Anunțuri
Administratie-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Promovat
Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
RESTAURANT STRADALE CAMPUS 6 ISI MARESTE ECHIPA Locatia : B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Posturi disponibile: Angajam Manager Restaurant pentru noul Restaurant Stradale CAMPUS 6 Cautam persoana cu experienta in conducerea unui restaurant ca Manager Restaurant. Locatia se afla in B-dul Iuliu Maniu nr. 6F, Campus 6, sector 6, Bucuresti, Skanska Cautam persoana cu cunostinte calculator si experienta CE CAUTAM: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Placerea de a lucra in echipa Organizata Calificat Studii medii superioare Punctuala Responsabila Acuratete Amabilitate Cu experienta CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : 0729820580 IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez manager service auto. Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:
-
Angajam manager Restaurant: Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, bonuri de masa, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei.
-
DirectDemocracyS, cea mai bună organizație politică, inovatoare și alternativă la toate celelalte forțe politice, selectează în București și zonele învecinate, 2 reprezentanți oficiali, cetățeni români, adulți, de preferință studenți la științe politice, cu cunoștințe excelente de limba engleză, scris și vorbit. Cele 2 persoane selectate, eventual un bărbat și o femeie, vor trebui să reprezinte DirectDemocracyS, la Forumul Global al Democrației Directe Moderne , care este cea mai importantă, și cea mai mare activitate politică de acest tip, la nivel mondial, cu peste 600 de participanți, din peste 60 de țări, ce se va desfășura în București, România, de miercuri, 15 după-amiază și seara, până în dimineața zilei de sâmbătă, 18 mai 2024. Joi și vineri, sunt ședințe dimineața, iar toată după-amiaza, cu diverse pauze, pentru a lua masa. Activitățile au loc în diferite părți ale zonei centrale, în apropierea universității: Casa Universitarilor , Aula Magna de la Librăria Universitară și Teatrul de Revista . Toate accesibile în câteva minute de mers pe jos. Persoanele selectate vor participa la diferitele sesiuni de lucru, la diferitele evenimente organizate si vor avea diverse sarcini reprezentative. Stagiul include o rambursare a cheltuielilor, un premiu substanțial în bani, bunuri de diferite feluri și posibilitatea de a lucra cu noi în mod continuu pe viitor. Informatii, la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest we-are-looking-for-official-representative si la acest link: https: www.directdemocracys.org law news events external-events global-forum-on-modern-direct-democracy 2024-bucharest proposals-and-message-for-the-2024-forum pentru depunerea cererilor (o scurtă prezentare), cu CV atașat cu fotografie, în fișier .pdf, la Toate informațiile despre DirectDemocracyS, pe site-ul nostru oficial, ne găsiți și pe principalele rețele de socializare, cu câteva pagini si grupuri de prezentare. https: www.directdemocracys.org
-
Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail, etc) și - operator introducere date în WMS (warehouse management system) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat
-
Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.
-
Vino in echipa noastra daca doresti sa te dezvolti profesional alaturi de un partener de talie mondiala!
-
Angajam persoana pt. agent transport si secretariat. Cerinte: limba engleza, cunoasterea Excel si Word, cunostinte de contabilitate primara. Avem biroul in Comuna Prejmer, Judetul Brasov. Preferabil persoane cu domiciliul in comuna Prejmer sau satele din jur..
-
Bună ziua, dețin diplome pentru manager de transport persoane si pentru transport marfă. 500 lei lună, iar daca doriți sa ma ocup si de acte negociem.
-
Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Societate comerciala angajeaza : Secretara Contabila cu experienta Program de L-V , orele 08:30-17:00
-
Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:
-
Daca esti o persoana dinamica, organizata si responsabila, te asteptam alaturi de noi in echipa 13 TRAVEL. Cerinte post: - studii superioare (studiile de specialitate constituie un avantaj) - cunostinte de limba engleza ; - cunostinte operare PC - capacitate de sinteza si negociere - dorinta de invatare si perfectionare profesionala; - disponibilitate si in afara programului de lucru Asteptam cu interes CV-ul dvs .
-
Candidatul Ideal Absolvent studii superioare; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe avansate despre legislația muncii; Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii; Minim 2 ani experiență pe un post similar MS Office avansat; Abilități de comunicare avansate; Atenție la detalii. Permis cat B Descrierea jobului Întocmirea documentelor de angajare, încetare, modificare a contractelor de muncă etc; Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii) si a declaratiei 112, etc. Gestionarea registrului REVISAL, conform legislației în vigoare; Este responsabil de derularea relației cu autoritățile și companiile partenere, de întocmirea tuturor documentelor necesare ITM, AJOFM, CAS, Casa de Pensii etc; Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata salar 3500 - 4000 net , in functie de experienta telefon si masina de serviciu
-
SC GOKBERK LOJISTIK SRL, cu sediul in Sibiu, angajeaza asistent manager. Pentru relatii suplimentare, tel:
-
Esti in cautarea unui loc de munca intr-o clinica stomatologica moderna? Clinica Dentvisage angajeaza asistent medical. Cautam persoana cu sau fara experienta, cu abilitati in gestionarea de activităti multiple si a relatiilor interumane, dinamism si capacitate de adaptare. Daca va considerati candidatul ideal, asteptam un CV la adresa de email de pe site-ul clinicii.
-
Postul este disponibil in urmatoarea zona: - Satu Mare Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Vizite clienti Prezinta si promoveaza produsele Urmareste realizarea targetului de vanzari Intocmeste rapoarte de vanzari Cerinte: Experienta in vanzari Studii medii superioare Cunostinte generale in domeniul auto Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere Cunostinte operare PC, Pachetul Office Beneficii: Masina de serviciu dupa primele 3 luni, laptop, telefon Contract perioada nedeterminata Training tehnic si comercial specializat Standard de lucru modern Venituri financiare motivante + bonus in functie de performante Bonusuri pentru recomandari candidati Descrierea companiei: O afacere romanească, de familie, un vis devenit realitate care se concentrează pe dezvoltarea unui business în domeniul automotive. Deviza noastră este relații de calitate, afaceri de succes. Misiunea noastra este sa contribuim la dezvoltarea economică, socială și spirituală a României. Prin etică, profesionalism și rezultate, ne dorim să influențăm pozitiv mediul de afaceri din judetul nostru si nu numai. Viziunea noastra este să dezvoltam un business de succes care să se situeze în topul vanzarii de piese auto din judetul Satu Mare. Visul nostru este ca afacerea să fie continuată cu pasiune și succes peste generații de către membrii familiei. Echipa noastra este una ambițioasă și dinamică, cu multă energie și motivație. Ne place să comunicăm deschis, într-un climat de încredere și respect reciproc. Managerii acționează bazat pe un mare principiu biblic cel mai mare este slujitorul celui mai mic , însemnând că ei caută intenționat dezvoltarea persoanală și profesională a celor din subordine. Daca si tu te regasesti in aceasta descriere nu mai astepta si aplica acum !
-
Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul afișat!
-
Angajez urgent personal operator calculator birou public asigurari-inmatriculari in Arad .....7 ore zilnic...2500 .....cv+foto
-
Cautam persoane familiarizate cu munca la birou.Preferabil cu experienta in domeniu.cv+foto aici
-
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici