Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2020-03-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino in echipa de profesionisti ai Asigurarilor de Viata! Aplica pentru rolul de Consultant de Asigurari de Viata alaturi de Metropolitan Life si fii sigur ca este o oportunitate de perspectiva! Asteptarile noastre: - Eficienta si claritate in comunicare in discutiile online sau fata in fata - Orientare catre client si implicare in a oferi servicii de consultanta financiara la cele mai inalte standarde - Disponibilitate de invatare si dezvoltare specifice domeniului de activitate - Orientare spre rezultate si spre eficientizarea activitatilor curente - Spirit colaborativ si deschidere pentru a oferi suportul in dezvoltarea intregii echipe - Motivatie pentru a identifica constant noi oportunitati de business - Entuziasm si adaptabilitate la schimbare Beneficii oferite: Benecii adaptate nevoilor și performanței tale: Motivatia ta reprezinta o prioritate majora pentru Metropolitan Life. Am vrea sa stim ca ti-ar placea sa dai curs unor provocari din ce in ce mai interesante. Îți oferim astfel un pachet de beneficii menit să iti arate aprecierea noastra si sa recompenseze generos performanța. Dezvoltare profesională stabilă și predictibilă: Ai acces la programe accelerate de training și dezvoltare profesionalasustinute atat de catre specialistii din cadrul departamentului nostru de training cat si de catre instituții internaționale. Vei avea accces la sisteme digitale performante de interacțiune cu clientul, precum și la know-how-ul global al companiei. Flexibilitate in alegerea nivelului de cariera dorit: Alaturi de noi TU DECIZI ritmul in care vrei sa evoluezi profesional, efortul pe care esti dispus sa il investesti, momentul in care esti pregatit sa dai curs unei noi provocari profesionale, directia in care vrei sa te dezvolti profesional Afla mai multe despre noi accesand site-ul Metropolitan Life: https: www.metropolitanlife.ro despre-noi descopera-metropolitan-life
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile stilate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa; -Program de lucru flexibil -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal;
-
Promovat
Candidatul Ideal AMBITIOS PERSEVERENT DISPUS ORICAND SA COORDONEZE O ECHIPA SA AIBA O MENTALITATE DESCHISA CATRE ANTREPRENORIAT MINIM 12 CLASE ABSOLVITE CUNOSTINTE OPERARE PC Descrierea jobului Hai in echipa DESTINE, unde ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. Vei putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, locuinta (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Ai posibilitatea sa iti faci propria structura (echipa), unde automat devii coordonator si exista posibilitatea sa cresti in nivel de cariera (11 nivele disponibile) unde automat comisioanele vor creste in functie de nivel. Prin urmare, exista doua modalitati de unde vei putea produce bani,: din munca si realizarile proprii si din realizarile propriei echipe. Plata va fi din comision in functie de nivelul fiecaruia. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), bonusuri de performanta, produse (camera foto, laptop, etc.), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv, grup comun de whatsapp unde invatam sa facem bani, excursii, diploma broker, suportul nostru si indrumarea catre o cariera de succes. Dacă ti-am atras atentia, te vezi facand asta, nu ezita sa ma contactezi!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .
-
Doresc colaborare cu consultant de credite Conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Dival Cafe firma in industria automatelor de cafea vending, angajăm operator pentru a ne extinde echipa dinamică și pasionată. Dacă ești o persoană energică, te așteptăm să ni te alături pentru a contribui la oferirea unei experiențe excepționale clienților noștri. Responsabilități: Alimentarea și întreținerea automatelor de cafea vending în diverse locații. Verificarea și asigurarea funcționării optime a echipamentelor. Gestionarea stocurilor de consumabile și aprovizionarea conform necesităților. Menținerea curățeniei și aspectului profesional al automatelor. Raportarea oricăror probleme tehnice echipei de suport tehnic. Cerințe: Minim studii medii. Permis de conducere categoria B Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Orientare către client și soluționarea problemelor. Nu este necesară experiență anterioară în domeniu oferim instruire la locul de muncă. Oferim: Pachet salarial competitiv. Program de lucru flexibil. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut. Alătură-te echipei Dival Cafe și contribuie la bucuria zilnică a iubitorilor de cafea! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email sau ne puteți contacta la .
-
Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Cautam COLABORATORI ÎN BROKERAJ Cauti un JOB? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time. Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: - parteneri - produsele intermediate - informatii. Know How - cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) - sistem de comisionare foarte atractiv - seminarii si cursuri gratuite - reteta afacerii - program flexibil: part-time sau full-time - posibilitatea de lucru in orice localitate din tara - posibilitatea de a avansa in cariera - posibilitatea de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - traininguri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online CANDIDATUL IDEAL: - studii medii (BACALAUREAT) OBLIGATORIU - persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, comunicativa, sociabila, deschisa spre a invata - experienta in asigurari / vanzari - bune abilitati de lucru la calculator sau telefon P.S.: - Compania Destine Broker de Asigurare este singurul broker din Romania certificat cu sigiliul TRUST MARK. - Este pe locul 3 pe piata romaneasca din peste 500 de brokeri SUCCES!!! Sunati-ma sau trimiteti-mi mesaj daca sunteti interesati!!!0️⃣7️⃣8️⃣5️⃣4️⃣1️⃣3️⃣1️⃣1️⃣0️⃣
-
Consultant Credite (Agent de vanzari) 10 poziții. Va rugam frumos sunati DOAR in timpul programului de lucru: 10:00-19:00 de Luni pana Vineri Ne marim echipa si cautam un nou coleg sau o noua colega, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, si care este dornic -a sa isi creasca substantial veniturile actuale! Noi te ajutam cu toate informatiile necesare pentru a iti porni propria afacere! Candidatul Ideal Studii medii Experienta de lucru in domeniu vanzarilor constituie avantaj Abilitati bune de organizare a sarcinilor de lucru si a timpului Abilitati d comunicare, relationare si dezvoltare d relatii interumane la toate nivelurile Dorinta de a avea un venit suplimentar substantial pe langa serviciu pensie Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a comunica, de a prezenta clientilor oferta companiei Initiativa, dorinta d a reusi si o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si realiza obiectivele Descrierea postului Sa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca pe teren si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitate Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale Incheierea unei colaborari pe termen nedeterminat cu compania Promoveaza si vinde produsele companiei clientilor Administrarea, menținerea si dezvoltarea unor relații armonioase cu potentialii clienții si raspunde nevoilor clientilor Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, incheierii si executarii contractelor Disponibilitate de deplasare si flexibilitate Vei administra portofolii de credite ale clientilor cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperare Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a vânzărilor, inclusiv extinderea rețelei de distribuție și identificarea de noi piețe și segmente de clienți. Beneficiile postului Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu Venit lunar in functie de performanta Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor, in cadrul unei echipe tinere si dinamice, intr-o companie de succes Mediu de lucru dinamic și provocator, cu o echipă dedicată și oportunități de creștere personală și profesională Te invitam sa aplici pentru pozitia de Consultant Credite sau Agent Vanzari Vei colabora cu o compania care este o societate financiară nebancara multinationala, prezenta pe piata romaneasca din 2017, in peste 40 de localitati din Romania, care adoptă o abordare radical diferita a creditarii și a planificării financiare. De la produse și instrumente fără precedent, la servicii rapide și dialoguri deschise, suntem pregătiți pe deplin sa satisfacem necesitatile clientilor nostri la cele mai inalte standarde. Ne mandrim ca suntem o echipa de profesionisti, ghidati de un sistem sanatos de principii si valori, bazate pe respect, integritate, transparenta, gata oricand sa puna la dispozitia clientilor nostri cele mai potrivite solutii de finantare
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA.
-
Ne mărim echipa departamentului de vânzări. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică de afirmare, sociabilă, comunicativă, și ai experiență în vânzări, ești candidatul potrivit! Ce iți oferim noi? - Program flexibil - Seriozitate - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finanțare 24 luni de activitate, in funcție de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional
-
Căutăm colaboratori pentru a deveni broker în asigurării, intermediar credite și imobiliare, colaborator pentru vânzare de vacante. Poți intermedia toate categoriile de asigurări (RCA, CASCO, locuințe, viata, sănătate, răspundere civilă, etc). Activitate remote Conditii: 12 clase absolvite si , minim 25 ani. cunostinte minime operare pc
-
Cauți un job sau o activitate part time? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasă0 Intermediem toate tipurile de asigurări și colaboram cu toate Companiile de Asigurări. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target Cerinte minime obligatorii: - studii medii - minim liceu - cunostinte operare PC minime - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa, constituie avantaj
-
- Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati . - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru. Detalii la nr. de telefon:
-
Ne mărim echipa! Suntem Destine Holding! O companie de brokeraj ce sa ocupă cu intermedierea următoarelor produse: -Asigurări generale -Credite -Pachete turistice -Tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României Ce include această meserie? -Prospectarea continua a pieței pentru produsele intermediate de noi -Crearea, formarea si administrarea unui portofoliu de clienți -Crearea și formarea unei echipe productive Cum dorim să fie viitori noștri colegi? -Zâmbitori -Dispuși să învețe lucruri noi -Organizați -Să stie sa lucreze online -Să dețină diploma de 12 clase Activitatea este flexibilă, nu ai program fix si esti comisionat în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine! Dacă îți surâde ideea de a deveni consultant în compania noastră te invit să aplici mai jos iar noi te vom contacta cât de repede posibil.
-
Job Broker de Asigurări Destine Holding recruteaza consultant financiar part-time. Nu este necesara experienta se ofera training si suport pentru obtinerea certificatului de intermediar in asigurari. Se poate lucra si online, asadar din orice colt al tarii. De ce poate fi si pentru tine: - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este usor de folosit - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target - veniturile sunt in functie de implicare Cerinte minime obligatorii: - studii: minim 12 clase - cunostinte operare PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou si de a castiga bani muncind de acasa
-
Dacă sunteți in cautarea unui job part-time, pentru un venit suplimentar, job flexibil si de viitor, care nu presupune target, in domeniile asigurărilor generale, a creditelor, imobiliarelor si a pachetelor turistice, vă stau la dispoziție cu mai multe detalii in privat! Este potrivit pentru oricine dorește un venit suplimentar! Singura condiție este deținerea diplomei de 12 clase.