Angajam asistent manager
Specificații
Descriere
CAUTAM,
Asistent manager
Responsabilitati:
- abilitati de comunicare si ralationare cu clientii;
- atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii;
- face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu;
- evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si
incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia;
- intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii;
- activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc;
- atenta la detalii.
Cerințe:
- Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj
- Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani;
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook);
- Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare;
- Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila;
- Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă;
- Organizator foarte bun;
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!