Assistant manager | Office Tasks

Specificatii
Descriere
Responsabilitati:
Vei introduce date in tabele, vei optimiza fluxul de lucru si informatii din cadrul companiei, vei mentine legatura prin email dar si telefonic cu partenerii, vei întocmi facturi simple si vei face deconturi.
Indosariere si arhivarea contractelor si facturilor din partea partenerilor, clientilor și a celorlalti angajati
Vei asigurara protocolul in cadrul intalnirilor la birou
Vei face rezervari avion, camere hotel, autoturisme pentru deplasarile colegilor in tara si strainatate
Cerinte:
Cunoștințe contabilitate primară - deconturi, cunoașterea platformei Smart Bill pentru intocmirea facturilor simple si a aplicatiei BTUltra
Reprezinta un avantaj daca ai mai lucrat pe platforma Bursa de Transport - operatiunile sunt foarte simple si pot fi invatate foarte usor
Cunoștințe medii Office redactarea si formatarea unui document, creare tabele, sortare date, funcții și pivoți de bază pentru diverse calcule matematice simple
Limba engleză fluent obligatoriu, scris și vorbit vei comunica zilnic prin email și telefonic cu partenerii noștri
// Munca se desfășoară la sediul nostru din București, sector 4 (zona Tineretului), program luni-vineri 9: min pauză)
// Se decontează transportul - abonament metrou / alte mijloace de transport în comun