Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-09-01

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajam agent vanzari sisteme acoperis

    Job Full-Time sau Part-Time - Seriozitate, implicare, disciplina; - Capabil de a intelege cerintele clientului rapid si de a furniza clientului produsele si serviciile de care acesta are nevoie; - Ablitati in relationarea cu clientii; - Capacitate de planificare si administrare a activitatii; - Permis auto categoriile B; Beneficii -Masina serviciu; -Pachet salarial atractiv in functie de performante -Comision vânzare -Prime de sarbatori -Program FLEXIBIL de lucru: Luni-Vineri -Mediu de lucru plăcut, echipă tânără cu perspective de dezvoltare -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Traininguri de specializare

  • 24

    Colaborator in domeniul asigurarilor

    Caut persoane serioase si ambitioase cu sau fara experienta pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata, credite si imobiliare! De asemenea veti fi putea oferi si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS: https://www.destine-holidays.ro/?affiliate_code=%20MoraruBogdan0103270773&lifetime=360 Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Pentru a putea emite asigurari in Romania trebuie obtinut codul Raf. Mai multe detalii puteti gasi aici: https://www.isf.ro/ro/certificare-distribuitori-asigurari-sisau-reasigurari Pentru a va putea inscrie la acest examen este necesar sa aveti minim o diploma de absolvire a liceului. Pregatirea pentru acest examen costa 100 de lei si se face tot in platforma din care se emit asigurarile. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon.

  • Angajam consilier vânzări produse naturiste

    Vă rugăm să ne trimiteți un mesaj în care să atașați CV-ul dvs. Candidatul ar trebui să aibă un interes și o pasiune pentru sănătate și wellness în general, să fie familiarizat cu tendințele și conceptele actuale legate de produsele naturale pentru sănătate și să poată împărtăși aceste cunoștințe cu clienții într-un mod informativ și educativ. CERINȚE - Cunostinte de operare PC - Abilitati de comunicare si relationare - Initiativa - Pasiune pentru stil de viata sanatos, alimentatie, suplimente naturale Descrierea jobului Experiența pe un post similar prezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Căutăm o persoană pozitivă (nu contează vârsta), pasionată de vindecare holistică, care își dorește să indrume clienții în vederea rezolvării problemelor de sănătate ale acestora. RESPONSABILITĂȚI - Consiliează clienții - Identifica nevoile clienților și le prezintă produsele potrivite - Administrează stocurile și gestionează magazinul - Încaseaza numerar/card BENEFICII OFERITE Pachetul salarial afisat este format de salariu fix + tichete de masa + bonusuri in functie de performanta.

  • 12

    Agentie imobiliara cautam agenti imobiliari

    Caut agenti imobiliar intr-o agentie imobiliara in Tg Mures. Descriere job Ești o persoană interesată de perspectiva unei dezvoltări profesionale responsabile în domeniul imobiliar? Știi că performanța se creează progresiv, cu multă seriozitate, motivație și asumare? Îți cultivi cu ambiție spiritul antreprenorial și respecți un cod moral de conduită? Comunici ușor, esti o persoană dinamică și punctuală? Te aștept sa lucram alături într-o agentie imobiliara. Descrierea jobului Munca de agent imobiliar presupune excelente abilități de comunicare și de organizare în vederea stabilirii intâlnirilor cu proprietarii diverselor imobile sau cu potențialii clienți. Responsabilitățile principale constau în preluarea, listarea și promovarea imobilelor luate în portofoliu, reprezentarea părților în tranzacțiile imobiliare sau intermedierea raportului între proprietar și client, precum și managementul complet al ofertelor. Dacă îți dorești o carieră alături de specialiști în imobiliare, ai carnet de conducere categoria B (de preferat) și ești pregătit/-ă să te perfecționezi pe termen lung, fie că ești debutant/-ă, fie că ai o experiență relevantă, contactează-ne pentru o discuție! Beneficii: Colaborare pe bază de contract și comision din tranzacțiile realizate. Număr vodafone și promovare. Mașina de servici pentru deplasare în interes de servici,. Garantez succesul dacă ești o persoana integră, competentă și energică.Ma puteți contacta la numărul de telefon: sau trimiteți CV la Se ofera: -traning gratuit. -birou gratuit. -portofoliu de pornire minim. -plata doar pe baza de comision. -mediu de lucru fara stress cu program flexibil. -posibilitate de a conduce agentia imibiliara si a face echipa proprie. Rog CV cu foto. tel .

  • Reprezentant vanzaro Provident

    Provident Financial Romania Reprezentant Vanzari part time Bucuresti, Part time Entry-Level (< 2 ani) Contact: Cautam un coleg care sa se alature echipei in zona sector 3, Titan Detalii la telefon: Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambi ioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iata beneficiile pe care le vei avea Bonus din vânzări și colectări, Un abonament medical pentru tine, cu posibilitatea de abonare a membrilor de familie, contra unor sume foarte mici; Asigurare de viață și accident; Zile libere pentru senioritatea în companie; Bonus pentru pentru evenimente speciale din viața ta (bonus naștere copil, ajutor înmormântare); Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de buddy Program de induction Programe de recunoaștere a performanței Program de wellbeing Traininguri și oportunități de dezvoltare online și la sală Descrierea jobului Scopul postului Dezvoltarea si gestionarea unui portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema, Dora și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Descrierea companiei Bună, noi suntem Provident! Ne bucurăm că ești aici, că vrei ne cunoști și ne consideri o opțiune de carieră potrivită pentru tine. Suntem o echipă de aproape 2.000 de oameni în cam toate colțurile țării și, în același timp, al doilea cel mai mare angajator britanic din țară. Pune degetul pe harta la întâmplare și aproape sigur găsești un coleg de-ai noștri acolo. Suntem o instituție financiară non-bancară, prima companie care a lansat împrumutul la domicliu în România. Facem parte din grupul britanic IPF (Internațional Personal Finance), prezent în 11 țări de pe 3 continente, cu două categorii de produse pe care le oferim clienților: creditarea la domiciliu, printr-un seviciu de deservire față în față, așa cum se întâmplă exclusiv în România, de exemplu, și creditarea digitală, serviciu disponibil în țări precum Letonia, Estonia, Lituania, Cehia, Polonia sau Mexic. Credem că oricine trebuie să aibă acces la resurse prin care să-și îmbunătățească nivelul de trai și să se poată dezvolta, fie că vorbim despre dezvoltare profesională, investiții în educație sau îmbunătățiri în locuință. Astfel, oferim credite de valoare mică (500 15.000 de lei) pe perioade scurte de timp (maximum 134 de săptămâni) unor categorii de clienți care, altfel, ar fi putut fi excluși din ofertele altor instituții financiare. Incluziunea financiară este unul dintre principiile de bază ale modelului nostru de business. De exemplu, doar anul trecut aproape 20.000 dintre clienții noi au început cu noi istoricul de creditare. În plus, aproape 10.000 de clienți au primit scrisori de refinanțare pentru a putea lua împrumuturi de la bănci. Susținem creditarea responsabilă și avem un rol esențial în comunitățile în care activăm. Suntem înțelegători cu clienții atunci când se confruntă cu situații dificile și le suntem aproape și cu sfaturi atunci când este nevoie. În cazul în care vei aplica pentru un rol, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti ( Provident ), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Detalii vei regăsi aici: https://ww

  • Colaboratori Broker Asigurari

    Ne marim echipa! Cautam colaboratori pt a deveni intermediar in asigurari, credite, imobiliare, colaborator pt vanzare de vacante. poti intermedia toate categoriile de asigurari(RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, calatorii,etc) Se lucreaza de acasa, pasii sunt usor de invatat si lucrezi in functie de programul tau. Conditii: -minim 12 clase absolvite -Cod RAF (se obtine si in cadrul companiei nostre pt cine nu detine) Costuri: -100 ron taxa inscriere curs pregatire profesionala -320 ron taxa autorizatie ISF Pentru detalii ne puteți contacta in privat sau la numărul de telefon: ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALARIUL FIX, SEF, TARGET. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA!

  • 9

    reprezentant vinzari

    prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti

  • 3

    Operator Call Center

    Bune abilitati de comunicare Atitudine pozitiva Rezistenta la lucru sub presiune Bune abilitati de planificare si organizare Responsabilitati Activitati specifice call center(prezentare produs,suport client) Buna colaborare cu departamentele implicate Beneficii Salariu fix plus comision,in functie de performante Echipa tanara,mediu de lucru placut Posibilitatea de avansare in cadrul firmei.

  • 1

    Call Center limbi straine

    Firmă serioasă angajează agenți vorbitori de engleză + germană, olandeză, poloneză. Contract perioadă nedeterminată, salarii competitive, bonusuri trimestriale și de loialitate, bonuri de masa, decont transport. Experiența în call centere reprezintă un avantaj. Doritorii să îmi trimită mesaj pe Whats App cu CV actualizat, cu număr de mobil și e-mail valabil. Se lucrează de la birou. Locația: sector 4, aproape de metrou Eroii Revoluției.

  • Angajam.operator Casa Amanet Electronice

    AMANET ELECTRONICE Angajeaza AMANETAR / OPERATOR CASA DE AMANET pentru locatiile sale din: Sos Pantelimon(Zona Morarilor) Sos Colentina (Zona Obor) Program de lucru in TURE de 4 zile lucrate cu 2 zile libere de LUNI pana DUMINICA. Se respecta norma de lucru orar. Preferabil cu EXPERIENTA in Domeniu ( evaluare si verificare ELECTRONICE) BONUSURI periodice corelate cu Performanta si implicarea fiecarui individ in parte SPOR de VECHIME in cadrul Firmei                  Asteptam CV-urile pe adresa de eMail sau WhatsApp la numarul de telefon . Noul coleg se ocupa in principal cu:        completarea documentelor de amanet        negocierea pretului obiectelor        incheierea, prelungirea sau lichidarea, depozitarea obiectelor amanetate        aprecierea uzurii obiectului,        marcarea obiectelor amanetate destinate vanzarii        comercializarea obiectelor CERINTE:        sa fie o persoana serioasa        profesionalism si punctualitate        sa comunice clar si usor        bun negociator        sa fie o persoana calma, atenta, rabdatoare        sa aibe cunostinte minime in domeniul IT

  • 1

    Angajăm consilier vânzări

    Dacă ești creativ, deschis la noi sugestii și idei, dacă nu vrei un job cu aceeași rutină zi de zi, te așteptăm în echipa noastră. Salariul de la 2500 cu posibilitate de marire Locație fixă, insula de cadouri personalizate Iulius Mall Suceava. Relații la telefon sau lăsați un CV la adresa de mail

  • 27

    Job part time in asigurari

    Caut persoane serioase si ambitioase cu sau fara experienta pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line (in aceasta perioada) de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Veti incepe prin a incheia polite RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata, credite si imobiliare! De asemenea veti fi putea oferi si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS: https://www.destine-holidays.ro/?affiliate_code=%20MoraruBogdan0103270773&lifetime=360 Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Pentru a putea emite asigurari in Romania trebuie obtinut codul Raf. Mai multe detalii puteti gasi aici: https://www.isf.ro/ro/certificare-distribuitori-asigurari-sisau-reasigurari Pentru a va putea inscrie la acest examen este necesar sa aveti minim o diploma de absolvire a liceului. Pregatirea pentru acest examen costa 100 de lei si se face tot in platforma din care se emit asigurarile. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la telefon.

  • Consultant vanzari - partener Telekom

    Ce ar trebui sa faci? Identifici nevoile potentialilor clienti si mentii standardele de calitate solicitate de partenerul proiectului; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii / produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Participi activ la imbunatatirea proceselor de lucru. Cum suntem noi? Persoane creative si indraznete; Suntem determinati (atingem cel putin 100 % targetul in echipa pentru care ne cautam viitorul coleg); Suntem mereu cu zambetul pe buze (clientii simt acest lucru)! Ne place sa tratam cu succes obiectiile clientilor si nu ne demotivam atunci cand avem o zi mai putin buna; Ce cautam? Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time in intervalul 09:00-17:30 in Bucuresti, Brasov si Iasi de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Hai alături de noi! :-)

  • 1

    Consultant de credite

    Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.

  • 1

    Consultant de credite

    Doresc colaborare cu consultant de credite Conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.

  • Reprezentant vanzari telesales (Bucuresti/Oradea)

    Cautam colegi ambitiosi care sa se alature echipei noastre de telesales - vanzare de servicii de curierat (Bucuresti si Oradea). Daca: Iti plac vanzarile si sa iti doresti o experienta in telesales; Esti perseverent/a si iti place sa vezi rezultate muncii tale; Iti plac provocarile si ai capacitate de adaptare rapida si rezistenta la stres; Stii sa utilizezi calculatorul, ai abilitati de comunicare si negociere Stii sa vorbesti corect si cursiv in limba romana; Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea: Sa contactezi telefonic clientii din baza de date, sa ii informezi si sa le propui oferte cu privire la serviciile existente in portofoliul companiei; Sa prospectezi piata in vederea extinderii portofoliului de clienti si dezvoltarii unei baze de date cu potentiali clienti; Sa prezinti si sa promovezi telefonic serviciile companiei, sa negociezi preturile si alti termeni contractuali; Sa iti realizezi targetul lunar individual si sa fii un coechipier de nadejde in realizarea targetului lunar de echipa.; Candidatul Ideal Minimum 1 an experiență în vânzarea de servicii; Capacitate de construire a unor bune relații cu clienții; Atenție la detalii și responsabilitate; Abilități de comunicare și negociere, atitudine proactivă; Persuasiune și capacitatea de a trece peste refuzuri; Abilități de lucru în MS Office.

  • 1

    Agent de vanzari profile PVC si Aluminiu pentru ferestre si usi

    Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa

  • 1

    Reprezentant Vanzari Junior

    Descriere: - gestioneaza si dezvolta portofoliul existent de clienti; - consiliaza clientii pentru alegerea celei mai bune solutii; - intocmeste si transmite oferte catre clientii existenti sau potentiali; - promoveaza ofertei companiei catre clientii din portofoliu/ clienti potentiali prin diverse canale de promovare; - preia si proceseaza comenzile primite conform procedurilor interne; - activitate de birou. Cerinte: - usurinta in comunicare si abilitati de prezentare si negociere, orientare catre client; - persoana responsabila, organizata, atenta la detalii, implicata, dispusa sa invete lucruri noi; - cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu; Constituie avantaj: - experienta de lucru in vanzari de minim 1 an; - experienta in domeniul productiei publicitare constituie avantaj.

  • 2

    Account Manager/ Spaniola

    SPANIOLA - Account Manager 4400-6000 lei + bonusuri Esti vorbitor de limba spaniola? Transforma acest avantaj in castiguri financiare. Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate de dezvoltare? Atunci ESTI partenerul nostru. Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostinte de LIMBA SPANIOLA NIVEL AVANSAT si cunostinte de utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii energic si entuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI! Ce va presupune activitatea ta? - te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu - vei analiza modificarile din piata de capital - vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capital Iti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor. Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru placut si energic iar locatia este excelenta. Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m Beneficii Transport asigurat - taxi Bonusuri garantate Concursuri interne cu castiguri generoase Pentru fiecare prieten pe care il vei aduce sa lucreze cu noi vei fi recompensat cu un bonus de 200 EUR. Ti-am starnit curiozitatea? Aplica acum!

  • Agent vânzări Bucuresti

    SC Todoceram SRL, angajeaza agent vânzări. Cernite: Permis conducere categoria B Studii Medii Aptitudini de comunicare si negociere Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Experienta in vanzari constituie un avantaj. Responsabilitati: Administrarea si dezvoltarea portofoliului Vizitarea clientilor din ruta Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Realizarea obiectivelor lunare de vanzare si incasare Beneficii: Masina de serviciu full time Venituri atractive (salariu fix + bonusuri lunare) Program : Luni - Vineri Cei interesați sunt așteptați să ne contacteze.

  • Salveaza cautarea