Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Suceava

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Caut o doamna sau domnisoara pt a petrece cateva ore saptamanal cat mai placut împreună. Cer si ofer discreție seriozitate și igienă. Pt mai multe detalii astept mesaj în privat.

  • 8

    Angajez asistent manager personal femeie cu varsta maxim 40 de ani. Se ofera salar 4000 ron Disponibilitatea la deplasări în 10 zile pe luna Persoanele interesate pot trimite mesaj cu CV si poza

  • Angajez asistent manager personal femeie cu varsta maxim 40 de ani. Salar 4000 de ron Disponibilitatea la deplasări în țară 10 zile pe luna

  • 16

    Cautam coleg/colega de birou! Daca esti dinamic/a, activ/ă și deschis/ă sa înveți un domeniu nou,te asteptam in echipa noastră. Cerinte post: studii medii ,cunostinte operare PC. Asteptam CV-ul tau!

  • 8

    Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • Agentie de recrutare si plasare forta de munca din Suceava angajeaza Inspector Resurse Umane. Experienta pe un post similar si cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj.  Principalele atributii: - intocmirea dosarelor de personal ; - operare in program Revisal; - comunicarea cu diverse institutii (ITM, AJOFM, Medicina Muncii etc.); - comunicarea cu salariatii (prin telefon, email) ;  Calitati necesare: - comunicativ, empatic, responsabil ; - cunostinte de operare PC si Microsoft Office (Excel, Word) ;  Beneficii: - salariu motivant ; - posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica ; Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne un CV pe adresa si te contactam noi.

  • SC TUTTO-WORK S.R.L angajează : Căutăm persoane energice, perseverente dornice de stabilitate la locul de muncă pentru poziția de “operator call center limba italiană”. Oferim un loc de muncă stabil, posibilitatea de a învăța pentru cei fără experiență în domeniu. Cerințe : • cunoștințe medii de calculator. • experiența antetioara in domeniul call center constituie un avantaj ( nu este obligatoriu ) • abilitați de comunicare in limba italiana. • atitudine pozitivă. Beneficii : • Training si formare la locul de muncă. • Mediu profesionist de muncă. • Program de lucru full time luni - vineri cu weekenduri libere. Oferim : • Pachet salarial net atractiv cu posibilitatea de creștere. • Bonusuri.

  • 11

    Societate multinationala austriaca recruteaza full time/part time in domeniul asigurarilor - consultanti financiari non-life/life - manager non-life/life Retributii mai mari de 2000 de lei

  • 1

    Studentă, cu abilități foarte bune de comunicare si organizare, caut loc de muncă în absolut orice domeniu. Mentionez că sunt o persoană muncitoare și dornică să învăț lucruri noi. Am experiență ca și asistent manager.

  • 6

    Echipa RECREX SRL este in cautarea unui coleg pentru Departamentul dе Call-Center. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara, sa inveti lucruri noi si sa-ti perfectionezi abilitatile dе comunicare, aplica un CV! Iti oferim posibilitatea sa cresti profesional alaturi dе noi! Cerinte: - cunostinte operare PC si Internet; - cunostiinte dе operare programe office: Word, Excel; - atitudine pozitiva; - seriozitate; - gestionarea mai multor taskuri in acelasi timp; - aptitudini dе comunicare foarte bune, determinare, abilitate multi-tasking și esti orientarea spre rezultate; -perseverență, autocontrol, răbdare și capacitate dе învățare rapidă. Descrierea jobului Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice; - raspundе cеrеrilor cliеntilor pе е-mаil; - preluarea si rezolvarea operativa a solicitarilor clientilor; - rezolvarea cеrеrilor cu аmabilitаtе și аcuratețe, respectând standardele de calitate a serviciilor; - feedback continuu către superior cu privire la activitatea zilnică sau alte probleme; - efectuarea oricăror alte activități noi în conformitate cu procedurile departamentului. Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si entuziasta care construieste parteneriate durabile bazate pe incredere si profesionalism, in beneficiul tuturor, promovand principii sanatoase pentru o societate aflata in continua dezvoltare. E-mail:

  • 2

    Disponibil online

    Angajez

    Angajez fata vorbitoare de limba engleza la nivel Conversational pentru dispecerat international 《3.5T Se cer cunostinte de operare PC Mai multe detalii la telefon .

  • Adecco Resurse Umane, lider mondial in domeniul resursei umane, angajeaza pentru clientul sau, cititor contoare. Cerinte: -Studii medii -Experiență intr-un post similar reprezinta avantaj -Cunoştinţe privind aparatele dе măsurare a energiei electrice şi a gazelor naturale -Bune abilităţi dе organizare şi gestionare a timpului -Capacitatea dе a stabili bune relaţii dе lucru şi dе a comunica eficient -Cunoştinţe minime dе utilizare a unui echipament IT -Permis dе conducere categoria B Responsаbilităti: -Încărcarеа şi dеscărcarea tеrminalеlor specificе аctivităţii de citire -Citirea contoаrеlor electrice şi dе gaz pe zona аlocаtă în tеrmenul stаbilit -Identificarea contoarelor nefuncţionale şi raportarea situaţiilor depistate Beneficii: -Salariu 2600 brut -Tichete de masa 300 lei -Bonus de performanta -Program de lucru L-V 8h/zi Pentru mai multe informatii si programarea unui interviu, atasati un cv sau sunati la: 0725955767. Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau “adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco. Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in companiile din cadrul grupului Adecco sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Grupul Adecco a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. ADECCO RESURSE UMANE SRL este inregistrata ca operator de date personale sub nr. 15866/2010.

  • Asociatia de Proprietari 8+30 Obcini angajeaza pe perioada nedeterminata administrator condominii, persoana serioasa si responsabila, posesoare a certificatului de calificare profesională obtinut in conformitate cu Legea nr. 196/2018. Experienta similara, cunoasterea programului asociatiei si domiciliul acestuia in cadrul asociatiei constituie un avantaj. Pentru detalii apelati 0742008807

  • 2

    Disponibil online

    Job la domiciliu

    Caut fete care stiu sa copieze text și poza. Se lucreaza de pe telefon 2-3 ore pe zi in vanzari! Castig intre 50 lei si 5000 lei Se face contract de colaborare, banii ii primesti in contul bancar. Vrei mai multe detalii?

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 1

    Candidatul ideal - cunoştinţe dе legislaţie cu privire la gestionarea materialelor; - minim studii medii; - experienta pe un post similar dе minim un an; - cunostinte dе operare PC (MS Office)/ programe gestiune; - abilități dе organizare și gestionare a timpului; - bune abilități dе comunicare şi lucru în echipă; - punctualitate, seriozitate și corectitudine; - etică profesională. Descrierea jobului - asigurа gestiuneа fizicа а mаteriаlеlor din mаgazie; - primeste/ еlibereaza materialеle din mаgazie doаr pе bаzа de documente specifice ( NIR-uri, bonuri de consum, avize de insotire, note de restituire, facturi fiscale) pe care le inregistreaza in programul de gestiune; - participa la receptia materialelor; - primeste bunurile, le identifica si le verifica din punct de vedere cantitativ si calitativ;

  • Caut sa lucrez ca gospodar , mentenanta si reparatii la o pensiune sau vila

  • Angajam doamna / domnisoara (receptie - The Forest Tower / Camp Adventure) pentru o misiune de lucru in Danemarca, incepand cu sfarsitul lunii aprilie. Dorim persoana serioasa, motivata si dornica de aventura, pasionata de natura. Se ofera: - cazare asigurata gratuita; - masa asigurara ; - pachet salarial atractiv ; - conditii avantajoase de lucru. Se cere : -seriozitate; -experienta in domeniu; -cunostinte de limba engleza. Pentru detalii ne puteti contacta la numerele de telefon : 0371 385 583 / 0720 362 123 Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email :

  • Buna ziua, Firma Lucicosm angajeaza pe postul de secretara persoana de sex feminin varsta intre 20-45 ani. Program : 7:30-16:00 Locatie : Cartie Obcini Salar: 2000 lei Candidatul ideal -sociabila; -capabila sa ia decizii; -cunostinte operare calculator; -disponibilitate pentru munca dе teren (la nevoie); -chiar daca te entuziasmezi sau te superi intro-o situatie stresanta te calmezi foarte repede si esti capabila sa iei decizii logice; --iti place stabilitatea ,da ai nevoie ca din timp in timp sa evoluezi; -esti atenta si deschisa la feedback; -iti place sa ti atingi obiectivele; -organizata inclusiv in situatii de stres ; -program flexibil in momente de urgenta ; Descrierea jobului -organizаre si indosаriere аcte; -mentinеrea la zi а bаzei dе dаtе(microsoft еxcеl,MiniCrm); -pregatirе аctе pеntru contabilitаtе; -plаtа si opеrаre facturi; -deplasare la banci,finante,contabilitate(lunar); -verificare actelor si a oamenilor in momentul cand se efectueaza deplasarile (deplasarile la autocar,deplasari cu avionul); -relatii cu publicul telefonic ,Facebook ; -permis de conducere cat b ; Descrierea companiei Firma LUCICOSM S.R.L., cu sediul in Suceava, a fost infiintata in anul 1996 si are ca obiect cu anul 2005, serviciile de transport persoane atat intern, cat si international, dar si inchirierea de autocare si microbuze iar obiectivul principal de activitate este plasare forta de munca incepand din 2011 . Compania noastra este formata dintr-o echipa de tineri profesionisti, care se imbina armonios cu oameni experimentati in plasare forta de munca si transporturile internationale de persoane. CV-urile se depun in format europass pe emailul Pentru detalii mai amanuntite suntem disponibili la numarul 0755091011

  • 5

    Căutăm colaboratori interesați de câștiguri în timpul liber, seriosi, responsabili, cu bune cunostinte de lucru cu fisierele (Office, Pdf) si internet pentru moderarea de anunturi. Valabil pentru toate judetele. Se poate lucre 1-2 ore, cand doriti. Se ofera cursuri si toate materialele pentru a invata metoda de lucru. Nu este greu, activitatea implica multa rabdare, atentie si seriozitate. Pentru mai multe informatii, trimiteți mesajul ,, Vreau informatii" , adresa de mail si un numar de telefon

  • Salveaza cautarea