Angajam secretara
Specificații
Descriere
Candidatul ideal este o persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă și prietenoasă.
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv,
Oportunităţi de carieră corespunzătoare succesului tău profesional și posibilități de promovare;
Program de lucru, la birou, de luni până vineri;
Responsabilități:
Organizarea și asigurarea necesarului pentru protocol;
Asigurarea necesarului de instrumente de lucru (rechizite, echipamente, etc.) pentru personalul companiei;
Evidența, organizarea și gestionarea documentelor societății;
Redactarea diferitelor documente solicitate de conducere;
Intocmirea tabelelor de evidență;
Sortarea și înregistrarea corespondenței în registru de întrări-ieșiri;
Transmiterea documentelor prin poștă e-mail;
Asigurarea suportului administrativ pentru celelalte departamente ale firmei;
Indeplinirea zilnică a activităților de secretariat.
Cerințe:
Abilități operare PC (Microsoft Office);
Abilități de comunicare, planificare și organizare;
Atenție la detalii, implicare și răbdare;
Atitudine pozitivă și proactivă;
Permisul de conducere cat.B reprezintă un avantaj;
Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă da, trimite acum CV-ul tău și vei fi contactat telefonic ulterior de către noi. Romjob_1730902456
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!