Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Valcea

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza agent repartizare a fortei de munca

    identificarea nevoilor de recrutare in cadrul societatii, conform obiectivelor comerciale communicate de conducere mentine legatura permanenta cu partenerii de afaceri ai firmei si cu candidatii inscrisi in baza de date identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului actualizeaza in permanenta baza de date cu candidati informeaza candidatii despre actele necesare la angajare, verifica actele de angajare, intocmeste personalizeaza fisa de post, ofera suport pentru interviul final cu angajatorul deruleaza intreg procesul de recrutare: formuleaza si posteaza anunturile de recrutare, realizeaza selectia CV-urilor, programeaza candidatii la interviu, sustine interviurile primare, administreaza testele, realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati si intocmeste lista scurta cu respectivii candidati evalueaza si avanseaza propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a oamenilor participa la sesiuni de informare, traininguri, evenimente care tin de activitatea sa profesionala

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza tehnician mobilitate persoanal

    Aceasta presupune asigurarea suportului tehnic pentru procesele de mobilitate ale personalului, inclusiv a celor legate de relocare, transfer și schimbarea locului de muncă. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi responsabil de asigurarea suportului administrativ și tehnic necesar pentru a se asigura că angajații sunt relocați în mod corespunzător. De asemenea, acest cod poate implica și asigurarea suportului tehnic pentru procesele de recrutare, inclusiv pregătirea documentelor și a contractelor de angajare. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi, de asemenea, responsabil de asigurarea unei comunicări eficiente cu angajații și de monitorizareași îmbunătățirea proceselor de mobilitate a personalului.

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza asistent manager

    - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) - elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management - procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului - convoacă participantii la sedintele firmei - participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor - participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei

  • Angajez secretar notarial/ operator calculator

    Angajez secretar notarial/ operator calculator. Cerinte: studii medii sau superioare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra în echipa, capacitate de învățare rapida a profesiei, onestitate, loialitate, fire dinamica

  • 3

    Societate comerciala cu obiect de activitate in domeniul auto , angajeaza personal

    Societate comerciala cu obiect de activitate in domeniul auto , angajeaza personal Cerinte: studii superioare (experienta in domeniu constituie un avantaj)
 bune cunostinte de operare PC;
 abilitati d comunicare, rezolvarea problemelor, organizare, planificare, lucru in echipa;
 atentie la detalii.
 Responsabilitati: comandarea pieselor prelucrarea tututor documentelor ce tin de birou Punctul de lucru se afla in Ramnicul Valcea, strada Ferdinand 49A ( in sensul giratoriu de la mall-ul nou) , pentru mai multe detalii va rog sa contactați numarul de telefon

  • 1

    Angajăm Operator introducere și validare date

    Candidatul ideal: - minim 1 an experiență în prelucrarea și validarea datelor - abilități avansate în folosirea calculatorului și a programelor specifice: calcul tabelar (Microsoft Excel), procesare text (Microsoft Word), poștă electronică (e-mail) - atenție la detalii, abilități de planificare și de organizare a activității în vederea respectării termenelor limită Responsabilități: - selectarea datelor din documente specifice în vederea introducerii în sistemele companiei - prelucrarea și operarea de date în programele IT folosite în cadrul companiei - verificarea conformității datelor introduse în programele IT cu datele din documentele de prelucrare - respectarea confidențialității datelor prelucrate Beneficii: - salariu atractiv - bonusuri în funcție de rezultate și prime de sărbători - oportunități de dezvoltare profesională - mediu de lucru modern

  • 3

    Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza asistent manager

    - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp; - capacitate de a respecta termene limită; - atenție către detalii; - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi; - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate; - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice; - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate; - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice; - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail; - actualizarea bazei de date documente; - rezervări hotel parteneri externi, etc.; - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

Salvează căutarea