Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Bucuresti

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Angajez secretara

    Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri cu o activitate intensa in 2domenii angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 8500 RON lunar plus alte bonusuri. Se cere discretie maxima și confidențialitate.Domiciliul permanent București, studii medii, aspect fizic plăcut și ingrijit, discretie maxima, vârstă maxima 55 ani,se pune la dispoziție mașină și sofer personal.

  • asistent manager

    firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron

  • Asistenta receptie

    Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.

  • Tânără curățenie firma 5000 Ron

    Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.

  • 10

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

  • 59

    responsabil recepție clinica medicala

    Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.

  • 3

    Operator pc Asistent manager

    Descriere Descriere -Activitatea se va desfasura la sediul biroului. -Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional -Capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor, adaptabilitate, eficienta; - Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate; - Atentie sporita la detalii - Cofidentialitate. P

  • 15

    Angajam receptioneră-casieră

    Bucuresti zonele: Drumul Taberei, Dorobanți, Obor și Olteniței. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului

  • Asistent Manager

    SC Signalteam este o companie dinamica si in crestere, care activeaza in domeniul telecomunicatii. Cautam persoana talentata si motivata pentru a se alatura echipei noastre in functia de Asistent Manager pentru punctul de lucru din Bucuresti. Responsabilitati: - Sprijinirea Managerului in gestionarea echipei si a activitatilor zilnice - Ofera suport administrativ in proiectele derulate - Tine evidenta contractelor si a facturilor - Intocmeste documente administrative - Tine evidenta fiselor de aptitudini - Tine evidenta necesarului de echipamente de protectie folosite de fiecare angajat Cerinte : - Abilitati de a organiza si prioritiza sarcinile - Spirit de echipa si abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de lucru cu PC-ul (cunostinte de baza Microsoft Office) Oferim : - Salariu competitiv - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru placut si dinamic Daca esti o persoana motivata, cu abilitati excelente de organizare si comunicare si doresti sa te alaturi unei echipe dinamice si in plina crestere in domeniul telecomunicatii, te invit sa aplici pentru aceasta pozitie. Oportunitatile de cariera te asteapta la Signalteam.

  • 6

    Angajam

    Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:

  • 35

    SUPER JOB FARA EXPERIENȚĂ ASISTENTĂ MANAGER 3-4ore 2500-3000 lei sector 6

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.500-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU(notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc...) și care vă deschide noi orizonturi. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI O SCURTĂ DESCRIERE PE WAPP la nr. și vă vom programa la un interviu

  • 8

    Asistenta manager 3-4 ore pe zi 2500-3000lei

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-35 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.500-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU(notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc...) și care vă deschide noi orizonturi. Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI O SCURTĂ DESCRIERE PE WAPP la nr. și vă vom programa la un interviu

  • 9

    Super Job 3-4 ore Asistentă Manager

    Atenție!!! SUPER JOB SUPER PROGRAM ASISTENTĂ MANAGER (18-35 ANI) ,CU ASPECT PLĂCUT. ESTE UN JOB SIMPLU ȘI PLĂCUT NU NECESITĂ STUDII SAU EXPERIENȚĂ PROGRAM 3-4 ORE ZI SALARIUL 2.000-3.000 LEI SARCINI-NOTAREA ACTIVITĂȚILOR ZILNICE, FACTURI SIMPLE , PLATĂ FACTURI ETC SARCINILE SUNT SIMPLE ȘI SE POT ÎNVĂȚA UȘOR. NECESITĂ ANUMITE DEPLASĂRI LA LICITAȚII.

  • Asistant Manager Secretara

    studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.

  • Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • 3

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

  • 1

    secretar/tehnoredactor notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea