Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-09-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Compania ICredit angajează Consultanți de credite part-time pentru Dej

    Compania ICredit angajează Consultanți de credite part-time pentru Dej, și GHERLA jud. CLUJ în următoarele condiții: - program de lucru flexibil, in funcție de disponibilitate si implicarea fiecăruia. - angajarea se poate face prin colaborare PFA - cerințe studii, minim 10 clase - activitatea se desfășoară pe teren într-o zonă alocată din Orasul Dej și presupune distribuirea de flyere, încasarea ratelor clienților care nu au posibilitatea să achite la sucursală - în funcție de implicare se poate câștiga intre 400 si 3000 lei net. Dacă iți dorești să lucrezi într-un mediu plăcut și cu un program flexibil adaptat cu programul tău personal nu ezita sa ne contactezi prin mesaj, facebook, Telefon sau la sediul firmei noastre str. Ecaterina Teodoroiu, nr.2A, Dej intre orele 10:00 si 19:00

  • 1

    Consultant vânzări showroom Bilka

    Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - :  - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; -  Acordarea consultanţei de specialitate; -  Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; -  Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; -  Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; -  Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).

  • 16

    Angajam consultant

    Vrei un job full time, part time , un venit suplimentar, avansare rapidă în carieră, atunci sună sa stabilim un interviu, studii candidat minim bacalaureat, cunoștințe operare PC, sau cu cod caen 6622 , job pentru municipiul Hunedoara și împrejurimi.

  • 21

    Agent vanzari cu permis categorie B

    Beneficii: Program flexibil, Pachet salarial motivant, Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari. Decontare combustibil Bonusuri stimulative Așteptam CV-ul la adresa de mail sau puteți sa ne contactați telefonic pentru programare la interviu la numarul: CANDIDATUL IDEAL - Persoana sociabila; - Persoana deschisa sa invete lucruri noi; - Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; - Punctualitate, responsabilitate; Permis de conducere obligatoriu; -Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus; -Experienta nu este necesara DESCRIEREA JOBULUI - Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; - Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; - Promovarea si prezentarea produsului -Munca de teren

  • 2

    Agent de vanzari

    Candidatul Ideal Poti sa o faci? Unii dintre cei mai realizati vanzatori din lume au spus inainte de a ocupa o pozitie '' eu nu sunt un agent de vanzari nascut'' sau ''nu am mai vandut nimic niciodata'', crezand ca nu o sa poata reusi. Faptul ca ai "darul de a vorbi'' nu te face neaparat un vanzator bun. O persoana buna de vanzari vrea sa ajute, crede in produsul pe care il vinde si este entuziasmat sa-l prezinte. O sa afli ca oamenii sunt mult mai influentati de increderea pe care o ai in produsul tau, decat de tehnicile de vanzari pe care le folosesti. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi? Esti o fire activa si dinamica, deschisa, dar mai ales pozitiva? Iti plac noile provocari? Cunosti tehnicile de vanzari si a bunelor practici in domeniu? Esti echilibrat, dispus sa investesti in propria dezvoltare? Esti motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte? Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu energizant care sa te sustina sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera? Ai permis de conducere cateogia B? Masina personala reprezinta un avantaj! Atunci te vrem in echipa noastra! Descrierea jobului Beneficii: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor individuale. -Parcursul tau la noi -Incepi pe postul de agent vanzari iar dupa ce realizezi targetul de 5 luni primesti franciza gratuit si un capital de inceput. Devii partener al companiei deoarece doar asa ne dezvoltam, prin promovarea agentilor de vanzari. De ce? Vrem sa ducem business-ul corect mai departe prin oamenii care deja au dobandit experienta in cadrul companiei. Sansa de a lucra intr-o echipa tanara. Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 3500 Euro ca si agent , ca si partener la peste 15 000 Euro , in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Vei benificia de training si suport constant ca sa poti sa iti duci activitatea la cel mai inalt nivel. Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Excursii si traininguri in diferite tari. Descrierea companiei De ce sa ne alegi pe noi? Pentru ca vei face parte dintr-un grup organizational puternic, unul dintre liderii din piata de profil. Pentru ca vei lucra intr-un mediu placut, profesional, dinamic. Pentru ca noi chiar investim in dezvoltarea ta. Suntem o companie cu o experienta din anul 1994 pe piata din Romania si din anul 1914 pe plan international, ne aflam intr-o continua transformare si adaptare pe nevoile clientilor nostrii, dorindu-ne sa oferim de fiecare data o experienta personalizata.

  • 3

    Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time Full -time | Remote

    Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.

  • Angajez personal pentru showroom

    Firma angajeaza personal pentru showroom-ul situat pe Calea lui Traian. Durata: contract nedeterminat Durata: full time Responsabilitati: prezentarea produselor companiei, emiterea de facuri, tinerea evidentei clientilor

  • 12

    Call Center - limba spaniola

    Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.

  • 5

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 1

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry Bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *2 posturi legume fructe *5 posturi casier Sos. Mangaliei# * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • 3

    Agent Consultant de turism

    Căutăm colege i doar cu experiență în agenție de turism! Pachet salarial atractiv : 5000 Ron salariu lunar net al 13 salariu 10% din comision la ofertele personalizate vacante gratuite în străinătate și la pensiunile noastre Program luni-vineri 9-18 , pauza de masa 1h așteptăm CV pe email: tel :

  • 11

    Sc Ate Ferestre și Uși angajează agenți teren tamplarie PVC/AL

    VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .

  • 22

    Agenti teren vanzari tamplarie PVC/AL

    SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !

  • 3

    Ajutor Ospătar - Germania

    Angajăm un cuplu pentru o Gelaterie în Germania. -Contract de muncă legal încheiat în Germania. -Cazare GRATUITĂ ! , -Salariu începând de la 1.400 Net -O masă asigurată gratuită. - Ajutăm cu transportul din România - Germania cu reținere din primul salariu. Mobil WhatsApp

  • 24

    Sc Ate Ferestre si Usi angajeaza agenti teren tamplarie PVC AL!!!

    Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:

  • Sc Ate ferestre si Usi angajeaza consultant showroom (2 posturi disponibile)

    Cautam doua colege pentru postul de Consultant-Vanzari, in domeniul Tamplariei PVC. Ne dorim un stil de lucru cat mai profesionist, de aceea punem accent pe urmatoarele aspecte : O maniera cat mai disciplinata si o organizare clara a documentelor interne ale firmei; Promovarea produselor companiei si extinderea portofoliului de clienti; Cunostinte de baza in programele utilizate zilnic: Word, Excell etc. Asimilarea de noi informatii, dorinta de evolutie si adaptarea la diverse situații; Salariu Motivant. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la sau puteti lasa un CV la showroom ul nostru din Botosani, de pe Calea Nationala, Nr 63.

  • 3

    CLEAR LASER GROUP angajeaza Agent Comercial

    Suntem în căutarea unui Agent Comercial dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în promovarea serviciilor noastre de optică și oftalmologie în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele. Dacă te regăsești în descrierea de mai jos și ești gata să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către rezultate, atunci te așteptăm să aplici pentru această poziție. Abilități și competențe necesare: - Comunicare excelentă: Ai abilități excelente de comunicare și poți transmite mesajul campaniei noastre cu claritate și persuasiune; - Înțelegerea nevoilor clienților: Ai abilitatea de a identifica și segmenta potențialii clienți în funcție de cerințele specifice, dimensiunile și obiectivele organizaționale; - Creativitate și inovare: Poți dezvolta strategii de marketing inovatoare pentru a atrage atenția și a menține interesul publicului țintă; - Persuasiune și negociere: Deții capacitatea de a convinge clienții să se alăture programului nostru și de a negocia avantaje și beneficii în favoarea lor; - Orientare către rezultate: Ești concentrat pe obținerea rezultatelor și ambiționat să aduci succes programului nostru de prevenție oculară; - Relaționare interumană: Poți stabili conexiuni puternice cu clienții și partenerii, construind relații pe termen lung bazate pe încredere și profesionalism. Responsabilități principale: - Promovarea serviciilor noastre în teritoriu, cu accent pe contactul cu instituțiile și firmele; - Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a le oferi cardurile personalizate de membrii; - Negocierea și încheierea de parteneriate cu instituții și firme pentru promovarea și distribuirea cardurilor de membri. Studii si calificări: - Studii medii sau universitare finalizate; - Experiența pe un post similar constituie un avantaj; - Limba engleza nivel mediu; - Deținerea permisului de conducere categoria B constituie un avantaj. Dacă ești un profesionist motivat, orientat către rezultate și dornic să contribui la îmbunătățirea sănătății oculare a comunității, trimite-ne CV-ul tău. Te așteptăm în echipa noastră!

Salvează căutarea