Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Sibiu Sibiu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ai Dori sa primesti reduceri CASH la cumpărături?ex:cumpărături kaufland,carrefour...Etc..atât produse alimentare cat si nealimentare,peste tot unde calatoresti? Inscrie-te aici ➡️➡️ https://cbw.to/e3f4ub Apoi in privat iti voi da mai multe detalii Scrieti pe mail

  • Angajăm o persoană cu cunoștințe de contabilitate primară, editare Pc, permis de conducere. Informatii email

  • Cerinte - Experienta in coordonarea unui parc auto - Cunostinte tehnice in domeniu - Cunoasterea legislatiei specifice domeniului transporturilor de marfa - Cunostinte de baza in operare PC - Loial, flexibil, capacitate de comunicare si organizare, spirit de echipa Responsabilitati - Coordoneaza activitatea biroului auto local - Monitorizeaza activitatea zilnica prin intocmirea FAZ-lor - Verifica documentele specifice (rute de transport, foi de parcurs, bonuri de combustibil, diagrame) - Mentine relatia cu RAR, ARR, AND, UNTRR, companii de asigurari, firme de leasing - Pastreaza evidenta ITP-lor, rovignete, soferi, etc. - Supravegheaza, verifica si coordoneaza intreaga activitate de intretinere si reparatii auto Alte informatii - Pachet motivational atractiv - Posibilitati de afirmare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru profesionist Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale.

  • Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare in comert - Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic; - Cunostinte avansate de operare PC si contabilitate - cunoasterea softului WinMentor e un avantaj - Orientare catre client - Empatie, pozitivism si abilitati de motivare a echipei Descrierea jobului - Gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde; - Organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia; - Ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie; - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a showroom-ului; - Supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice; - Reprezinta firma in fata autoritatilor locale. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Salveaza cautarea