Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Disponibil din: 2021-04-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Asistenta personala manager

    Manager regional angajeaza asistenta personala manager part full time pentru activitate office. Cerintele postului sunt legate de intocmirea documentelor. Experienta nu este necesara. Caracteristici Pot aplica studenti: da Se cauta o persoana ambitioasa , comunicativa, prezentabila. Pachetul salarial este format din: Salariu fix, bonuri de masa, asigurare medicala, decont transport, reduceri in retea. Contact pe whatsapp. Postul este disponibil imediat

  • Asistent manager

    DescriereCerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea in tara si strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - pastreaza documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de siguranta; - posibil permis de conducere tip B . Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail.

  • 1

    Angajam Asistent Manager

    Post de birou,cunostinte de calculator,office,cunistinte de secretariat,sediul in Ploiesti.

  • 9

    Super Job 3-4 ore Asistentă Manager

    Atenție!!! SUPER JOB SUPER PROGRAM ASISTENTĂ MANAGER (18-35 ANI) ,CU ASPECT PLĂCUT. ESTE UN JOB SIMPLU ȘI PLĂCUT NU NECESITĂ STUDII SAU EXPERIENȚĂ PROGRAM 3-4 ORE ZI SALARIUL 2.000-3.000 LEI SARCINI-NOTAREA ACTIVITĂȚILOR ZILNICE, FACTURI SIMPLE , PLATĂ FACTURI ETC SARCINILE SUNT SIMPLE ȘI SE POT ÎNVĂȚA UȘOR. NECESITĂ ANUMITE DEPLASĂRI LA LICITAȚII.

  • 8

    Asistenta manager 3-4 ore pe zi 2500-3000lei

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-35 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.500-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU(notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc...) și care vă deschide noi orizonturi. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI O SCURTĂ DESCRIERE PE WAPP la nr. și vă vom programa la un interviu

  • 3

    personal administrativ

    DORIM O DNA PENTRU MUNCA LA BIROU

  • 1

    Disponibil online

    Angajez asistent manager

    Candidatul ideal:  Persoana potrivita pentru noi isi doreste sa activeze in domeniul Estetic, este comunicativa, proactiva si sociabila.  Vorbeste frumos si isi impune cu usurinta punctul de vedere deoarece ii plac interactiunile cu oamenii. Avem incredere sa-i delegam responsabilitati pentru ca stim ca le va indeplini la timp.  Pretuieste punctualitatea si o impune cu tact si diplomatie colaboratorilor.  Este vesela si optimista pentru ca se bucura de un mediu de lucru placut, in care se dezvolta. Ii este usor sa trimita diverse corespondente solicitari oferte, deoarece se exprima corect in scris si foloseste rapid si eficient calculatorul. Scopul pozitiei:  Organizarea, coordonarea si raspunderea fata de activitatea de livrare a serviciilor conform standardelor de calitate ale centrului.  Sarcini si responsabilitati:  realizeaza activitati specifice receptiei cum ar fi: preluarea clientilor, efectuarea programarilor, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei si gestionarea redirectionarea acestora realizeaza sarcini administrative: fisa clientului, documentele centrului, casa de marcat, facturare, diverse evidente de cheltuieli consumuri (de natura operationala) realizeaza comenzi de produse si intocmeste nir-uri contabilitate primara minimala Beneficii:  pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante acces la terapiile centrului training de specialitate suportate de catre angajator mediu de lucru placut Chic Salon Izvor by BeautyOne este o locatie premium amplasata in apropierea statie de metru Izvor, un centru de excelenta in estetica faciala si corporala. Oferim cele mai eficiente si moderne tratamente non-invazive, cu echipamente de ultima generatie, pentru remodelare corporala, estetica faciala avansata si epilare definitiva laser, coafor & mani-pedi. www.chicsalon.ro Madalina Draghia

  • 1

    Sc romfordex internional

    SC ROMFORDEX INTERNIONAL SRL Angajeaza ; Asistent manager.birou vânzări-achizitii,comenzi Operator SEAP pentru achiziții publice

  • Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 6

    Recepție- coordonare activitate

    Suntem Simple Smile clinica stomatologica din Buzau. Cautam un Coordonator de Clinica care sa sustina activitatea medicala cu eficienta, flexibilitate, siguranta si integritate. Care este profilul tau: Experienta in coordonare de echipe (indiferent de domeniu) Experienta in gestionarea relatiilor cu clientii Experienta in gestionarea fluxului operational din cadrul unei companii Cunostinte financiare Capacitatea de solutionare a situatiilor complexe Inteligenta emotionala si relationala Gandire critica si gandire strategica Grad ridicat de autonomie profesionala, proactivitate, initiativa Disponibilitate de invatare continua Excelente abilitati administrative, de organizare, prioritizare si planificare Care sunt responsabilitatile tale: Comunica si implementeaza la nivelul echipei sale obiectivele strategice si operationale stabilite de conducerea companiei; Monitorizeaza gradul de realizare a obiectivelor dupa indicatori specifici stabiliti Raspunde de utilizarea optima a resurselor financiare, logistice si tehnice Raspunde de organizarea generala a activitatilor si se asigura ca fluxul operational este respectat si are rezultate optime Propune si implementeaza masuri de imbunatatire a procedurilor si fluxurilor de lucru Intocmeste rapoarte de activitate si diferite situatii solicitate de management, propunand planuri de actiune si strategii de dezvoltare Realizeaza rapoartele financiare periodice, incaseaza contravaloarea serviciilor oferite, intocmeste registrul de casa , indicatori de performanta Se ocupă de administrarea activitatilor: planificarea programarilor, planificarea concediilor, completarea anumitor documente legale, preluarea comenzilor Desfasoara actiunile necesare pentru sustinerea strategiilor de marketing intern si extern Se implica in consilierea clientilor Centralizeaza comenzile lunare, monitorizand consumurile si participand la autorizarea cheltuielilor si incadrarea lor in bugetele estimate Supervizeaza utilizarea si intretinerea consumabilelor, obiectelor de inventar si echipamentelor Asigura respectarea normelor si procedurilor interne de functionare a echipei, a legislatiei in vigoare Participa la procesul de recrutare si selectie a personalului Monitorizeaza modul de indeplinire a responsabilitatilor ce revin fiecarui angajat si intervine atunci, cand este cazul si se asigura ca indicatorii de performanta sunt indepliniti Colecteaza feedback-ul de la clienti si colaboratori pentru insertia lui in dezvoltarea organizatiei Asigura buna comunicare in cadrul clinicii si un cadru optim colaborativ propice dezvoltarii personale si profesionale Mediaza situatiile conflictuale aparute in relatie interpersonale si identifica solutii de gestionare a crizelor; Asigura respectarea valorilor companiei la nivel de comportamente si atitudini

  • 6

    cau un-o asistent-a un-o secretar-a online, freelancer, imp. limba romana, germana si engleza

    buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 2

    Angajam asistent manager

    Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa

  • 3

    Societate de avocati cauta persoana pentru call center

    Societate de avocati cauta persoana pentru call center cu experienta in domeniu. Program 9-18 L-V salariul este de 4000 de lei net. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv pe whatsapp la numarul de telefon : . Societatea se afla in sectorul 2 zona Calea Mosilor intersectie cu Eminescu.

  • 3

    KAREOL SERV angajeaza pentru birou domeniul tehnic, SIGHETU MARMATIEI

    KAREOL SERV CONSTRUCT angajeaza pentru birou Sighetu Marmatiei, persoana cu cunostinte in domeniul tehnic al gazelor naturale, emitere facturi, abilitati bune de operare PC, intocmire contracte si documentatie tehnica in domeniu. CV-urile se depun pe adresa de e-mail:

  • 1

    Disponibil online

    Asistent manager- Secretariat, Agentie imobiliara salariu bonusuri 4.500 lei

    Asistent manager, Secretariat Angajare Daryan Imobiliare Residence. Noul nostru coleg ar trebui sa aiba abilitati excelente de comunicare si organizare, gestionarea relatiilor cu clientii prin telefon si capacitate de munca sporita, eficienta. De asemenea, am aprecia calitati precum responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva, dar si abilitati de munca in echipa. Ce va presupune activitatea ta? - analizezi piata imobiliara, respectiv cererea si oferta existente; - asiguri consultanta imobiliara clientilor; - identifici nevoile clientilor si le prezinti cele mai potrivite oferte; - ajuti la optimizarea si la finalizarea tranzactiilor imobiliare; - sprijinire si intermediere a procesului de vanzare cumparare inchiriere; - dezvoltarea portofoliului companiei; Beneficii - oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si muncitoare. - training in cadrul caruia te invatam tot ce trebuie sa stii. - echipa de profesionisti care cauta mereu sa se dezvolte si sa exceleze. Pentru toate informatiile si stabilirea unei intalniri asteptam sa ne contactati la numerele de telefon afisate. Va multumim. Beneficii: salariul net 4.500 RON in primele luni. Telefon mobil, PC (calculator), birou, masina de serviciu, program fix de luni pana vineri 8 ore pe zi, de la 10.00-18.00. Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Tel. Nicusor Decuseara

  • 12

    Angajare

    Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate

  • 12

    Cautam colaboratori in domeniul imobiliar

    Agentie imobiliara Sc.PROFI IMOBILIARE GROUP Srl Bulevardul Revolutiei 65, ap.2, Arad, web profiimobiliare.ro, caută colaboratori in domeniul Imobiliar. Conditiile ce se oferă : -Procent atractiv intre 30-50% -Conditii foarte bune într-un ambient plăcut si o locație buna pe Bulevardul Revolutiei, birouri bine dotate Cerinte: - program de la 9-18 -Cunostinte PC, abilitati in folmurare-redactare oferte -abilitati in vănzări si de comunicare cu clientii -perseverenta si seriozitate -targhet 1 oferta/ zi Daca esti interesat de acest job trimite-ne CV-ul tau pe mail, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp, telefon 0722273759 sau 0752113316 o f f i c e @ p r o f i i m o b i l i a r e . r o Multumim!

  • 1

    Disponibil online

    Manager transport marfa (PDM), Manager transport persoane (PDP), Manager TAXI/Regim inchiriere

    Detin certificat de competenta profesionala manager transport marfa (PDM), persoane (PDP) si TAXI/Regim inchiriere(BOLT, UBER), cu experienta in domeniu. Doar part-time, de la distanta. Cunosc engleza si germana, scris si vorbit, nivel avansat, atestate. Detin cunostinte de utilizare a calculatorului, atestat. Detin permis de conducere categoria B. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati! 0 .7 .3 .6 .4 .7 .7 .9 .1 .3

  • 5

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

Salvează căutarea