Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Nivel de studii: Absolvent

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 16

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 5

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 2

    concurs ocupare post secretară

    Studii superioare filologie juridice economice, absolvite cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ acreditate în condițiile legii; Vechime în specialitatea postului minim 4 ani; Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat; Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office, etc); Să cunoască limba engleză la nivel minim B2, conform Common European Framework of Reference (CEFR) ; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Personalitate puternică, bine organizată; Abilități de comunicare, planificare și coordonare; Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii.

  • 2

    Angajam contabil - SC Agricol

    Angajăm un contabil pentru firma noastră de agricultura, dornic de a lucra și sociabil! Responsabilitățile includ gestionarea contabilității financiare, raportarea fiscală și colaborarea cu auditorii externi. Cerințe: experiență în contabilitate, cunoștințe solide în legislația fiscală și contabilă. Acceptăm tânăr ce a terminat studiile!!!

  • 43

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • 8

    Secretar si arhivar birou notarial (2 posturi disponibile)

    Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00

  • 8

    Office Manager

    Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc

  • 1

    Firma de transport angajeaza secretara

    Cerințe: Experienta nu este obligatorie! Studii superioare liceale; Cunostinte solide de Ms Office:Power Point,Word,Excel; Cunostinte bune de limba engleza ; Cunostinte contabilitate primara constituie un avantaj Condiții: Salariu atractiv; Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei; Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti. Responsabilități: Intocmirea de rapoarte,facturi si analize zilnice si lunare; Asigura activitatea administrativa, arhivarea si organizarea documentelor specifice; Reprezinta firma in relatia cu banca si cu alte institutii ale statului; Alte activitati administrative.

  • 6

    Funcționar administrativ

    Federația Columna SCOR caută să-și mărească echipa cu un funcționar administrativ. Candidatul ideal trebuie să aibă printre altele și următoarele calități: - energic - dornic să învețe lucruri noi - spirit de echipă - rezistență la stres - abilitatea de a lucra cu dead-line-uri - punctualitate - corectitudine - disponibilitate pentru deplasări Se oferă: Pachet salarial atractiv Program de lucru atractiv Alte beneficii care vor fi discutate în cadrul unui interviu preliminar Postul presupune: - Abilități de operare calculator - Abilități social-media Federația Columna SCOR este o organizație liberă, independentă care reunește în baza liberului consimțământ și fără nicio îngrădire salariați (funcționari publici și personal contractual) din cadrul instituțiilor publice centrale și locale, unităților de asistență socială, sau a entităților juridice înființate în subordinea structura instituțiilor publice, indiferent de profesie și fără deosebire de naționalitate, sex, vârstă, convingeri politice sau religioase. Federația Columna SCOR garantează și apără drepturile sindicale, libertatea de opinie a tuturor membrilor de sindicat, prevăzute de legislația națională și sau europeană și convențiile internaționale la care România este parte, precum și în Acordurile de muncă și Contractele colective de muncă având drept scop: Promovarea și apărarea demnității, a drepturilor și intereselor profesionale, economice, sociale, culturale și sportive ale membrilor săi; Negocierea și încheierea contractelor colective de muncă, cât și a acordurilor de muncă la nivel de unitate; Participarea la elaborarea și avizarea Regulamentelor de Ordine Interioară; Promovarea drepturilor salariaților referitoare la salariu, condiții de muncă, timp de muncă și odihnă, stabilitate în muncă; Participarea la elaborarea planurilor anuale de formare profesională; Participarea la îmbunătățirea condițiilor de muncă și de viață ale membrilor săi; Apărarea în fața conducerii instituției, a altor autorități publice, a instanțelor judecătorești, a organelor de jurisdicție, a drepturilor membrilor săi ce decurg din: legislația muncii, contractul individual de muncă, contractul colectiv de muncă, prin apărători proprii sau aleși; Întreprinderea oricărei acțiuni prevăzute de lege, formularea de acțiuni în justiție în numele membrilor săi.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Salvează căutarea