Anunțuri
Secretariat Nivel de studii: Calificat Experienta: Experienta 1-3 ani Tip job: Full time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Companie cu peste 40 de ani experiență în proiectarea și execuția instalațiilor de răcire, filtrare și tratare a apei, caută un Asistent manager dedicat și proactiv, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Responsabilități: - Contabilitate primară, înregistrarea documentelor justificative: NIR-uri, bonuri de consum, deconturi cheltuieli, registru de casă. - Preluarea apelurilor, a solicitărilor telefonice și a e-mailurilor, gestionarea corespondenței și al fluxului de documente. - Înregistrarea și arhivarea electronică a contractelor și a comenzilor - Organizarea protocolului, programarea întâlnirilor, întâmpinarea vizitatorilor - Suport pentru organizarea deplasărilor angajaților companiei - Organizarea expedierilor, gestionarea curierilor, preluarea coletelor sosite la adresa companiei - Păstrarea ordinii în spațiile de lucru și coordonarea cu serviciul de curățenie - Evidența termenilor de scadență pentru asigurări auto, rovignete, autorizări personal tehnic Cerințe: - Studii medii superioare absolvite cu diplomă de bacalaureat licență - 2-3 ani experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj - Abilități bune de comunicare și organizare - Cunoștințe de contabilitate primară - Cunoștințe limba engleză - Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactivă, flexibilitate și abilități de rezolvare a problemelor Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masă) - Locație: Sector 3, București lângă București Mall. Persoanele interesate le rugăm să trimită CV-ul cu poză prin platformă(Aplică rapid mesaj) sau la adresa de e-mail: