Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-05-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Promovat
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
Promovat
SC AUTO DAN SRL ZALAU, angajeaza consilier vanzari auto - de preferat persoane care au vechime intr-o institutie bancara sau in vanzari. Oportunitate de cariera la unul dintre cele mai mari parcuri auto din judetul Salaj, cu o vechime de peste 18 ani. Cerinte: *Atitudine pozitiva; *Colaborare si lucru in echipa; * Responsabilitate; *Pasiune pentru domeniul auto; *Abilitati operare PC ; *Abilitati de comunicare ; *Optional detinere permis de conducere. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci : *Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; *Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; *Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; *Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; *Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, PORSCHE LEASING, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita Salar net 5000 RON, cu posibilitate de avansare. Postul va fi disponibil din data de 02 MAI 2024. Relatii la numarul de telefon sau trimiteti un CV pe whats app.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei
-
Angajam personal pentru activitatea de vanzari si consiliere clienti, la punctul de lucru din Zalau. Cerintele postului: - Persoana serioasa, responsabila, dinamica - Abilitatea de a interactiona cu clientii Responsabilitati: - promovarea si vanzarea produselor, consiliere clienti in magazin si online Iti oferim un mediu de lucru placut si salar motivant. Mai multe detalii la numarul de telefon : 0731-355056 sau la sediul firmei situat in Zalau, Bulevardul Mihai Viteazul, nr.100/O, judet Salaj.
-
DescriereCandidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
Există 3 moduri de a câștiga bani Economii-> 50% din prețurile de catalog, pentru totdeauna la toate produsele Venituri directe -> venituri imediate pe care consultantul le are prin revânzarea produsului cu 50% mai mult decât ceea ce a cumpărat în companie Câștiguri directe -> câștiguri imediate pe care le are consultantul prin revânzarea produsului cu 50% mai mult decât ceea ce l-a cumpărat în companie Venit indirect -> venitul care vă vine din rețeaua dvs. de distribuție. Pentru mai multe detalii mă puteți contacta în privat.
-
Destine Broker de Asigurare cauta colaboratori în toată țara pentru a intermedia asigurări (RCA, CASCO, Locuințe, Viață, Sănătate, etc), turism (vacanțe, bilete de avion, cazări), credite si imobiliare. Se lucrează part-time, full time, în funcție de timpul avut la dispoziție, se oferă suport continuu, se organizează cursuri interne, oportunitate de dezvoltare, creștere in trepte de carieră, posibilitate de formare echipă. ATENTIE: Nu este un loc de muncă cu program și salariu fix, șef, targete. Este mai mult de atât: O ACTIVITATE INDEPENDENTĂ Venitul nu este limitat,ci în funcție de implicarea fiecăruia! Cerinte: Perseverenta, seriozitate, implicare, dorinta de dezvoltare pe un plan de cariera. Pentru mai multe detalii, mail: sau numar telefon:
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare Dorinta de implicare, initiativa Persoana cu experienta in asigurari constitue un avantaj CE ITI OFERIM Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta) Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite) Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza Este un mod usor si rapid de a obtine bani Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau Reprezentante in toate judetele tarii Cele mai mai comisioane din tara Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi!
-
Promovat
Suntem în căutarea unui Agent de Vânzări entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamică la SC CUB SRL, un lider în domeniul distribuției de băuturi. Dacă ai o pasiune pentru lumea băuturilor și o dorință puternică de a construi relații durabile cu clienții, te invităm să te alături echipei noastre! Responsabilități: Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și potențiali; Identificarea oportunităților de vânzare și maximizarea vânzărilor; Realizarea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite; Oferirea de consultanță clienților privind gama noastră variată de produse; Monitorizarea tendințelor de piață și feedback-ul clienților pentru îmbunătățirea ofertei de produse;
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Descriere Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - persoane sociabila - cunostinte in promovarea on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, aptitudini de gestiune si iventariere - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - se lucreaza doar 3 zile pe saptamana,program de lucru flexibil - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala
-
Compania ICredit angajează Consultanți de credite part-time pentru Dej, și GHERLA jud. CLUJ în următoarele condiții: - program de lucru flexibil, in funcție de disponibilitate si implicarea fiecăruia. - angajarea se poate face prin colaborare PFA - cerințe studii, minim 10 clase - activitatea se desfășoară pe teren într-o zonă alocată din Orasul Dej și presupune distribuirea de flyere, încasarea ratelor clienților care nu au posibilitatea să achite la sucursală - în funcție de implicare se poate câștiga intre 400 si 3000 lei net. Dacă iți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut și cu un program flexibil adaptat cu programul tău personal nu ezita sa ne contactezi prin mesaj, facebook, Telefon sau la sediul firmei noastre str. Ecaterina Teodoroiu, nr.2A, Dej intre orele 10:00 si 19:00
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Bogdan Cleja 0754216120 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Candidatul ideal: -Minim 1 ani experiență în mercantizarea bunurilor alimentare; -Desfășurare activitate în magazinele top din comerțul tradițional (LKA) respectiv magazinele IKA; -Cunoașterea magazinelor din județele arondate; -Abilități d comunicare și lucru în echipa; -Atitudine proactivă și atenție la detalii; -Posesor carnet auto categoria B. Descrierea rolului: -Acoperă magazinele din comerțul tradițional respectiv IKA pe județele arondate cu focus pe magazinele din comerțul tradițional; -Asigură aprovizionarea permanentă a rafturilor cu toate produsele CIO existente în depozitul magazinului; -Asigură maximum de prezență, vizibilit te, imp ct și acc sibilitate p ntru toat produsele CIO; -Verifică termenele de valabilitate ale produselor și să le expune în funcție de termene (FIFO); -Controlează zilnic existența etichetelor de preț la raft pentru fiecare produs în parte; -Evaluează stocul și recomandă propunere de comandă pentru asigurare stoc optim (evitare situații OOS); -Informează șeful direct de evoluția sortimentală și a prețului produselor similare furnizate de firme concurente. Beneficii: -Mașină; -Telefon; -Salariu fix + Bonus motivant; -Contract pe perioada nedeterminată; -Posibilitatea de a lucra într-o companie dinamică românească.
-
Candidatul ideal: -Minim 1 ani experiență în mercantizarea bunurilor alimentare; -Desfășurare activitate în magazinele top din comerțul tradițional (LKA) respectiv magazinele IKA; -Cunoașterea magazinelor din județele arondate; -Abilități d comunicare și lucru în echipa; -Atitudine proactivă și atenție la detalii; -Posesor carnet auto categoria B. Descrierea rolului: -Acoperă magazinele din comerțul tradițional respectiv IKA pe județele arondate cu focus pe magazinele din comerțul tradițional; -Asigură aprovizionarea permanentă a rafturilor cu toate produsele CIO existente în depozitul magazinului; -Asigură maximum de prezență, vizibilit te, imp ct și acc sibilitate p ntru toat produsele CIO; -Verifică termenele de valabilitate ale produselor și să le expune în funcție de termene (FIFO); -Controlează zilnic existența etichetelor de preț la raft pentru fiecare produs în parte; -Evaluează stocul și recomandă propunere de comandă pentru asigurare stoc optim (evitare situații OOS); -Informează șeful direct de evoluția sortimentală și a prețului produselor similare furnizate de firme concurente. Beneficii: -Mașină; -Telefon; -Salariu fix + Bonus motivant; -Contract pe perioada nedeterminată; -Posibilitatea de a lucra într-o companie dinamică românească.
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : CLEJA BOGDAN 0754 216 120 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678