Anunțuri
Administratie Timis Timisoara Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
Angajez om cu experienta in resurse umane cu desfasurarea activitatii in Romania ,precum si sudori argon si lacatusi tevari cu experienta pentru lucrari in Italia.
-
Promovat
Descrierea postului: - Coordonează activitatea departamentului de calitate cu scopul menținerii și dezvoltării sistemului de management al calității în concordanta cu standardele automotive; - Este responsabil pentru formularea și executarea masurilor de control al calității, inclusiv planificarea investițiilor și a cheltuielilor, obținerea certificării în concordanta cu normele stabilite (de ex. IATF 16949); - Pregătește standardele interne de calitate și asigura aplicarea acestora; - Furnizează rapoarte către management și către HQ; - Acționează pentru asigurarea îmbunătățirii continue a calității; - În colaborare cu managementul, se asigura că specificațiile de proces pentru fiecare produs serviciu sunt urmate, în vederea asigurării nivelurilor de calitate cerute; - Planifica și organizează efectuarea periodica a auditurilor interne (sistem, produs și proces); - Asigura managementul reclamaților clienților; - Determina cerințele de personal și stabilește programe de training pentru personalul din companie care se ocupa de asigurarea calității; - Propune necesarul de instructaje în domeniul calității; - Sintetizarea informațiilor referitoare la satisfacția clienților, rezultate din audituri, stadiul acțiunilor corective și preventive, evoluția indicatorilor de performanta ale obiectivelor proceselor sistemului de management al calității și raportarea la conducere împreună cu propunerile de îmbunatățire; - Se asigura de veridicitatea și acuratețea tuturor datelor cu privire la calitate și colaborează cu alte departamente pentru pregătirea rapoartelor cu privire la menținerea sau îmbunătățirea calității. Cerințe: - studii superioare tehnice; - limba engleza la nivel avansat limba germana constituie avantaj; - experiență de minim 3 ani într-o poziție similara; - certificare de auditor intern IATF; - capacitate de a rezolva situații neprevăzute; - atenție către detalii; - cunoașterea standardelor de calitate; - ambiția de dezvoltare personala și profesionala; - cunoștinte bune operare de calculatoare (navigare internet, Word, Excel, Outlook). Alte specificații: să aibă experiență de minim 3 ani în poziția de Manager Calitate, în industria automotive; program de lucru inegal Luni-Joi 8.00-17.00, Vineri 8.00-14.30; cunoștinte de limba Engleza la nivel avansat, limba Germana reprezintă avantaj; că și pachet salarial trebuie să îi se prezinte următoarea structura: a. salar de încadrare negociat în timpul interviului ținând cont de experiență candidatului; b. prime anuale de Paste și Crăciun, conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor; c. tichete de masa conform decizilor aplicabile tuturor angajatiilor (în prezent 30 RON tichet); d. se asigura relocare incluzând valoarea chiriei și cheltuielilor de întreținere pentru o perioada de maxim 6 luni; e. poate beneficia și de alte bonusuri sau avantaje pe care firma le acorda tuturor angajatiilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Cautam JURIST cu expertiză legală pentru tranzacții imobiliare
JURIST in Timisoara INVEST . caută în prezent un Jurist calificat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de Jurist, veți juca un rol crucial în furnizarea de consultanță juridică și îndrumare societății noastre. Veți fi responsabil pentru analizarea problemelor juridice complexe, efectuarea de cercetări juridice și reprezentarea companiei noastre în diverse proceduri legale. Aceasta este o oportunitate interesantă pentru o persoană talentată care împărtășește pasiunea pentru lege și prosperează într-un mediu rapid. Responsabilități: Furnizarea de consultanță juridică de calibru și suport organizației noastre Analizarea și interpretarea legilor, reglementărilor și precedentelor legale Efectuarea cercetărilor juridice amănunțite și pregătirea de opinii legale Revizuirea și redactarea documentelor juridice, contractelor și acordurilor Reprezentarea companiei noastre în negocieri, medieri și procese judiciare Asigurarea conformității cu legile și reglementările aplicabile Colaborarea cu echipele interne pentru identificarea și reducerea riscurilor juridice Menținerea actualizată cu modificările legislative și tendințele juridice Cerințe: Diplomă în drept de la o instituție acreditată Admitere în barou Experiență dovedită ca Jurist sau într-un rol similar, minim 5 ani Cunoștințe excelente ale principiilor și procedurilor juridice Abilități solide de analiză și rezolvare a problemelor Abilități excepționale de comunicare în scris și verbal Capacitatea de a lucra independent și în echipă Atenție la detalii și nivel înalt de precizie Capacitatea de a gestiona informații confidențiale cu integritate Competențe în instrumente și software-uri de cercetare juridică Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii Oportunitatea de a lucra cu o echipă dinamică și diversă Expoziție la o gamă largă de probleme și industrii juridice Oportunități de dezvoltare profesională și creștere Mediu de lucru colaborativ și de susținere Dacă sunteți un profesionist juridic extrem de motivat și dedicat în căutarea unui rol provocator, am fi încântați să aflăm de la dvs. Aplicați acum pentru a vă alătura echipei noastre în calitate de Jurist și să contribuiți la succesul organizației noastre. Depunere CV: office[at]investsa[punct]ro
-
Asistent manager Candidatul Ideal Studii superioare Experienta relevanta in relatii cu clientii Cunostinte nivel mediu avansat de limba engleza scris si vorbit Experienta in utilizarea calculatorului: pachetul Microsoft Office, Internet, E-mail Cunostinte de intocmire a corespondentei de afaceri Abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, vocabular elevat, gandire analitica Capacitatea de stabilire a prioritatilor Atitudine proactiva, abilitati de comunicare si relationare, fire organizata, disciplinata si perseverenta, atenta la detalii si rezistenta la stres. Descrierea jobului Se ocupa de activitatea de vanzari Business to Business (B2B) in domeniul plant based intern si international Realizeaza vanzari directe, prin telefon, e-mail si deplasari la client Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care intra in contact in cadrul firmei si in afara ei prin activitatea desfasurata Colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate Rezolva problemele administrative si a celor de informare Planifica diverse calatorii (vize, transport, cazare), deci este necesara disponibilitatea pentru deplasarea ocazionala in tara si in strainatate Mentine legatura cu partenerii si colaboratorii companiei Organizeaza intalniri si sedinte cu staff-ul partenerii colaboratorii Raspunde la e-mailuri, faxuri si scrisori primite de companie Coordoneaza unele cercetari si studii de piata Organizeaza si participa la reuniuni si se asigura ca managerul este bine pregatit pentru acestea Asigura legatura cu clientii, furnizorii si alte categorii de personal. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Mediu de lucru placut Program de lucru Luni- Vineri 09.00-17.00 Str. Ghe Lazar, Timisoara
-
Competente necesare: - abilitati organizatorice (o persoana foarte organizata si atenta la detalii); - bune cunostinte de utilizare PC; - cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); - cunostinte de limba italiana (scris si vorbit) - optional; - persoana de incredere şi onesta. Descriere job: Cautam coleg a pentru postul de Asistent Manager care sa ajute la organizarea si urmarirea proiectelor. Dorim in echipa noastra o persoana foarte organizata si de incredere care sa cunoasca limba engleza (obligatoriu) si italiana (optional). Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara + bonusuri de performanta; - posibilitatea de dezvoltare profesionala; - echipamente IT de ultima generatie, server, etc. CV-urile se pot trimite prin: - email: - atasat la acest anunt - pe link-ul de mai jos: https: www.madart.land cariere #1566388049960-49071022-3a4a1566400470551
-
firma serioasa angajam ingrijitor personal de curatenie cladiri Timisoara cu durata intreaga
-
Angajam asistent manager de restaurant-cafenea cu experienta in domeniu. Candidatul Ideal Studii superioare Experienta relevanta in relatii cu clientii Cunostinte nivel mediu avansat de limba engleza scris si vorbit Experienta in utilizarea calculatorului: pachetul Microsoft Office, Internet, E-mail Cunostinte de intocmire a corespondentei de afaceri Abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, vocabular elevat, gandire analitica Capacitatea de stabilire a prioritatilor Atitudine proactiva, abilitati de comunicare si relationare, fire organizata, disciplinata si perseverenta, atenta la detalii si rezistenta la stres. Descrierea jobului Se ocupa de activitatea restaurantelor, imaginea lor, pregatirea si supravegherea personalului. Intocmeste si verifica stocuri de marfa. Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care intra in contact in cadrul firmei si in afara ei prin activitatea desfasurata Colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate Rezolva problemele administrative si a celor de informare Planifica diverse sedinte, instruiri cu personalul, evenimente pentru public Mentine legatura cu partenerii si colaboratorii companiei Organizeaza intalniri si sedinte cu staff-ul partenerii colaboratorii Raspunde la recenziile societatii Coordoneaza unele cercetari si studii de piata Organizeaza si participa la reuniuni si se asigura ca managerul este bine pregatit pentru acestea Asigura legatura cu clientii, furnizorii si alte categorii de personal. Să se asigure totodată că oamenii care au venit în restaurant vor avea parte de o experienta minunata, ca sunt serviti politicos si la cele mai inalte standarde. Asistent Managerul de restaurant poate propune și organiza evenimente, poate instrui personalul, poate măsura performanțele personalul și de asemenea poate taxa, acolo unde este cazul. De asemenea, va fi atent la banii de la final de zi, la aprovizionarea restaurantului cu produsele de care este nevoie, la un climat pozitiv între colegii de muncă, și la implementarea unor strategii pentru creșterea vânzărilor și a notorietății restaurantului. Și nu în ultimul rând, restaurantul să respecte normele de igienă reglementate, dar și conform regulilor interne
-
Cerinte: Studii - de preferinta superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare relatii publice Experienta in managementul proiectelor - minimum 3 ani Experienta in vanzari constituie avantaj Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office Word, Excel, Powerpoint Foarte bune abilitati organizatorice Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking Descrierea jobului Preluare comenzi solicitari Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa Organizare flux solicitare - predare produse finite client. Practic de la preluare solicitare comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar: - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi etc Follow up-ul solicitarilor de oferte si a comenzilor efectuate pentru a masura gradul de satisfactie al clientilor Pastreaza permanent relatia cu clientii in foarte bune conditii Negociaza contracte, preturi si termene Se documenteaza permanent despre preturi, solutii alternative, caracteristici tehnice Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul, profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departamen