Anunturi
Secretariat Galati Galati-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Suntem în căutarea unei persoane talentate și motivate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de cosmeticiană(tehnician epilare laser)cu responsabilități suplimentare de secretariat. Dacă ai o atitudine pozitivă, pasiune pentru frumusețe și abilități administrative, te invităm să aplici pentru acest rol unic!
-
9
Căutăm secretară pentru a se alătura echipei noastre într-o firmă specializată în alpinism utilitar(Galati).Candidatul ideal trebuie să fie organizat, comunicativ și să aibă cunoștințe de operare a calculatorului( printre altele și FGO) Responsabilitățile vor include, dar nu se vor limita la: gestionarea documentelor administrative și a corespondenței, programarea întâlnirilor și a lucrărilor de teren, efectuarea plăților și a altor sarcini administrative. Cerințe: Abilități de comunicare și organizare Cunoștințe de operare a calculatorului Experiență anterioară în poziții similare (reprezintă un avantaj)
-
20
Angajam secretara buna cunoscatoare a limbii romane, cumostinte pc.
-
Recrutăm pentru clientul nostru, o companie din industria navală o persoane care să întregească echipa de recepționeri de la biroul aflat la intrarea clădirii administrative. Obiectivul va fi orientat în două direcții: - extern, fiind interfața companiei pentru toți vizitatorii, fiind responsabil/ a pentru prima impresie a acestora; - intern - vei avea grijă de agenda clienților interni - externi, desfășurând activități de rezervare mijloace de transport, cazare, masă, pentru deplasările interne si externe ale angajaților din diverse departamente Responsabilități Întâmpinarea și primirea oaspeților; Primirea corespondenței si distribuirea acesteia; Verificarea, sortarea și expedierea e-mail-urilor; Preluarea, filtrarea și direcționarea apelurilor telefonice; Îndeplinirea formalităților referitoare la parcul auto al companiei(verificare disponibilitate mașină, predare chei, preluare chei și completare în registrul de evidență al deplasărilor); Organizarea delegațiilor naționale și internaționale din punct de vedere al asigurării mijloacelor de transport, cazare și masă atât pentru clienți interni(colegi din diverse departamente), cât și pentru clienți externi (vizitatori ai companiei), intr-un mod eficient; Gestionarea schimbarilor urgente/ anularilor intr-un mod profesional si calm; Înregistrarea de solicitări de materiale în sistemul de tip ERP IFS; Centralizarea și depunerea documentelor necesar a fi transmise prin serviciul de curierat pus la dispoziție de Posta Română, ori de cate ori este necesar; Prelucrarea facturilor emise de furnizori, în legatură cu serviciile care intră în atribuții(servicii de cazare, transport, masa etc.) prin introducerea lor în sistemul IFS, împărțirea pe centre de cost etc. Respectarea tuturor procedurilor și instrucțiunilor de lucru emise în cadrul societății; Colaborarea in vederea inregistrarilor corespunzatoare, cu celelalte departamente din companie; Profilul candidatului ideal: Abilități bune de comunicare Planificare și organizare Orientare spre soluții Sociabilitate Abilități de ascultare activă Atitudine pozitivă Abilitate de a lucra sub presiune, cu termene limită și în ritm alert. Cerinte: Studii medii/ superioare - reprezintă un avantaj; 1-3 ani de experiență în activități administrative/ de secretariat; Cunoștințe la nivel mediu ale aplicațiilor MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.); Cunoștințe avansate de limba Engleză, vorbire, citire și scriere; Capacitate de lucru autonom.
-
12
Suntem o societe comerciala in plin proces de dezvoltare si ne dorim alaturi de noi, colegi electricieni,( salariu de la 4500 lei ) Experienta in executie bransamente si instalatii electrice constituie avantaj. Profilul canditatului : Experienta dovedita - cu un bagaj de cunostinte specifice corespunzator domeniului de activitate. Usurinta in interpretarea si punerea in practica a solutiilor tehnice mentionate in ATR si/sau Proiecte tehnice. Experienta in executie pe baza de antemasuratori, scheme monofilare, planse desenate cu un pronuntat caracter tehnic. Studii de specialitate profil electric Disponibili sa invete, sa se autoperfectioneze continuu, sa vina cu propuneri de imbunatatire a activitatii. Persoane organizate, perseverente, implicate, oneste, sincere, cu respect pentru management si pentru colegi ! Cv-urile cu foto, le puteti incarca la sectiunea mesaje in aceasta platforma ! CV- urile persoanelor selectate vor trece la faza urmatoare a recrutarii, invitatia la interviu ! Va uram succes si abia asteptam sa va cunoastem Tel. contact
-
16
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
- Salveaza cautarea