Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Bucuresti Sector 4 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Operare documente

    Ofer servicii de contabilitate primara, operez facturile în programul Saga,ff întrare ieșire,registru de casa,emit facturile în Fgo,SoftPro,doresc colaborare remote,cer și ofer seriozitate,preturi accesibile

  • 6

    Angajam personal supraveghere video

    Angajam personal pentru monitorizarea derularii activitatii din punctele de lucru ale societatii prin utilizare sistem supraveghere video. Cerinte: - Cunostinte Microsoft Office, - Foarte bune abilitati de comunicare, - Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva, - Spirit de echipa, - Studii medii sau superioare.

  • 9

    secretar/operator calculator notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel

  • 4

    Office assistance

    Need english speaking Romanian girl for office in sec 04.. good salary with commission, 50 % work can be done in home

  • 1

    Angajam operator are pc

    Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4

  • 1

    Sc angajeaza functionar economic administrativ

    Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.

  • 1

    operator notarial

    Operator notarial Candidatul Ideal: - experiența recentă de minimum 1 an într-un birou notarial (perioadă efectivă, excluzând concediile) este OBLIGATORIE; - studii superioare (cele juridice constituie avantaj); - cunoștințe avansate de operare calculator (MS Office, Excel, baze de date) și bună viteză de tehnoredactare; - abilități foarte bune de comunicare cu publicul, orientare către nevoile clientului și amabilitate; - punctualitate, respectarea programului de lucru, a fișei postului, a regulamentului de ordine interioară și a confidențialității datelor de care ia cunoștință în timpul activității; - capacitate de organizare a muncii, responsabilitate, atenție la detalii; - loialitate și dorință de stabilitate într-un loc de muncă; - stare de sănătate bună (apt fizic și mental pentru desfășurarea activității specifice notariale) și lipsă antecedente penale; - DISPONIBILITATE pentru începerea activității începând cu data de 01.04.2024. Atribuțiile postului: - relaționarea cu clienții (informații primare, consultanță aplicată), față în față, telefonic și pe e-mail; - pregătirea documentației necesare întocmirii actelor notariale, potrivit specificului fiecăruia; calcul taxe, accesare ghiduri evaluare; - verificările prealabile și înscrierea ulterioară a actelor în Registrele notariale naționale (INFONOT) și evidențele ANCPI (inclusiv utilizare E-Terra); - tehnoredactarea proiectelor de acte notariale supuse ulterior verificării, completării si semnării de către notarul public; - înregistrarea actelor în registrele, opisurile si evidențele biroului; - întocmirea statisticii lunare; - operațiuni de arhivare a actelor notariale; - încasarea taxelor, completarea registrului de casă, comunicarea cu contabilul biroului. Beneficii pentru angajat: - stabilitate (contract de muncă pe durată nedeterminată, salariul asigurat indiferent de încasările biroului); salariul de început se va discuta cu ocazia interviului. - decontarea lunară a abonamentului de transport (metrou STB), posibilitatea altor bonusuri materiale sau prime oferite la aprecierea notarului public, în funcție de eficiența demonstrată și plusvaloarea adusă activității biroului; -un mediu de lucru curat și profesionist; posibilitatea de dezvoltare profesională personală odată cu creșterea activității biroului; Descrierea companiei: Birou individual notarial nou înființat, volum de muncă minim spre mediu. Sediu amplasat în zona centrală, ușor accesibil (la 1-2 minute de metrou și stații STB). Program de lucru cu publicul estimat: L-J 8,30-15,30; V 8,30-12,30. Dacă vă regăsiți în profilul candidatului descris mai sus și vreți să construim împreună o echipă, transmiteți un CV relevant și date de contact pe adresa de e-mail până la data de 01.03.2024.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-4
Salvează căutarea