Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajăm o asistenta personal de viață. O asistenta - Descrierea postului : * secretariat, managementul programului * managementul casei * pregătirea mesei * organizarea muncii și a timpului liber trimiteți o descriere motivațională și fotografii.

  • 10

    CERINTE: - Minim studii medii (diploma de Bacalaureat) - Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - Cunostinte bune operare PC - Disponibilitate pentru lucrul in ture - Persoana cu bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare) - Atentie distributiva, viteza de reactie, promptitudine RESPONSABILITATI: - Dispecerul urmareste si opereaza mesajele de alarma de la beneficiari; - Trimite echipajele de interventie la obiectiv; - Completeaza fisele de alarma abonati; - Anunta departamentul tehnic despre aparitia unor defectiuni la sistemele beneficiarilor. BENEFICII: - Echipa tanara - Training - Posibilitati de avansare - Pachet salarial atractiv

  • 3

    Descrierea postului Căutăm personal să se alăture echipei noastre! În calitate de angajat la compania noastră, veți fi responsabili pentru îngrijirea facilităților noastre și veți efectua diverse activități de curățenie si întreținere pentru imobile (scari de bloc si birouri) situate in zona Girocului-Braytim Timisoara si Giroc. Rezumatul jobului - efectueaza o varietate de activități de curățare și întreținere. - va fi responsabil pentru menținerea tuturor spațiilor ingrijite și ordonate. - obligațiile vor include aspirarea, curățarea, spalarea suprafețelor, stergerea prafului, curatarea ferestrelor, lifturilor, eliminarea gunoiului si intretinerea tuturor echipamentelor si produselor de curatare. Cerinte - atenția la detalii și o atitudine pozitivă este o necesitate - punctual si dedicat muncii și îndatoririlor - abilitatea de a lucra bine singur sau in echipă - acorda atenție detaliilor la curățare - organizat și capabil să urmeze un program - permis conducere categoria B (optional) Ce se ofera - salariu 2300 lei net - bonusuri de activitate - mediu de lucru placut

  • 2

    TIMISOARA Candidatul ideal îndeplinește următoarele condiții: - studii juridice superioare; - cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office, Internet); - cunostinte avansate de limba engleză obligatoriu; limba germană reprezintă un avantaj; - abilităti avansate de comunicare, rela ionare i organizare, atentie la detalii; - capacitate de concentrare pe priorită i; - seriozitate, confiden ialitate, punctualitate. Responsabilități: ține evidența dosarelor în lucru, înregistrarea documentelor la instanțe și alte autorități, preluarea unor documente de la aceste instituții; înregistrare documente în RNPM redactează documentele solicitate de de avocați și colaboratori; recep ionarea apelurilor i redirec ionarea acestora către departamentele din cadrul societătii; scanare, copiere, redactare/formatare/traducere documente; activită i de protocol. Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa de e-mail:

  • Administrator condominiu cu atestat si PFA. Pe langa activitatile obligatorii prevazute prin Legea 196/2018 ofer si sprijin pentru actualizarea actelor Asociatiilor de Proprietari sau infiintarea noilor Asociatii. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • 19

    Operator telemarketing Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine ? Esti o persoana tanara si cu spirit de echipa? Ai abilitati de ascultare si comunicare eficiente ? Focus pe informarea clientului despre beneficiile produsului nostru Te asteptam in echipa noastra! Angajam operator telemarketing Pachet salarial motivant! Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida Cv-uri se pot trimite la adresa de mail ciobanun.madalina@yahoo sau vacuumhomesistem@yahoo

  • Jurist si administrator autorizat Timisoara, va ofer servicii care se adreseaza segmentului rezidential, imobile de locuit, asociatii de proprietari, sub forma unui contract de administrare . Servicii pentru blocuri Repartizare cheltuielilor de intretinere in conformitate cu legea Intocmirea dosarului de cheltuieli lunar Incasarea cheltuielilor de intretinere Intocmirea registrelor lunare conform legii Depunerea, la compartimentul care se ocupa cu asociatiile de proprietari, a situatiilor activ-pasiv Emiterea, la cerere. a facturilor individuale pe apartament Afisare la avizierul asociatiei si/sau posibilitatea locatarilor de a vedea online tabelul si toate documentele in conformitate cu prevederile legale Citirea apometrelor periodic Inspectie tehnica periodica a cladirii si a instalatiilor, la cerere. Facilitati Acces gratuit la platforma de administrare online pentru toti locatarii. Pata online ( din tara sau exterior) a cheltuielilor de intretinere. Consultanta de specialitate privind infiintarea si functionarea asociatiilor de proprietari. Infiintare asociatie de proprietari Reprezentare in instanta pentru modificare acte constitutive sau orice alte modificari in asociatie Telefon 0786327700

  • 4

    Absolvent de studii superioare,cunoscator de limba engleza avansat, Cunostinte de operare pe calculator(WORD,POWER POINT,procesare text,EXCEL-calcul tabelar,etc) Actualizeaza baza de date documente Experienta pe achizitii,atentie foarte mare la detalii,aptitudini de comunicare orala si scrisa,planificare si organizare a operatiilor si activitatii,

  • 1

    Firma MODERN ADMIN IMOBILE atestata in domeniul administrării imobilelor, prestează servicii autorizate si de calitate: -Administrare financiar contabila -Servicii de casierie (online și la sediul asociațiilor de proprietari) - Digitalizarea serviciilor (încasare, transmitere index apometre, acces platformă on-line stabilă creată pentru vizualizarea informațiilor financiare) - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii (în urma depunerii în contul asociației a banilor încasați de la proprietari) - Administrare tehnica și de întreținere ( inspectare imobil, citirea apometrelor, monitorizare efectuare lucrări și activitatea furnizorilor contractați, etc) -Asigurarea reparațiilor necesare în spatiile comune: înlocuirea becurilor, a întrerupătoarelor, etc. Pentru acestea, costul materialelor folosite este suportat de către asociație. -Consultanță privind dispozițiile legale aplicabile -Comunicare legislație, anunțuri relevante ale autorităților administrației publice locale. Oferim seriozitate, punctualitate, transparenta si corectitudine in tot ceea ce facem. Mai multe detalii la tel.

  • 4

    Cautam sa angajam inspector Resurse Umane

  • 4

    Disponibil online

    Colaboratori Imobiliare

    Posturi de munca in domeniul imobiliar. Birou si/sau deplasare pe teren. Negociere conditii cu proprietari respectiv clienti. Oferim: Contract de munca, cu perioada de proba 3-6 luni. Salariu atractiv de la 500-1.500,00EUR plus procente din comisioane. Cerinte: 1. Limba materna romana, engleza si germana la nivelul minim B2. 2. Experienta de lucru in comunicare interumana, flexibilitate. 3. Masina proprie (nu o condiție) Pentru aplicare job rugam trimitirea datelor personale, biografie, CV.

  • 19

    Angajez Brokeri Imobiliari. Cerințe: studii medii Condiții:disponibilitate program Responsabilități:- Respectarea termenelor și angajamentelor asumate; - Spirit organizatoric; - Promptitudine, persoană dinamică, inițiativă; - Eficiență și organizare; - Atitudine proactivă; - Ințelege și identifică ușor nevoile pieței în care activează; - Capacitate de analiză și de a oferi soluții în timp scurt; - Propunerea de soluții pentru îmbunătațirea activității; - Rezistență la stres; - Abilități deosebite de comunicare și negociere; - Capacitate și abilitate în interacțiunea cu oamenii; - Cunoștinte de operare PC (navigare Internet);

  • "B smart precision - specialistul in prelucrari mecanice prin aschiere, angajeaza! Project Manager Descriere: - coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si pe alti colaboratori implicati; - stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului; - monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte; - asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte compartimente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte compartimente; - asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute sip e care nu le poate rezolva la nivelul sau; - arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect; - pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si calculeaza costurile pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare directorului economic; - face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; - evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect; - stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post; - motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi; Competente: studii superioare in domeniul tehnic. cursuri de Project Management, reprezinta un avantaj cunoasterea limbii germane costitue un avantaj; operare PC: Word, Excel, alte programe in functie de proiect capacitate de concentrare, analiza si sinteza; capacitate de previziune a evenimentelor; capacitate de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta; competente de a lucra in echipa; Noi oferim: - Program de integrare intr-o echipa dinamica; - Tichete restaurant - Bonus de disciplina Adresa: Str. Ovidiu Cotrus Nr. 14 RO-300514 Timisoara

  • 13

    CUNOSTINTE SEO, VORBITOR DE LIMBA ENGLEZA,CUNOSTINTE MINIME DE PROGRAMARE

  • Firma de contabilitate, serioasă și eficienta preluăm firme pentru contabilitate, depunem declaratii, înregistrăm angajați, contracte de muncă, fișa postului, înregistrări mențiuni, balanța bilant. Pentru informatii va asteptam sa ne contactați!

  • Asociatie de proprietari, cautam administrator. Zonă Complex Studențesc. Clădire cu 10 apartamente. Doar gunoi și apă rece.

  • 2

    Sunt specializat în înființarea de restaurante tip fast-food și shawarma. Ofer consultanta pentru amenajarea restaurantului, ofer consultanta pentru realizarea meniului și rețetelor. Ajut la crearea de produse alimentare noi pentru fast-food și shawarma, proiectarea produselor și prelucrarea corespunzătoare. De asemenea ofer consultata pentru dezvoltarea sistemelor moderne de servicii pentru clienți și satisfacția acestora. Tel.contact Hussein

  • 18

    Descriere In ultimii 10 ani Centrele de Radiologie Dentara Digitala DentaVis au adus pe piata din Timisoara cele mai performante servicii de imagistică dentară digitală. Anagajam personal pentru postul de Receptie - Front Desk Oferta locului de munca: Stabilitate financiara Mediu placut de lucru Program full time Descrierea locului de munca: Intampinarea si inregistrarea pacientilor, comunicare cu medicii colaboratori. Asteptari: Fire sociabila Abilitati bune de comunicare Cunostinte operare calculator Cunostinte medii limba engleza Te asteptam in echipa noastra!

  • 44

    Persoana organizata, ordonata, cunoscatoare a limbi engleze nivel mediu, WORD SI EXCEL. Program 8 ore de luni - vineri, sambata - dumineca - liber. Pregatire minima de 12 clase. Salarizare 2500 - 3500 ron, in functie de abilitati profesionale. Relatii la tel. .

  • 9

    Operator Call-Center Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, intervalConditiile minimale de angajare: - limba GERMANĂ obligatoriu, nivel foarte bun conversațional, scris, citit (minim B2) - cunostinte de utilizare computer (Microsoft Office, Internet Explorer) Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, trimite un CV pe adresa

  • Salveaza cautarea