Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Firma startup de livrari la domiciul prin software web <a href="http://www.shopyezy.com">Shopyezy</a> www.shopyezy.com si 3 aplicatii mobile pentru: magazine, transportori si <a href="http://play.google.com/store/apps/details?id=com.shopyezy.mobile">cumparatori</a> cautam elevi si studenti care sa ne ajute in lunile urmatoare sa introducem ca si date: produsele si preturile firmelor client. Se cere deplasarea la magazinele clientilor (in Timisoara si Dumbravita), abilitatea de a discuta cu clientii in mod politcos si a avea o atitudine curtenitoare si trebuie sa aveti un laptop sau tableta Android proprie (merge si de pe telefon mobil, dar probabil va fi mai incet). Cea mai mare parte a datelor vor fi introduse de acasa! Daca sunteti interesat va rugam: 1. trimiteti informatii de baza despre d-vs si de ce ati fi interesat si calificat si 2. indicati un numar de telefon unde puteti fi contactat. Multumim! Important: nu raspundem in scris la mesaje si comentarii la acest anunt.

  • 14

    Societate imobiliara cu sediul in Timisoara . Angajam segretara Cerinte: -studi medii/superiora -conostinte operare Pc -programa de lucru de 8 ore pe zi -cunoasterea limbii italiene constitue un avantaj Va rugam sa depuneti CV în răspuns. ****

  • 45

    Angajăm persoana serioasă pentru postul de operator telefonic . Cerințe: - studii medii finalizate - o buna comunicare - amabilitate si rabdare pentru a acorda toate informatiile necesare clienților - persoana serioasă, punctuala - rezistența la stres - cunostinte minime "Excel" Ce oferim : - pachet salarial motivant + bonusuri - mediu de lucru placut într-un colectiv tânăr - program fix L-V , 09:00-17:00 Locația se află în zona Girocului . Pentru a va contacta pentru un interviu va rugam sa va atașați CV-UL . Va multumesc!

  • 1

    Oferim servicii complete de contabilitate, resurse umane si infiintari firme. Preturi avantajoase, negociabile in functie de volumul de lucru, la sediul clientului sau la sediul meu. Telefon 0768617019

  • 44

    Angajez urgent operator calculator birou public asigurari auto.Interviu in ziua trimiterii cv-uluiDoar cu experienta in munca de birou(exclus ospatare),cu atentie distributiva,atitudine proactiva,rezistenta la stres,fara prejudecati,cu mult timp liber.Ofer cazare si auto serviciu pt persoanele din alte localitati.Salariu fix.CV+FOTO LA teogeorgeteo&gmail.com

  • 19

    Descriere: • Asigura manipularea marfurilor si/sau a materialelor din depozit fara pierderi • Se asigura ca marfa primita corespunde cu informatiile existente pe documentele de insotire a acesteia • Numara produsele ce vor intra in stoc • Respecta conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficienta a depozitului • Participa la inventarele periodice • Participa la pregatirea comenzilor • Sorteaza si aranjeaza marfa in depozit Cerinte: • Responsabilitate si seriozitate • Capacitate comunicare si lucru in echipa • Dinamism si organizare Se ofera: • salariu motivant

  • 7

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 32

    Angajam, in Timisoara, personal feminin pentru activitati de birou (secretariat, asistent manager) cu minim de experienta in domeniu (word, excel, internet). Asiguram cazare pentru persoanele din alta localitate. Va rugam un C.V. pe adresa

  • 9

    Angajez doamna 35-45 ani fara prejudecati,indiferent de kg,pentru birou imobiliare.salariu fix.Conditii deosebite de angajare.cv+foto la wats 0 722 121 552

  • 25

    Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani. Poate fi si pensionar, cadru militar, invatamant, inginer.. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Nu sunati la telefon. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 3

    Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. �Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților/pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului �Beneficii: 1. Salariu fix și bonusuri de performanță 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Training-uri periodice pentru dezvoltarea profesională și personală 4. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. �Descrierea companiei: Oriental Spa fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic in Timișoara, îndreptat spre excelență în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitivă, servicii la superlativ și personal bine instruit. Cu o istorie de peste 13 ani, Oriental Spa a fost mereu în topul preferințelor clienților pe plan local, dar și al turiștilor care ne vizitează frumosul oraș. Succesul Oriental Spa de-a lungul timpului se datorează unui manager pasionat ce are alături o echipă de profesioniști, echipă de care suntem mândri și din care te așteptăm să faci parte.

  • 23

    OPERATOR SCANARE Cerințe: - Studii medii- liceu - Cunostinte operare PC - Cunostinte utilizare imprimanta/scaner - Persoana dornica sa învețe si capabilă să asimileze informațiile primite într-un timp cât mai scurt - Acuitate vizuala - Atentie sporita la detalii Atributii: - Verificarea si corectarea documentelor - Organizarea și partajarea actelor Beneficii: - Salariu motivant + bonus - Program de lucru intr-un singur schimb L-V ; 09:00-17:00 . - Mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar

  • cautam noi colegi vorbitori de limba italiana ptr asistență clienti salariu motivant bonusuri extra

  • Suntem in cautare de o noua colega pentru a-si defasura activitatea in salonul nostru de coafura frizerie. Oferim scaun in regim de inchiriere cu spatiu adecvat chiar si pentru cosmetician

  • 4

    Cautam colaboratori cu cunostinte foarte bune de limba italiana in asistenta clienti. Salariu motivant plus bonus de performanta. Se ofera training. Nr.tel 0721682858

  • 4

    Cautam noi colegi pt munca de birou, full time, cunostinte foarte bune de limba italiana in asistenta clienti

  • 3

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba Italiană ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • Administrator condominiu cu atestat si PFA. Pe langa activitatile obligatorii prevazute prin Legea 196/2018 ofer si sprijin pentru actualizarea actelor Asociatiilor de Proprietari sau infiintarea noilor Asociatii. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • Caut Asistenta Pluridisciplinară. Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • 1

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Salveaza cautarea