienți - Tunari

Valabil din 08.10.2024 10:24:10
Specificații
Numele companiei
ABC Human Capital
Tip job
full time
Experienta
experienta 1-3 ani
Nivel de studii
absolvent
Limbi straine
Engleza
Carnet conducere
B
Locuri vacante
1
Descriere
ATRIBUTII:

Mentine evidenta documentelor de intrare iesire (comenzi de service, instiintari comenzi de reparatii revizii de la clienti, devize de lucru, bonuri de consum si facturi fiscale pe reparatiile, constatarile si reviziile executate de catre tehnicienii de service);
Intocmeste devize estimative si le transmite clientilor;
Intocmeste bonuri de consum pentru lucrarile de service functie de cerinte
Intocmeste facturi fiscale pe lucrarile devizelor, a constatarilor de service catre clienti si tine evidenta acestora
Trimite devizele si facturile fiscale la clienti prin mail dupa lucrarile executate sau prin curier rapid, functie de necesitatile cerute in relationarea client-firma angajatoare;
Tine evidenta intregii corespondente purtata cu clientii folosind formularul Programator lucrari si mail-ul;
Impreuna cu directorul de service programeaza lucrarile de service si le evidentiaza in programatorul de lucrari;
Deschide inchide comenzile in programul utilizat intern de companie;
Inmaneaza mecanicilor formularele ce formeaza dosarul interventie si verifica completarea acestora la finalizarea interventiei ;
Se ingrijeste din timp pentru ca magazia sa pregateasca piesele pentru reparatii, revizii si interventii la client astfel incat tehnicienii sa aiba doar de incarcat aceasta marfa in vederea plecarii la client, asigurand un flux de lucru fara timpi de asteptare din partea
tehnicienilor suplimentar.
Factureaza interventiile si expediaza facturile catre clienti, acolo unde este cazul ;
Se ingrijeste ca la intoarcerea tehnicienilor de pe teren sau atunci cand este cazul sa centralizeze noile comenzi de reparatii si revizii pentru a emite in cel mai scurt timp catre client devizele si ofertele cerute de catre acestia.
Urca valoarea prestatiilor posibile catre clienti pe SEAP(SICAP) acolo unde clientul o cere si are grija de preluarea acestor urcari sa fie preluate conform procedurii SEAP;
Transmite la clienti contractele de service in forma de draft fara drept de semnatura.

CERINTE

Studii superioare (de preferat inginer) sau medii (tehnician)
Experienta in domeniu
Engleza nivel mediu spre avansat
Operare PC : Microsoft Office, programme de facturare
Permis de conducere categoria B. Romjob_1728372799
Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică rapid
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ați atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;